ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازسازی Resident Evil 3
اخبار و مقالات

کپکام با بازسازی Resident Evil 3 بر لبه تیغ راه می‌رود

بعد از به موفقیت رسیدن Resident Evil 2، همه چشم انتظار معرفی بازسازی Resident Evil 3 از سوی کپکام بودند. Resident Evil 3 با اینکه در زمان خودش بهترین نسخه سه‌گانه اصلی نبود اما به ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

بعد از به موفقیت رسیدن Resident Evil 2، همه چشم انتظار معرفی بازسازی Resident Evil 3 از سوی کپکام بودند. Resident Evil 3 با اینکه در زمان خودش بهترین نسخه سه‌گانه اصلی نبود اما به خاطر نمسیس تبدیل به یکی از خاص‌ترین و به یادماندی‌ترین بازی‌های نه تنها سری رزیدنت اویل بلکه تاریخ ویدیو گیم شد.

برای همین طبیعی است که الان وقتی در مورد معرفی بازسازی این نسخه صحبت می‌کنیم، خیلی‌ها هیجان زده شوند و تریلر معرفی بازی که دیروز در State of Play سونی منتشر شد را بارها ببینند. بارها دیدن این تریلر برای کسانی که بازی اصلی را تجربه کرده‌اند نکات جالبی داشت که شاید گیمرهای جوان‌تر خیلی متوجه آن‌ها نشدند.

نکاتی که واقعا نشان می‌دهد کپکام باز هم پایش را فراتر از یک بازسازی صرفا ساده گذاشته و اینطور به نظر می‌رسد، لیست تغییرات در بازسازی Resident Evil 3 حتی بیشتر از تغییراتی است که بازآفرینی نسخه دوم به خود دید. با این حال، ایجاد تغییرات اساسی عین راه رفتن بر لبه یک بوم است.

 

اما خب حالا با توجه به تریلر خیره‌کننده‌ای که از بازی دیدیم، بازسازی Resident Evil 3 قرار است از کدام سمت بوم بیفتد؟

خبر خوب اینجاست که به نظر می‌آید بیشتر این تغییرات در بازسازی قسمت سوم مثبت هستند. البته به جز یکی که در انتهای متن به سراغش می‌روم و احتمالا خودتان هم همین حالا می‌دانید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم.

اولین چیزی که در تریلر بازی نظرم را جلب کرد، تغییر در روند قصه‌گویی آن بود. بر اساس ساعت‌هایی که در دقایق ابتدایی بازی به نمایش‌ درآمدند، مشخص شد که همزمان بودن تایملاین بازی با وقایع Resident Evil 2 حفظ شده. با این حال، کپکام با حفظ این قضیه سعی نکرده نحوه روایت بازی را مثل نسخه اصلی نگه دارد. تریلر معرفی Resident Evil 3 با دویدن جیل در راهروهای یک خانه یا اداره‌ شروع می‌شد.

بازسازی Resident Evil 3

معلوم بود که او در حال فرار است و دلیل فرارش هم خیلی زود با افتادن یک موجود عظیم‌الجثه از سقف و شنیدن صدای استارز مشخص شد. بله نمسیس به دنبال عضو سابق استارز است اما این تعقیب و گریز ترسناک دقیقا در چه زمانی دارد اتفاق می‌افتد. اگر اشتباه نکنم و صحنه‌ای که بعد از رسیدن جیل به انتهای آن راهرو صرفا شبیه چیزی که در بازی اصلی دیده بودم نباشد، باید بگویم که این اتفاق مربوط به جایی است که Resident Evil 3 اورجینال از آن جا شروع می‌شد.

در Resident Evil 3 اصلی، شروع بازی با انفجار خانه‌ای بود که موج آن جیل را به درون یک کوچه پر از زامبی پرت می‌کرد. دلیل این انفجار و اینکه اصلا چرا جیل در آن ساختمان بوده، حتی تا انتهای بازی هم مشخص نمی‌شد. اما فکر می‌کنم که کپکام در بازسازی قسمت سوم به این موضوع توجه کرده و سعی داشته مشکل را برطرف کند.

