ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

بازی Slitterhead در اصل قرار بود در سبک جهان باز باشد

به گفته کارگردان بازی

خشایار امامی فرد
نوشته شده توسط خشایار امامی فرد | ۲۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

کیچیرو تویاما، خالق Silent Hill، Siren و Gravity Rush و تیمش در استودیوی بازی‌سازی Bokeh قرار است در اواخر سال میلادی جاری عنوان ترسناک جدیدی را تحت عنوان Slitterhead عرضه کنند.

اگرچه حتی یک نگاه گذرا به بازی کافی است تا به شما بگوید که این عنوان شبیه یک تجربه سنتی ژانر وحشت به نظر نمی‌رسد، در عوض رویکردی اکشن-ترسناک را اتخاذ می‌کند که حول یک مکانیک منحصر به فرد تعویض بدن می‌چرخد.

جالب اینجاست اگر اوضاع کمی متفاوت پیش می‌رفت، Slitterhead علاوه بر این موضوع، ممکن بود یک تجربه جهان باز باشد.

Slitterhead

این موضوع توسط تویاما در مصاحبه اخیر با VGC فاش شد، جایی که او فاش کرد که برنامه اولیه در مراحل ابتدایی توسعه Slitterhead، ساخت آن با یک ساختار جهان باز بود، چیزی که تیم سازنده در نهایت به دلیل بودجه کم بازی با آن مخالفت کرد.

با این حال به گفته تویاما، ساختار مبتنی بر ماموریت که در نهایت بازی به آن صورت ساخته شد، برای تجربه نهایی به خوبی جواب داد. او گفت:

تصمیمی که در اوایل ساخت گرفتیم این بود که می‌خواستیم یک محیط جهان باز برای بازی داشته باشیم، اما با بودجه‌ای که داشتیم، معقول نبود. [در نهایت] این تصمیم به خوبی در ماموریت‌ها و پیشرفت روند داستان، جواب داد.

بازی Slitterhead در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود. موسیقی این بازی توسط آکیرا یاماوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز معروف فرانچایز Silent Hill، ساخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی
مورمور‌‌کننده‌ترین عناوین کوتاه
معرفی ۱۰ فیلم کوتاه برتر در ژانر وحشت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی