سازنده Wo Long: Fallen Dynasty در حال حاضر برنامهای برای ساخت دنباله ندارد
Wo Long: Fallen Dynasty ساخته استودیو Team Ninja ممکن است با استقبال گسترده منتقدان همچون عناوین سری Nioh روبرو نشده باشد، اما در نوع خود یک بازی به اندازه کافی موفق بود، با نقدهای نسبتا ...
Wo Long: Fallen Dynasty ساخته استودیو Team Ninja ممکن است با استقبال گسترده منتقدان همچون عناوین سری Nioh روبرو نشده باشد، اما در نوع خود یک بازی به اندازه کافی موفق بود، با نقدهای نسبتا خوب و عملکرد تجاری مشابه.
این عنوان تا آپریل سال ۲۰۲۳ توانسته بود بیش از ۱ میلیون نسخه بفروشد و به لطف انتشار همزمان در روز عرضه در سرویس اشتراکی گیم پس، ۳.۸ میلیون بازیکن جذب خود کند.
با توجه به چنین عملکردی، آیا Wo Long اثری بوده که Team Ninja یا Koei Tecmo بخواهند آن را به یک فرنچایز تبدیل کنند؟ در حال حاضر، به نظر نمیرسد چنین برنامهای داشته باشند.
Masakazu Hirayama، کارگردان و تهیهکننده Wo Long: Fallen Dynasty در مصاحبهای با TouchArcade گفت که در حال حاضر برنامهای برای ساخت دنباله برای عنوان وجود ندارد.
با این حال، جالب توجه است که هیرایاما اضافه کرد «اگر فرصتی پیش بیاید»، او علاقه دارد یک عنوان در دوره دیگری از تاریخ چین و پس از وو لونگ بسازد که سقوط سلسله هان را به تصویر بکشد.
یعنی همان دوره سه پادشاهی که هیرایاما میگوید دوست دارد آن را «با عمل و در داستانی» شبیه وو لانگ به تصویر بکشد.
Wo Long: Fallen Dynasty در ماه مارس ۲۰۲۳ برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانههای شخصی عرضه شد و از آن زمان تاکنون سه بسته الحاقی پولی در قالب Battle of Zhongyuan، Conqueror of Jiangdong و Upheaval in Jingxiang دریافت کرده است.
این بازی همچنین شاهد تعداد زیادی بهروزرسانی و پچ رایگان و همچنین رویدادهای کراساوور با بازیهای دیگری همچون Nioh 2، Bladepoint: Naraka و Lies of P بوده است. نسخه کامل آن نیز امروز منتشر شد.
در همین حال، بازی بعدی توسعه دهنده Team Ninja، انحصاری پلی استیشن ۵، Rise of the Ronin، در تاریخ ۲۲ مارس عرضه میشود.
داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.