احتمالا بهترین راه حل، نمسیس بوده و آن‌ها می‌خواهند با یک تعقیب و گریز هیجان انگیز مشکل شروع خط داستانی Resident Evil 3 اصلی را برطرف کنند. اما بعید به نظر می‌آید که بازی به محض شروع، به جدال جیل و نمسیس بپردازد و بدون شک در بازسازی Resident Evil 3 شاهد یک پرولوگ متفاوت نسبت به بازی اصلی خواهیم بود.

بازسازی Resident Evil 3

با توجه به تریلری که دیدم، احساسم بر این است که جیل قرار نیست دیگر یک کاراکتر با صلابت باشد که بعد از وقایع قسمت اول هیچ اتفاق خاصی برایش نیفتاده و دارد در راکون سیتی زندگیش را می‌کند. برای همین به نظرم منطقی است که بازی در دقایق ابتداییش به مشکلات روحی و روانی جیل، پس از فرار از عمارت اسپنسر بپردازد.

دلیلم هم برای طرح این موضوع، سکانسی از تریلر است که جیل در آن جلوی آینه ایستاده و خود را به چشم یک زامبی می‌بیند. این سکانس قطعا بی‌دلیل در تریلر جای داده نشده و این احتمال وجود دارد که جیل پس از اولین رویاروییش با زامبی‌ها و کشته شدن برخی از اعضای تیمش توسط آن‌ها، PTSD گرفته باشد.

بازسازی Resident Evil 3

اگر این موضوع واقعیت پیدا کند، قطعا با جیل ولنتاین شکننده‌تری نسبت به جیلی که در Resident Evil 3 اصلی با آن همراه بودیم، طرف هستیم. PTSD داشتن جیل هم در نوع خود می‌تواند جالب باشد. این کار، جدای از اینکه جیل را از یک شخصیت ساده به کاراکتری چند بعدی و واقعی‌تر تبدیل می‌کند، ممکن است روی گیم‌پلی و داستان بازی هم تاثیر بگذارد.

البته اینطور که در تریلر بازی دیدیم، مثل اینکه جیل قرار نیست تنها کاراکتر پردازش شده بازی باشد. برای مثال به نظر می‌رسد که برد ویکرز قرار نیست فقط حکم یک قربانی برای نمسیس را داشته باشد. برد در بازی اصلی مثل کم اهمیت‌ترین کاراکتر یک فیلم اسلشر بود که مرده و زنده‌اش برای کسی مهم نبود و همان ابتدای کار به دست نمسیس کشته می‌شد. اما اینطور که کپکام در تریلر بازسازی قسمت سوم به ما نشان داد گویا برای برد تصمیمات متفاوتی گرفته‌اند.

بازسازی Resident Evil 3

حداقل تغییر ممکن، اضافه شدن تایم اسکرین برد خواهد بود اما در بهترین شرایط کپکام با شخصیت پردازی و روایت قصه‌ای مناسب کاری می‌کند که پایان او از نظر احساسی برای مخاطب اهمیت زیادی پیدا کند. این قضیه شاید در مورد کاراکترهای دیگر هم مثل کارلوس، ویکتور و نیکولای هم صادق است و حتی ممکن است بازی به پیش‌زمینه خود نمسیس هم بپردازد. قطعا جالب می‌شود که در مورد نمسیس، یکی از بهترین باس‌های تاریخ ویدیو گیم، بیشتر بفهمیم.

البته به شرطی که حداقل توضیح خوبی برای چهره عجیب و نه چندان خوبش هم ارائه شود.

این همان بخش منفی ماجراست که در ابتدای متن برایتان گفتم. چهره نمسیس از موقعی که اولین پوستر بازی فاش شد، مدام سوژه بحث طرفداران بازی بوده. متاسفانه ظاهر جدید نمسیس با اینکه شباهت‌های بسیاری به چهره اورجینالش دارد اما واقعا آن چیزی نیست که طرفداران بازی انتظارش را داشتند.

بگذارید واضح‌تر صحبت کنم. انتظار ما از ظاهر تازه نمسیس چنین چیزی بود:

بازسازی Resident Evil 3

اما آن چه به دستمان رسید تقریبا چنین چیزی است:

بازسازی Resident Evil 3

شاید بخندید ولی واقعا نمسیس در بازسازی Resident Evil 3 عین محصولی است که از اینترنت خریده‌اید و وقتی به دستتان رسیده هیچ شباهتی به تصاویرش ندارد. ردیت همین حالا پر شده از تصاویر خنده‌داری که ظاهر تازه نمسیس را با آن‌ها مسخره می‌کنند. دلیلش هم دو چیز بیشتر نیست؛ دندان‌های بلند و صاف نمسیس و پیدا شدن سر و کله یک بینی کج و کوله در صورت او.

