ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

کسب متای بالای ۹۰ هدف شخصی کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth بود

چند وقتی از عرضه بازی ریمیک فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy 7 Rebirth) به بازار گذشته و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی منتقدان و بازیکنان روبه رو شده است. Final Fantasy 7 Rebirth ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۵

چند وقتی از عرضه بازی ریمیک فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy 7 Rebirth) به بازار گذشته و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی منتقدان و بازیکنان روبه رو شده است.

Final Fantasy 7 Rebirth توانسته متای ۹۲ را کسب کند و چنین چیزی از همان ابتدا یکی از اهداف ناوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی، بود. این بازی‌سازی اکنون با One More Game مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که این هدف کاملا شخصی بود و چیزی نبود که از سوی او به کل تیم توسعه تحمیل شده باشد.

ناوکی هاماگوچی همچنین به عرضه FF7 Remake نیز اشاره کرد که نتوانست متای بالای ۹۰ کسب کند. به همین خاطر تیم تصمیم گرفته که برای پارت دوم یک بازی بهتر از همه لحاظ توسعه دهد. با این وجود خود این کارگردان نیز می‌داند که موفقیت Final Fantasy 7 Rebirth فشار بیشتری به آن‌ها برای ساخت پارت سوم وارد می‌کند. 

بازی Final Fantasy 7

در نقد ویجیاتو از این بازی می‌خوانیم: «بازی Final Fantasy VII: Rebirth شاهکاری است که نواقص کوچکی هم دارد. یک گرافیک بی‌نظیر (جدا از لحظاتی که مشکلات فنی ظهور پیدا می‌کنند) و گیم‌پلی درگیرکننده و یک دنیای عظیم با شخصیت‌هایی به‌شدت دوست داشتنی. تخیل در اینجا حد و مرز ندارد و بازی یک جهان فانتزی پر از جزییات را به‌تصویر می‌کشد که تجربه آن از اوجب واجبات برای هر گیمری است.»

فاینال فانتزی ۷ ریبرث هم‌اکنون به صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.


ایکس باکس و ۱۰ شکست بزرگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی