طرفداران Silent Hill 2 از سیستم مبارزهای ریمیک راضی نیستند
جدیدترین رویداد State of Play بالاخره نگاه خوبی به بازی Silent Hill 2 Remake داشت و معماها و هیولاهای مختلفی را به نمایش گذاشت که بازیکنان در شهر با آنها روبرو خواهند شد. با کمال ...
جدیدترین رویداد State of Play بالاخره نگاه خوبی به بازی Silent Hill 2 Remake داشت و معماها و هیولاهای مختلفی را به نمایش گذاشت که بازیکنان در شهر با آنها روبرو خواهند شد.
با کمال تعجب، مدت زمان زیادی از آخرین تریلر بر روی مبارزه متمرکز شده بود، چیزی که احتمالا به دلیل درهم و برهم بودن نسخه اصلی نیاز به کمی اصلاح داشت، اما بسیاری از طرفداران ادعا میکنند بخش مهمی از نسخه اصلی نبوده که بخواهد بازسازی شود.
تقریبا نیمی از تریلر جدید، جیمز را در حال مبارزه با انواع هیولاهای وحشتناک به نمایش میگذارد که مطابق با استانداردهای امروزی است، اما این تمرکز شدید مبارزه پس از ماهها سکوت توسط کونامی و Bloober Team، تا حدودی نظرات منفی را برانگیخت.
طرفداران زیادی شکایات خود را در رسانههای اجتماعی ابراز کردند و از این موضوع انتقاد کردند که به نظر میرسد ریمیک بسیار اکشنتر از بازی اصلی است.
به نظر میرسد که اکثرا با این واقعیت مشکل دارند که صحنههای اکشن Silent Hill 2 Remake آن را بسیار شبیه به یک بازی Resident Evil میکند و به این نکته اشاره میکند که حتی یک زاویه دوربین مشابه و بالای شانه دارد.
افراد بسیار بیشتری صرفا ناامیدی کلی خود را از کلیت ویدئوی جدید ابراز میکنند، در حالی که چند نفر ادعا میکنند تیم بلوبر احتمالا متوجه نشده چرا در وهله اول بازی اصلی بسیار محبوب شده بود.
حتی اگر Silent Hill 2 Remake یک شاهکار مطلق باشد، تیم سازنده قطعا اکنون زحمت زیادی بکشد تا افکار عمومی را برگرداند که احتمالا کاری نیست شما دوست داشته باشید مدت کوتاهی بعد از نمایش تریلر، انجام دهید. اگر Silent Hill: The Short Message، بازی سایلنت هیل دیگری که به ناگهان شب گذشته معرفی و عرضه شد، اثر خوبی باشد، احتمالا فشارها را کمی کاهش خواهد داد.
بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی ادامه یک فرانچایز محبوب را بدهی به یک استودیوی دیگر ، نتیجه اش همین میشه، من حتی به متال گیر ریمیک 3 هم امیدی ندارم. اثری که خالقین اصلی در آن نقشی نداشته باشند، روح و اتمسفر بازی قبلی رو نداره و این قضیه صد ها بار ثابت شده است.
ادامه ننگ بر کونامی، دشمن صنعت گیم که قدر کوجیما و سایر کارکنان خود را ندانست.
کاراکتر یه جوری رفتار میکنه انگار هرروز میره توی اون مکان و برای صبحونه و سرگرمی هیولا میکشه.
چرا هیچ ترسی داخل حرکات ( مخصوصا راه رفتن ) کاراکتر نیست ، انگار داشت میرفت قرار دعوا