بازسازی Resident Evil 3

حالا شاید باز بشود با دندان‌های عجیب نمسیس که شباهت زیادی به دندان‌های زورگ دارند، کنار آمد اما واقعا دلیل اضافه شدن بینی به صورتش را متوجه نمی‌شوم. کپکام با اضافه کردن بینی رسما ماهیت خاص صورت نمسیس که بخیه‌های بزرگ روی چشم و لب و بینی بریده شده توصیف‌گر آن بودند را زیر سوال برده.

جالب اینکه شاید طراحان با خودشان فکر می‌کردند که وجود یک بینی کج و معوج می‌تواند ظاهر یکی از ترسناک‌ترین باس‌های دنیای ویدیو گیم را ترسناک‌تر هم بکند اما راستش را بخواهید آن‌ها باعث شدند تا همان تایرنت ترسناک به مضحکه دست کاربران اینترنتی بدل شود. با توجه به حجم بالای این انتقادات، بعید نیست نمسیس هم به سرنوشت سونیک دچار شود و کاربران، کپکام را مجبور به بازطراحی او بکنند.

از آنجایی که تریلر منتشر شده از بازی خیلی روی ظاهر نمسیس مانور نمی‌داد بعید نیست این اتفاق بیفتد. به هر حال، بعد از طراحی عالی مستر ایکس طبیعی هم بود که انتظارات برای طراحی دوباره نمسیس بالا برود اما قطعا این چیزی هم نبود که طرفداران سری از کپکام انتظار داشتند.

در هر صورت نسخه بازسازی Resident Evil 3 پروژه مهمی است. بازی می‌تواند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد و حتی از خیلی جهات بهتر از بازسازی قسمت دوم عمل کند. با توجه به کاگردانی خوب تریلر بازی هم انتظار می‌رود که چنین اتفاقی رخ دهد اما سوال اینجاست که آیا ظاهر بد نمسیس آنقدر مهم می‌شود که دیگر نتوانیم خوبی‌های بازی را ببینیم؟ نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • alisina
    alisina | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

    صد در صد ظاهر نمسیس تاثیر دارد این نظر من احتمالا دیگران هم با من هم عقیده باشند من 5 یا6 سالم بود بازی میکردم بعد از اون در 10 سالگی دوباره یادی از این بازی کردم و فقط فقط بخاطر مبارزه با نمسیس دوباره شروع به بازی کردم و واقعا هم تصور من از چهره بازسازی شده نمسیس همینی است که در پست دیدم و غیر از این باشد جذابیت بازی از نسخه رزیدنت اویل 2 بازسازی شده خیلی کمتر میشود چون تایرانت واقعا خوب ترس را القا کرد پس اگر نمسیس نتواند باید دوباره تایرانت را بیارد داخل بازی

  • حسن
    حسن | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    یادش بخیر حدودا 10 سالم بود اولین بازی کامپیوتر که خریدم چه شبایی که از ترس نتونستم بخوابم حتی الانم که بازی میکنم با همون گرافیک میترسم

  • بهمن
    بهمن | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    منresident evil 3 nemisis و بیش از 100 باز بازی کردم واقعا بینظیر بود و هنوزم هست
    اون جایی که قراره بری برا جیل امپول پادزهر و بیاری از بیمارستان موقع برگشت جلو دری که جیل تو اون اتاقه سیو هست با نمیسیس روبرو میشیم واقعا بینظیره هنوزم اونجاش اگه مبارزه میکردی میمردی اگه فرار میکردی نمیسیس جیل و میکشت جالب بود و سخت
    نکته جالب هم اینکه نمیسیس میتونست بعضی از درای چوبی و بشکنه عالی بود و هولناک
    ولی تو تریلر جدیداین قیافه نمیسیس واقعا خنده داره باید درستش کنن
    یه سوال : ایا برا pc هم عرضه خواهد شد ؟؟؟؟

