در ابتدا قرار بود تنها یک بازی Life is Strange ساخته شود
در مصاحبه اخیر با GamesRadar، کارگردان Life is Strange، میشل کخ، در مورد چگونگی طراحی اصلی دنیای بازی صحبت کرد که قرار بود تنها یک بازی ساده باشد. این موضوع به درخواست اسکوئر انیکس، ناشر ...
در مصاحبه اخیر با GamesRadar، کارگردان Life is Strange، میشل کخ، در مورد چگونگی طراحی اصلی دنیای بازی صحبت کرد که قرار بود تنها یک بازی ساده باشد.
این موضوع به درخواست اسکوئر انیکس، ناشر بازی اپیزودیک، صورت گرفته بود که برنامهای برای عناوین بعدی نداشت. البته زمانی که بازی اول بسیار موفق ظاهر شد، برنامهها عوض شد و ساخت ادامه در دستور کار قرار گرفت.
در این مصاحبه کُخ توضیح داد که در ابتدا علاقه به ایجاد بیش از یک بازی از سوی سازندگان وجود داشت، شاید حداقل اکسپشنهای بیشتر برای آن بسازند. متاسفانه اسکوئر انیکس ایدههای متفاوتی در سر داشت و فقط یک بازی مستقل میخواست.
این بدان معناست که هیچوقت داستان و شخصیتها را طوری ننوشتیم که بدانیم بعد از پایان بازی چه اتفاقاتی ممکن است برای آنها بیفتد.
با توجه به آنچه گفته شد، Life is Strange دارای دو پایان بود که یکی از آنها کاملا باز بود و در را برای ماجراهای بیشتر باز میگذاشت.
تنها پس از موفقیت اولین بازی بود که اسکوئر انیکس برنامهها را عوض کرد و درخواست عناوین بیشتری کرد. متعاقبا استودیوهای بیشتری را برای تولید عناوین اسپینآف مانند Life is Strange: True Colors در سال ۲۰۲۱ وارد پروسه کرد.
خوشبختانه Dontnod توانست یک داستان دیگر را در دنیای Life is Strange بسازد که در مکانی متفاوت اتفاق میافتاد و شخصیتهای تازه و جدیدی را به نمایش میگذاشت، اما همچنان بسیاری از آن چیزهایی که بازی اصلی را تشکیل داده بود، حفظ کرده بود.
Dontnod از آن زمان کار بر روی مجموعه لایف ایز استرینج را متوقف کرده و در عوض روی IP جدیدی به نام Lost Records کار میکند که اخیرا در The Game Awards رونمایی شد.
قبل از اومدن بازی ویدیویی توی زندگیمون چیکار میکردیم؟ | ویجی کست
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بازی نوآورانه، قشنگ و البته کوتاهی بود.