انتشار ناامیدکننده Suicide Squad بر کل وضعیت مالی استودیو وارنر تاثیر گذاشت
مدیرعامل و رئیس کمپانی برادران وارنر دیسکاوری، Suicide Squad: Kill the Justice League را به عنوان دلیل اصلی نتایج مالی ضعیف سه ماهه اول ۲۰۲۴ برای کل استودیو عنوان کرده است. دیوید زاسلاو در طی ...
مدیرعامل و رئیس کمپانی برادران وارنر دیسکاوری، Suicide Squad: Kill the Justice League را به عنوان دلیل اصلی نتایج مالی ضعیف سه ماهه اول ۲۰۲۴ برای کل استودیو عنوان کرده است.
دیوید زاسلاو در طی گزارش مالی گفت استودیو که شامل Warner Bros Pictures، DC، Warner Bros Television Group، Warner Bros Games و New Line Cinema است، شاهد کاهش درآمد نسبت به سال قبل بوده است.
Zaslav گفت که این عمدتا به دلیل تفاوت بین انتشار موفقیتآمیز Hogwarts Legacy در سال گذشته و انتشار ناامیدکننده بازی Suicide Squad بوده است.
اظهارات زاسلاو بعدا توسط Gunnar Wiedenfels، مدیر مالی شرکت برادران وارنر دیسکاوری منعکس شد که گفت تفاوت بین انتشار هر دو بازی منجر به «تاثیر ۲۰۰ میلیون دلاری بر EBIDTA [درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک] در سه ماهه اول سال شده است».
انتشار بازی از حد ایدهآل پایینتر بود و ویندفلز پیش از این در جلسه توجیهی مالی فوریه گفته بود که فروش آن کمتر از انتظارات شرکت است.
به عنوان آخرین ساخته استودیو سازنده فرنچایز مشهور بتمن آرکام، Suicide Squad زمانی یکی از موردانتظارترین بازیهای صنعت بود، اما به نظر میرسید که شور و شوق برای بازی در طول یک چرخه توسعه طولانی که شامل برخی پیشنمایشهای پیش از انتشار ضعیف و واکنش شدید به عناصر لایو سرویس بود، کاهش یافت.
این بازی با استقبال ضد و نقیضی از سوی منتقدان روبرو شد و امتیازات ۶۰ (کنسولی) و ۶۳ (پیسی) را در سایت جمعآوری نقد متاکریتیک به دست آورد، در حالی که لانچ آن تحت تأثیر مشکلات سرور و باگ قرار گرفت.
ویچر چجوری با موسیقی داستان میگه؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.