  • vampire
    vampire | ۱۳ دی ۱۳۹۸

    ای خدا من بدبخت این وسط دارم بدجور حرس میخورم بی پولی نمیزاره به رویاهامون برسیم من یه طرفدار اصیل رزیدنت اولیلم نسخه های فرعی و1 تا 6 رو بازی کردم ک متاسفانه هفت و دو ریمیک نمیکشه سیستمم چقد دوس دارم بازیشون کنم اینم که داره میاد بدتر اوف بمیریم نبینیم این روزارو دارم دیوونه میشم

  • AMIR S.T.A.R
    AMIR S.T.A.R | ۵ دی ۱۳۹۸

    درسته چهرش اینجوری که باید ترسناک نیست ولی همون طور که گفتین از اونجایی که تو تریلر اشاره مستقیمی به چهرش نشد پس شاید کپکام اینو متوجه شده باشه یا بشه و یکی از بهترین و ترسناک ترین باس های تاریخ رو تو بازیش بیاره...من از استیم پیش خریدش کردم و بی صبرانه منتظر اومدنشم

  • hamid.exe
    hamid.exe | ۵ دی ۱۳۹۸

    بشدت این قیافه مسخرس عین این میمونه که برای گودزیلا دماغ انسانی بذاری LoL! به هر حال نمسیس قبلی خیلی عالیه اصلاً هیکلشو ببین چه اوبوهتی داره اما نمسیس جدید هیکلشم بهم ریختن بهش نمیخوره قدرتمند باشه و صدا هم که صدا گربه میداد LoL !

  • Ali
    Ali | ۳۰ آذر ۱۳۹۸

    نمی دونم ولی ظاهر نمسیس تو رزیدنت اویل3 قبلی خیلی باحال تر بود وقتی بازی می کردم یه حس خیلی ترسناک تری داشت اون صورت بخیه خوردش حس ترس و زنده می کرد وپر از هیجان بود ولی بازسازی اویل3 نمسیس ظاهر ترسناک بودنش کمتر شده به نظر من شاید اون دندون های بلند خوب باشه ولی اون بینی کج و کوله اش ظاهرشو بد کرده خب ولی به هر حال باز هم منتظرم که هر چه زودتر بازیش وارد بازار بشه فکر کنم گفته شده 16 فروردین 1399 وارد بازار بشه امید وارم که این بازی که توسط شرکت معروف Cap com ساخته شده به یکی از بازی های جدید باز سازی شده Cap com بشه خب خب خیلی حرف زم خدا به همراتون و بدرود

  • ALI
    ALI | ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    درسته که چهره ی جیل تو ریمیک و 5 هم یه چهره ی جدید بود نسبت به 1 و 3 ولی خیلیامون به چهره ی 5 و ریمیک و ریمستر و UMBRELLA CHRONICLES و DARKSIDE CHRONICLES و MERCENARIES 3D عادت کردیم و برام از همون سال 1999 تا الان تجربه شده که هر وقت چهره ی کرکتر ها رو تغییر دادن یا دوربین رو عوض کردن خیلی ارتباط گیمر با بازی و شخصیتش کمتر میشد البته این سری 90 درصدش داستانشه که بزرگترین گیمرا فقط بخاطر داستان میان سراغ این سری که خب داستان رو هم کلا با سیاست های پولی و ارتیست بازی گند زدن توش و کلا نویسنده و تهیه کننده و حتی کارگردان هم عوض شد بدون توجه به جزئیات قبلی ها...

    بعنوان مثال تو سری TEKKEN از همون اول تا الان چهره ی 90 درصد کرکترا تغییر نکرده و خیلیاشون حتی سناشون هم همونه و حتی اگه کرکتری هم میمیره باز تو نسخه ی بعدی میارنش و داستان هم کاملا ادامه ی نسخه ی قبلی میشه و فقط یکسری محوریت جدید و فرعی اضافه میشه بهش سر همین تکن همچنان محبوبیت خودشو سالهاست که حفظ کرده و با انتشار 7 رو کامپیوتر هم روز به روز این محبوبیت بیشتر میشه...

