کارگردان مراحل بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران تشکر کرد
فرصت دوباره برای رستگاری
استودیو سی دی پراجکت رد در دو سال گذشته تلاش بسیاری برای بهبود سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) کرده و با عرضه بسته الحاقی فنتوم لیبرتی توانست این بازی را به رستگاری برساند.
Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر محسوب میشود که با لانچ بسیار بد خود همه را ناامید کرد. پاول ساسکو (Paweł Sasko)، کارگردان مراحل سایبرپانک ۲۰۷۷، با TheNeonArcaded مصاحبهای داشته و از طرفداران تشکر کرد که به آنها فرصت دوبارهای برای رستگاری دادند.
مطلب پیشنهادی:آیا بازیها و رمانهای ویچر به هم مرتبط هستند؟الهامبخش، دنباله یا پیشدرآمد؟اکنون به استقبال از Cyberpunk نگاه کنید که چگونه تغییر کرده است. به نقدها، ویدئوها و گفتمان پیرامون بازی نگاه کنید. این واقعیت است که طرفداران به بازی برگشتند و دوباره آن را تجربه کردند و لذت بردند. من بسیار قدردان هستم. پس از انتشار Cyberpunk شرایط سخت و دلخراش بود، اما ما به راه خود ادامه دادیم.
پاول ساسکو به دو بازی Halo و No Man’s Sky اشاره کرد که شرایط تقریبا مشابهی داشتند و توانستند با پشتیبانی بلند مدت طرفداران را راضی کنند. ساسکو باور دارد که پس از شکست، تنها چیز مهم این است که چگونه از شما یاد خواهد شد. کارگردان مراحل سایبرپانک به خاطر این موفقیت از تیم سازنده و جامعه طرفداران متشکر است.
در فنتوم لیبرتی شاهد حضور ادریس البا هستیم و بازیکنان میتوانند منطقه جدیدی از Night City را کشف کنند. در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا داریم و نایت سیتی زندهتر از قبل شده است. باید اشاره کنیم که تیم توسعه دهنده به صورت جدی کار روی دنباله سایبرپانک را نیز آغاز کرده است.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty هماکنون روی پیسی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Libertyبسته الحاقی؟ با سیدی پراجکت تماس بگیریدویجیلاگ پلاس: معرفی رسمی جی تی ای 6 و استیم دک جدید