بازی Dragon Age: The Veilguard چندین درجه سختی خواهد داشت
همراه با یک درجه سختی قابل سفارشیسازی
پس از معرفی Dragon Age: The Veilguard در ماه ژوئن، BioWare و EA به انتشار جزئیات جدید در مورد اکشن نقشآفرینی ادامه دادند. پوشش اخیر Game Informer اطلاعات جدیدی در مورد بخش ساخت شخصیت بازی، مکانیکهای پیشرفت، مبارزات و موارد دیگر به ارمغان آورده و اکنون، مقاله دیگری که توسط این خبرگزاری منتشر شده، گزینههای سختی آن را به تفصیل شرح داده است.
Dragon Age: The Veilguard درجات سختی متعددی برای بازیکنان دارد که میتوانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند. حالت Storyteller ظاهرا سادهترین درجه خواهد بود و بیشتر بر روی داستان تمرکز میکند تا چالش مبارزه. درجه Adventurer تعادلی بین هر دو ایجاد میکند و احتمالا حالت پیشفرض خواهد بود.
درجه Nightmare نیز وجود خواهد داشت که سختترین حالت سختی The Veilguard خواهد بود. بازیکنان میتوانند در هر زمان درجه سختی را تغییر دهند، به جز در Nightmare که به محض انتخاب آن قفل میشود.
در نهایت، Dragon Age: The Veilguard دارای یک گزینه سختی Unbound نیز خواهد بود که به بازیکنان این امکان را میدهد تا جنبههای مختلف گیم پلی را به روشهای مختلف مطابق با نیازهای خود سفارشیسازی کنند. این موارد شامل مواردی مانند راهیابی، کمک به هدفگیری، زمان بندی دفع، آسیب خروجی و آسیب وارده و حتی گزینه بدون مرگ میشود.
کورین بوشه، کارگردان بازی، میگوید: «[هیچ یک از این گزینهها] تقلب نیستند. این گزینهای است برای اطمینان از اینکه بازیکنان با همه تواناییها میتوانند آن را تجربه کنند».
Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه میشود. تاریخ انتشار مشخصی در حال حاضر مشخص نیست.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.