  • reeeee
    reeeee | ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    اویل 3 فقط نمسیس اون موقع ها که بازی میکردم واقعا خیلی ترسناک بود نمیسیس و وقتی دنبالم بود که دیگه اوج هیجان و ترس بود، اما اگه تو این نسخه قیافش مثله اون نباشه یا به اندازه اون ترسناک نباشه کلا بازی جذابی نمیشه به نظرم/

  • cannibalism
    cannibalism | ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    مپ پازل ها زاویه دوربین و چیز های دیگر رو عوض میکنی بهتره که یک دفه یه بازی جدید بدی تا ریمیک!
    ریمیک هم اگه میدی من خودم دوست دارم به جز گرافیک همه چی همون باشه من زاویه دوربین قدیم رو بیشتر دوست دارم
    یعنی زاویه دوربین همون اویل1 2 بیست سال پیش که از بالا نشون میداد و ثابت بود
    پس انتظاراتی که از بازی ها داریم خیلی هاش اتفاق نمی افته و به جایی نمیرسه

    • dark light
      dark light | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

      حاجی این چیزی که تو میخوای رو بهش میگن ریمستر . ریمیک یعنی پایه و اساس بازی رو از نوع میریزن و خیلی چیزا رو میتونن تغییر بدن حتی داستان بازی، اما تو ریمستر فقط گرافیک بالا میره

  • مسلم
    مسلم | ۲۳ آذر ۱۳۹۸

    تنها بازی که هر سری میبردمش اخر یه حس جدید داشتم. تعداد دفعاتی که بردمش اخر یادم نیس.
    مثلا همه سوراخ سمبه هاشو میگشتم یه مسیر جدید باز میشد اگه نمسیس میکشتم یه مسیر بود اگه ازش فرار میکردم یه مسیر جدید . همه دفتر چه و عکس ها رو پیدا کردم.
    ساخت تیر های مختلف . عاشق تفنگ 40 میلیمتریش بودم با تیر های اتش زا برای دسته بزرگ زامبی ها و تیر های اسیدی برای اون هیولا بزرگ ها که میپریدن(.بدم ازشان میامد هر اتاق جدیدی که میرفتم اول یه شلیک با مگنوم میکردم که ببینم از اونا اونجا هست یا نه . )
    رکوردم برای تمام کردنش 38 دقیقه بود. ( از قسمت تایمینگش منگ-گانشو خریدم با تیر بی نهایت)
    تیزرش بیشتر راجب قسمت تایمینگش بود انگار شخصیت های جدیدی برای اون قسمت اضافه کرده. قبلا سه تا پلیس بودن هر کدام با یه سری اپشن از کنار قطاری شروع میشد تا انباری که توش یه کامیون بود.

  • Mmd
    Mmd | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

    اون جا که داره تو آینه نگاه میکنه احتمالا موقعیه که جیل زخمی شده و کارلوس رفته دنبال دارو واسش

    • نیما فرشین
      نیما فرشین | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

      اینم میتونه جالب باشه.

  • سعید
    سعید | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

    به نظرم اول اینکه آقای فرشین اونی که از اول دنبال جیل ولنتاین هستش مستر ایکس هستش. فک نمیکنم همین اول کار نمسیس ظاهر بشه. بنظرم بیشتر شبیه مسترایکس بود تا نمسیس. دوم اینکه هممون هم نظر هستیم که نمسیس واقعا بد طراحی شده‌. امیدوارم که درستش کنن و با هیبت تر بشه وگرنه بازی ارزش خریدش واقعا پایین میاد.

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    انشالا خوب از آب در بیاد

  • Game Year
    Game Year | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    سلام

    قشنگ گند زدن به چهره
    نمسیس که واقعا مزخرف درست شده
    و چره جیل که اصلا چهره ثابتی نداشته و انگار قرار نیست داشته باشه
    این دفعه هم چهرشو از میلا یوویچ برداشتن
    اولین طراحی کاملا جدای برداشت از جایی و کاملا به حالت گرافیکی و گیمینگ ساخته شدن برمی گرده به همین رزیدنت اویل 3
    نمی دونم رو چه حساب جدیدا مد شده بازیگرارو اسکن میکنن و به همون شکل می ذارن روی شخصیت اصلی یا با یکمی تغییرات
    من دث استرندینگُ که دیدم واقعا بدم اومد از این حالتش

