ریمیک The Witcher بخشهای منسوخ بازی اصلی را حذف میکند
کاری منطقی برای مدرنسازی یک بازی قدیمی
خیلی از بازیکنان چشم انتظار ریمیک ویچر ۱ (The Witcher) هستند، عنوانی که شاید به صورت کامل به نسخه اصلی خود وفادار باقی نماند.
اکثر مواقع استودیوها سعی میکنند هنگام توسعه ریمیک یک بازی، به نسخه اصلی وفادار باقی بمانند؛ همانند کاری که Motive Studio با ریمیک Dead Space انجام داد. از طرف دیگر هم اسکوئر انیکس را داریم که برای ریمیک فاینال فانتزی ۷ خیلی چیزها را تغییر داد. استودیو Fool’s Theory برایندی بین این دو روش را برای ریمیک ویچر ۱ انتخاب کرده است.
مطلب پیشنهادی:کتابهای ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟ماجراجویی پا به پای گرالتاستودیو Fool’s Theory از این ترسی ندارد که قسمتهایی از The Witcher که در دو دهه اخیر قدیمی و بد شدهاند را از نسخه بازسازی شده حذف کند. یاکوب روکوش (Jakub Rokosz)، مدیرعامل Fool’s Theory، در مصاحبه با مجله Edge اعلام کرده است که استودیو قسمتهایی از نسخه اصلی ویچر را که به سادگی بد، قدیمی یا بیجهت پیچیده هستند را از ریمیک حذف میکند.
اصلیترین تغییر ریمیک The Witcher سیستم مبارزات آن خواهد بود که طی دو دهه اخیر خیلی قدیمی و بد شده بود. تغییرات مد نظر همچنین میتواند شامل مراحل و محیطهای بد طراحی در سال ۲۰۰۷ باشند. انتظار تغییر دیالوگهای بازی را نباید داشته باشیم، چون که داگ کاکل، صداپیشه گرالت، اعلام کرده بود که استودیو CD Projekt Red در این زمینه با او تماس نگرفته است.
در حال حاضر تاریخ عرضه ریمیک ویچر مشخص نیست و تنها میدانیم برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر میشود.
مطلب پیشنهادی:۶ ویژگی خاص بدن گرالتنه تنها یک ویچر، بلکه یک سوپرویچر!بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن