ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Skull and Bones
اخبار و مقالات

توسعه‌دهنده Skull and Bones معتقد است که طول عمر طولانی خواهد داشت

Skull and Bones در مسیر عرضه خود با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، از پروسه دردساز توسعه و ریبوت آن گرفته تا تاخیرهای متعدد و موارد دیگر. از آنجا که یک بازی لایو ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۳

Skull and Bones در مسیر عرضه خود با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، از پروسه دردساز توسعه و ریبوت آن گرفته تا تاخیرهای متعدد و موارد دیگر. از آنجا که یک بازی لایو سرویس است، به پایه بازیکنان خوبی نیاز دارد تا بتواند وجود خود را توجیه کند.

هنوز مشخص نیست که یوبیسافت تا چه اندازه می‌تواند از بازی پشتیبانی کند و اطمینان حاصل کند که در ادامه نیز پرمخاطب باقی بماند. اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان آن مطمئن هستند که فرمول مناسبی را پیدا کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی
فرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bones

نِوِن دراوینسکی، تهیه‌کننده ارشد، در مصاحبه با Well-Played گفت که تیم توسعه Skull and Bones چیزهایی را که این بازی را عالی می‌کنند، دو برابر کرده و احساس می‌کند که یک عمر طولانی خواهد داشت.

ما چیزهایی را که این بازی را عالی می‌کند دو برابر کرده‌ایم و واقعا روی موارد مثبت تمرکز کرده‌ایم، مانند محیط، نبرد دریایی، تعهد به همکاری، داستان غنی عمیق همراه با پیشرفت. احساس می‌کنیم که مواد لازم برای ایجاد محتوای سرگرم‌کننده و جذاب را داریم که مردم همیشه به آن باز می‌گردند.

او در ادامه بر ارزش بازخورد بازیکنان تاکید کرد و توضیح داد که به لطف رابطه‌ای که تیم توسعه Skull and Bones با بازیکنان از طریق برنامه‌های داخلی، دوره‌های بتا و موارد دیگر ایجاد کرده، بازی را مطابق با خواسته‌های جامعه بازیکنان تنظیم می‌کنند.

Skull and Bones

یوبیسافت اخیرا فاش کرده است که سال اول پشتیبانی پس از عرضه Skull and Bones شامل چه مواردی می‌شود – در طول چهار فصل، این بازی رویدادهای جهانی جدید، اربابان دزدان دریایی و هیولاهای دریایی را برای بازیکنان اضافه می‌کند.

این بازی از طریق Ubisoft Connect و فروشگاه اپیک گیمز برای پی‌سی و همینطور PS5 و Xbox Series X/S در دسترس قرار می‌گیرد و بتای عمومی از ۸ تا ۱۱ فوریه (۱۹ تا ۲۲ بهمن) اجرا خواهد شد.

Skull and Bones در ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن) منتشر خواهد شد. بازیکنان اگر نسخه پرمیوم را پیش‌خرید کنند، می‌توانند بازی را سه روز زودتر انجام دهند.

مطلب پیشنهادی
یکی از خاطره‌ساز‌های صنعت گیم
کوییز ۴۰ ویجیاتو؛ چقدر با یوبیسافت آشنا هستید؟

چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nightwing
    nightwing | ۹ بهمن ۱۴۰۲

    واقعا نمیدونم چیکار باهاش میخوان بکنن
    حالا ما آرزو میکنیم خوب در بیاد
    به نفع خودمونه

مطالب پیشنهادی