Final Fantasy 7 Rebirth دارای یک درجه سختی پویا خواهد بود
Final Fantasy 7 Rebirth با سه گزینه درجه سختی عرضه خواهد شد. دو مورد اول، آسان و معمولی، دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید. اما گزینه سوم به نام Dynamic، یک مورد جدید است. ...
Final Fantasy 7 Rebirth با سه گزینه درجه سختی عرضه خواهد شد. دو مورد اول، آسان و معمولی، دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید. اما گزینه سوم به نام Dynamic، یک مورد جدید است. در صورت انتخاب، دشمنان در واقع به سطح شما خواهند رسید.
در یک بیانیه مطبوعاتی شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس فاش کرده که علاوه بر گزینههای سختی نرمال و سخت ریمیک قسمت هفتم، Final Fantasy 7 Rebirth دارای یک گزینه سختی دینامیک جدید خواهد بود که متناسب با سطح بازیکن، مقیاس میشود.
برای کسانی که با آن آشنایی ندارند، به طور خلاصه، Level Scaling، همه دشمنان در بازی در کنار شما قویتر خواهند شد و میزان هلث و اگرو آنها، به نسبت لِول شخصیت شما تعیین خواهد شد.
بنابراین اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که دوست دارید در سطح بسیار بالاتری نسبت به دشمنان خود، به مناطق اولیه بازی بازگردید و از تار و مار کردن آنها لذت ببرید، این گزینه جدید ممکن است برای شما مناسب نباشد.
اسکوئر انیکس گفت:
در درجه سختی «Dynamic» که به تازگی اضافه شده، دشمنان مانند شخصیتهای شما قویتر میشوند - مناسب برای بازیکنانی که هوس چالشهای مداوم دارند.
در آمادهسازی برای نسخه آتی Final Fantasy 7 Rebirth، اسکوئر انیکس یک ویدیوی خلاصه نیز منتشر کرده است که رویدادهای قسمت قبل را پوشش میدهد.
کارگردان خلاقیت بازی، تتسویا نومورا، چندی پیش تایید کرده بود که این قسمت دارای ۱۰۰ ساعت گیمپلی است اما جالبتر اینجاست که محتوای جانبی دو برابر کوئست اصلی است. بنابراین میتوانید در مناطق متعددی که حتی در داستان اصلی ظاهر نمیشوند، کاوش کنید و ماموریتها، فعالیتها و آیتمهای مختلف را پیدا کنید.
Final Fantasy 7 Rebirth به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ در حال توسعه است و در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند) به بازار عرضه میشود.
تحلیل + داستان کامل الن ویک ۲
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.