ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Diablo 4
اخبار و مقالات

فصل چهارم بازی Diablo 4 تماما راجع به اصلاح سیستم لوت است

بلیزارد از فصل چهارم بازی Diablo 4 با نام Loot Reborn رونمایی کرد که از تاریخ 14 می، یعنی ۲۵ اردیبهشت، آغاز می‌شود. همانطور که از نام این فصل می‌توانید حدس بزنید، Loot Reborn تماما ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰

بلیزارد از فصل چهارم بازی Diablo 4 با نام Loot Reborn رونمایی کرد که از تاریخ 14 می، یعنی ۲۵ اردیبهشت، آغاز می‌شود.

همانطور که از نام این فصل می‌توانید حدس بزنید، Loot Reborn تماما راجع به سیستم لوت است. در واقع به جای اضافه کردن محتوای داستانی جدید، این فصل روی اصلاح سیستم لوت و کرفتینگ تمرکز دارد. تیم ایسمی، تهیه‌کننده ارشد محتوای فصلی، درباره این فصل توضیحات زیر را به IGN ارائه داد:

برای این فصل ما به این نتیجه رسیدیم که چیزی که نیازمند توجه ماست، یک به‌روزرسانی قابل توجه برای آیتم‌هاست. این فصل به شکلی بسیار متفاوت نسبت به فصول قبلی، بیشتر درباره تغییری کلیدی و اساسی در یکی از بخش‌های بزرگ گیم پلی Diablo است، نه صرفا محتوای فصلی جدید.

بازی Diablo 4

تغییرات فصل چهارم مفصل است، اما مهم‌ترین چیزی که مورد اصلاح قرار گرفته ساختار لوت و آیتم‌های بازیست. از این فصل به بعد راحت‌تر می‌توانید بفهمید که آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید نسبت به تجهیزاتتان قدرتمندتر هستند. همچنین آیتم‌ها ساده‌تر و سرراست‌تر شده‌اند. تعداد ویژگی‌های آیتم‌های Rare به دو عدد، و برای Legendaryها به سه عدد کاهش یافته است. تاثیرگذاری این ویژگی‌ها هم کلی‌تر شده تا کاربردشان را بهبود دهد. مثلا از این به بعد به جای این که یک سلاح دارای «10% صدمه اضافه به دشمنان Elite با سلامتی کامل» باشد، صرفا مواردی همچون سرعت حرکت، سلامتی یا یکی از Skillها افزایش می‌یابند.

از دیگر ویژگی‌های این فصل می‌توان به سیستم Tempering برای شخصی‌سازی آیتم‌ها، بازسازی سیستم Codex of Power، و همچنین وجود تاثیرگذاری‌های بزرگ‌تر برای آیتم‌های Ancestral Legendary و Unique اشاره کرد. در نهایت باید گفت که Helltide هم تغییراتی به خود دیده است. حالا با کشتن هیولاهای منطقه چیزی به نام Threat کسب می‌کنید که میزانش به درجه سختی بستگی دارد. هرچقدر Threat شما بیشتر باشد، دشمنان قدرتمندتری به شما حمله می‌کنند تا در نهایت به درجه Hell-Marked برسید. در این حالت سرسخت‌ترین دشمنان بازی در تعداد زیاد به شما حمله می‌کنند و اگر از آن‌ها هم جان سالم به در بردید، موجودی به نام Hellborn به شما حمله خواهد کرد.


بچه‌های ویجیاتو پی‌سی گیمرن یا کنسول باز؟ | مقایسه‌ی کامپیوتر و کنسول

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی