Indiana Jones and the Great Circle یک شلاق کاملا شبیهسازی شده دارد
MachineGames، بتسدا و مایکروسافت شب گذشته در مراسم Developer_Direct از Indiana Jones and the Great Circle رونمایی کردند و طبیعتاً شاهد کاربرد شلاق ایندی در عمل بودیم. از مبارزات گرفته تا مخفیکاری و پیمایش، شلاق ...
MachineGames، بتسدا و مایکروسافت شب گذشته در مراسم Developer_Direct از Indiana Jones and the Great Circle رونمایی کردند و طبیعتاً شاهد کاربرد شلاق ایندی در عمل بودیم.
از مبارزات گرفته تا مخفیکاری و پیمایش، شلاق را میتوان برای انواع اقدامات گیمپلی استفاده کرد و MachineGames اکنون در مورد فرآیند اینکه در زمان کنترل شلاق، بازیکنان احساس خوبی داشته باشند، صحبت کرده است.
در مصاحبهای که در وبسایت رسمی LucasArts منتشر شده، کارگردان بازی، جرک گوستافسون فاش کرد که شلاق در Indiana Jones and the Great Circle «کاملا شبیهسازی شده» است.
به گفته گوستافسون، اگرچه این امر اجرای آن را بیشتر به یک چالش فنی تبدیل کرد، اما اجازه داد احساس سختتر و مستحکمتری داشته باشد.
گوستافسون در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازیکنان چه انتظاراتی از تازیانه The Great Circle داشته باشند، گفت:
هدف اصلی ما این بوده که آن را تا حد امکان مفید و همهکاره کنیم. زمانی که کار روی آن را شروع کردیم، عمدتا روی مبارزه متمرکز شدیم، زیرا میدانستیم که سختترین بخش این ویژگی خواهد بود. همچنین تصمیم گرفتیم که به سراغ یک شلاق کاملا شبیهسازی شده برویم که آن را از منظر فنی چالش برانگیز کرد، اما یک حس واقعی را به دست آوردیم که برای ما بسیار مهم است.
MachineGames همچنین تایید کرده که Indiana Jones and the Great Circle در درجه اول یک بازی اول شخص خواهد بود، اگرچه از دید سوم شخص در طول کاتسینها و برخی از بخشهای گیم پلی مانند پیمایش محیطی استفاده میکند.
همچنین مشخص شده که تروی بیکر در نقش ایندیانا جونز بازی میکند. Indiana Jones and the Great Circle قرار است در سال میلادی ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه شود.
شاهزاده ایرانی جدید چطوری دوبله فارسی شد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کاش برده هم اضافه کنن
این چالشش از شلاق سخت تره 😂