ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Final Fantasy
اخبار و مقالات

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 معتقد است بازی بعدی باید توسط شخصی جدید ساخته شود

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده Final Fantasy 16 که در میان طرفداران سری با نام Yoshi-P شناخته می‌شود، معتقد است که بازی اصلی بعدی در این فرنچایز باید توسط شخصی جدید ساخته شود که برای مقابله با ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۸

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده Final Fantasy 16 که در میان طرفداران سری با نام Yoshi-P شناخته می‌شود، معتقد است که بازی اصلی بعدی در این فرنچایز باید توسط شخصی جدید ساخته شود که برای مقابله با «چالش‌هایی که مطابق با دنیای امروز است» آماده باشد.

تهیه کننده قسمت چهاردهم و شانزدهم در گفتگو با رئیس ابتکار توسعه مستقل سونی، Shuhei Yoshida در پادکست Notebook Game Maker، به یک سوال شوخی در مورد اینکه آیا او Final Fantasy 17 را کارگردانی خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد:

من این شانس را داشتم که روی دو قسمت از سری، ۱۴ و ۱۶ کار کنم، بنابراین شاید وقت آن رسیده که یک نفر جدید به جای همان افراد قدیمی، بازی بعدی را بسازد. فکر می‌کنم از برخی جهات خوب است که به آینده نگاه کنیم و نسل جوان‌تری را با حساسیت‌های به‌روزتر بیاوریم تا یک FF جدید با چالش‌هایی بسازیم که مناسب دنیای امروز است.

او در ادامه در مورد ماهیت فرنچایز Final Fantasy صحبت کرد و اینکه چگونه نه تنها خودش را دوباره اختراع می‌کند، بلکه با رویکردهای جدید خود در هر تکرار، ژانر و صنعت را به عنوان یک کل به چالش می کشد.

به چالش کشیدن کاری است که فاینال فانتزی قبلا انجام داده است. در حالی که مطمئنا به دنبال مبارزه با بازی‌های قدیمی نیستم، همه ما بازی‌های فاینال فانتزی را با این فکر می‌سازیم که «مال من سرگرم‌کننده‌ترین بازی خواهد بود!»

Final Fantasy

Yoshi-P سپس در مورد اینکه چگونه معتقد است اسکوئر انیکس باید مسیر گیم‌پلی اکشن را در عنوان بعدی فاینال فانتزی ادامه دهد تا به چالش کشیدن خود ادامه دهد. او می‌گوید:

دوست دارم اسکوئر انیکس از این تجربه به‌دست‌آمده [از قسمت ۱۶] استفاده کند تا همچنان خودمان را در ژانر اکشن به چالش بکشیم، تا چیزی را که هنوز نساخته‌ایم، با داستان‌گویی، احساسات و تاثیر بیشتری بسازیم.

Yoshi-P همچنین در مورد تجربیات خود در کار بر روی فاینال فانتزی ۱۴ و ۱۶ صحبت کرد و خاطرنشان کرد که چگونه موفقیت MMORPG باعث شد که از او خواسته شود تا قسمت شانزدهم را بسازد.

Final Fantasy 14 تحت سرپرستی نائوکی یوشیدا موفقیت‌های چشمگیری داشته است، از آغاز خود در قالب نسخه اصلی که کم‌فروغ بود تا آپدیت‌های اخیر که بیش از ۳۰ میلیون بازیکن دارد.

استودیوی Creative Business Unit 3 در حال حاضر روی بسته الحاقی برای Final Fantasy 16 و همچنین اکسپنشن بزرگ بعدی قسمت چهاردهم به نام Dawntrail کار می‌کند.


چجوری میشه با گیم پول در اورد؟ | ویجی کست با @NarimanCupid

استودیو راکستدی هیچ‌وقت روی بازی سوپرمن کار نمی‌کرد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی