بازیگر نقش Quiet در بازی متال گیر سالید از حواشی چند سال اخیر خود میگوید
هشت سال پس از انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، بازیگر کاراکتر پرحاشیه این اثر که صداپیشگی Quiet را برعهده داشت، در مصاحبه ای جدید با IGN درباره نقش خود در متال گیر ...
هشت سال پس از انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، بازیگر کاراکتر پرحاشیه این اثر که صداپیشگی Quiet را برعهده داشت، در مصاحبه ای جدید با IGN درباره نقش خود در متال گیر و همکاری با کوجیما صحبت کرده است.
استفانی جوستن، بازیگر نقش Quiet، ساخت متال گیر سالید ۵ را «تجربهای فوقالعاده» خواند، اما همچنین درباره «دیدگاه مردمی که از نحوه به تصویر کشیده شدن او راضی نیستند» گفت:
بازی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، و من فکر می کنم چشمانداز بازیهای ویدئویی از آن زمان تا حد زیادی تغییر کرده است.
در سال ۲۰۱۳، کوجیما در پاسخ به انتقاد از لباس ناجور و جورابهای پاره پاره این کاراکتر در توییتی نوشت:
وقتی دلیل این نوع لباس پوشیدن Quiet را بفهمید، از حرف ها و کارهای خود احساس شرمندگی خواهید کرد.
بعدها در طول داستان بازی متوجه شدیم که علت این امر آن بود که این کاراکتر یک انگل آلوده شده بود که به او توانایی های مافوق بشری میداد، از جمله اینکه می توانست از طریق پوستش نفس بکشد.
جوستن ادامه داد: «لباس Quiet اصلا کاربردی نیست، حتی با توضیحی که در مورد نفس کشیدن او از طریق پوستش داده شد؛ چرا که گزینههای بسیار دیگری وجود داشت که میتوانستند از آنها استفاده کنند.
زمانی که ما موشن کپچر را شروع میکردیم، اولین واکنش من این بود که این یک لباس خیلی نمایان کننده هست، اما به نظر آنها احترام گذاشتم و آن را پذیرفتم. بنابراین اساسا حرفم این است که ویدیو گیم یک فانتزی است، و من نیز آن را قابل قبول میدانم. اگرچه که من حضور انواع قشرها و اقلیتها را در بازیها قابل قبول و لازم میدانم.»
تکن 8 رو زودتر بازی کردیم!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ولی خب اینم جالبه که وقتی دث استرندینگ رو کمی بررسی کنیم، متوجه میشیم که چقدر دیدگاه کوجیما تغییر کرده
"وقتی دلیل این نوع لباس پوشیدن Quiet را بفهمید، از حرف ها و کارهای خود احساس شرمندگی خواهید کرد."
آره به هرحال استودیو به پول نیاز داره، باید هرجوری شده یه فنسرویس داخلش چپوند..
آپلود این عکس برای سایت مشکل ایجاد نمیکنه؟
یادش بخیر بازی متال گیر 5 و درود خداوند بر استاد کوجیما
ابتدا و اواسط بازی بسیار زیبا، داستان و اتمسفر جالب، گیم پلی، گرافیک، صدا گذاری، و اکشن عالی دارد ولی آخرش را متاسفانه نگذاشتند که کارگردان، کامل کند و بازی را ناقص روانه بازار کردند (ننگ بر کونامی، ننگ)
از قسمت های جالب داستان، همین شخصیت Quite هست و بخصوص فداکاری ها و آخر داستانش.
به نظر من که تمام متال گیرها را در همان زمان خودشان بازی کرده ام و خورده ام، اگر کونامی به آقای کوجیما اجازه می داد تا بازی را کامل کند (حدود یک سال زمان و هزینه بیشتر) بهترین بازی تاریخ ساخته می شد. (جالبه بدونید که بازی 3 فصل کامل داشته و فقط 2 فصل عرضه شد و در پایان فصل 2، تمام کاراکترها رو کشتند و سریع تعیین تکلیف کردند) یعنی بازی روی 66% عرضه شد و چنین بازی خفنی در سال 2015 بود و چند جایزه را هم برد، فرض کنید اگر 100% عرضه می شد و داستان آن کودک های فراری با رباتشان کامل میشد و داستان خود اسنیک و آسلات و رئیسش کامل میشد، چی شاهکاری در انتظارمان بود.
تکمیل کمپ نظامی چه لذتی داشت، تنوع سلاح ها، غنیمت گرفتن از دشمنان، فضا سازی، تنوع مراحل اصلی و غیره ...
تا ابد، ننگ بر کونامی و سربلند و سرافراز، استاد هیدئو کوجیما
بنده خدا که کاری نکرده ولی ماشالله هر بازی کوجیما عزیز سازنده باشه یه مورد ه.ی.ز بازی هم هست
ژاپن 👍