    تنها شخصیتی که توی رزیدنت اویل کاملا مستقل ساخته شده با همین موتورهای بازی سازی یا انیمیشن سازی لیونزکنندی هست
    و نه فقط توی بازی ها بلکه توی انیمیشن هاهم استایلشو حفظ کنه
    و تنها شخصیتی هم که یک استایل ثابت براش نذاشتن و توی هر نسخه تغییرش دادن همین جیل ولنتاین هست

    واقعا دلیلشُ نمی دونم چرا جدیدا مد شده جز تنبلی و پول طراحی ندادن دلیل دیگه ای ندارم
    dmc5 رو که واسه اولین بار تریلرشو دیدم اصلا جا خوردم 180 درجه استایل کاراکترا تغییر کرد
    باز چهره دانته خوبه تقریبا همون شکل فقط پیرش کردن و خوب هم روش کار کردن ولی قیافه نرو انگار کلا یک شخصیت جدید هست :|

    • محمد
      محمد | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

      چهره های بازی های قدیمی کم جزئیات و ساده هستند
      برای نسل جدید نیاز به چهره واقع گرایانه و کاریزماتیک است نه بی نقص ( فاینال فانتزی)
      خوبی یه استایل واقع گرایانه اینکه بعضی ها خوششون نیاد و بعضی ها راضی باشن، هیچوقت نمیشه رضایت همرو کسب کرد

      • Game Year
        Game Year | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

        چه ربطی داشت
        این چیزارو به کسی بگو که هیچی از گیم حالیش نمیشه
        مگه چهره لیونزکندیُ البته قبل از رزیدنت اویل 2 ریمک که مشخصه کلا چهره ها اسکن شده هست البته شاید نه همشون چون ادا ونگ کاملا شبیه نسخه اصلی هست فقط کلیر و لیون کندی تغییر کردن، بعنوان مثال مگه چهره لیونزکندیُ نیاز بوده تغییر بدن البته کلیر چون توی بازی ها نبوده زیاد باهاش آشنایی ندارم
        بورو انیمیشن های رزیدنت اویل ببین حتی جاهایی که لیونز کنندی رو سن بالا کردن عالی روش کار کردن
        جدیدا مد شده خودشونو راحت کردن با اسکن کردن یا اگر اسکن کردن نباشه احتمالا نرم افزارهایی دارن که فقط عکسُ بگیرن حالت 3 بعدیشُ میسازن
        اما سره جیل ولنتاین جالبه که موضوع فقط این نیست انگاری سره استایل این کاراکتر دعوا دارن باهم دیگه
        استایل اصلیش همن رزیدنت اویل 3 هست و توی هر نسخه تغییرش دادن که این بحثش جداست و اهمیتی نمیدم
        ولی از این بدم میاد که دارن بازیگرارو اسکن می کنن و ازشون توی گیم استفاده می کنن یا کلا هر شخص دیگه ای
        الهام گرفتن از چهره اینُ اون ایرادی نداره مثله جی تی ای سن اندرس اما نه دیگه انقدر زایع مثله این
        اصلا مشخصه از میلا یوویچ هست

        • محمد
          محمد | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

          اسمشو درست بنویس نمیخواد ایراد بگیری
          این شیوه کاملا مرسومه و یه هفت هشت سالی میشه که انجام میدن تا هزینه ها و وقت طراحی رو کمتر کنن
          اسکن میکنن تا طبیعی بشه مثل چهره دوست و همسایه که یه عده خوششون بیان یا یه عدم نیاد مهم اون نیست مهم شخصیت پردازی خوبه که جای چهره زیادی خوشکل رو میگیره
          میخوای تو فضای ترس قرار بگیری و برای جونت بجنگی نمیخوای که..... کنی با قیافش

          • Game Year
            Game Year | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

            بحث خشکلی یا زشتی نیست و بحث اینکه یکی از قیافه اون شخص خوشش بیاد یا نیاد نیست
            خودتم اعتراف کردی که تنبلی هست
            موضوع اصلی اینه که نباید بازیگرا یا انسان های واقعی به دنیای گیم راه پیدا کنن وگرنه به گند کشیده میشه
            ما استایلی زشت تر از اسکایریم داریم مگه ولی اصلا به این موردش ایراد وارد نمی کنم معمولی درست شده البته دیگه عمدن اونقدر زشت کاراکترارو بدون دلیل و غیر طبیعی دیگه واقعا جای ایراد گرفتن داره

            موضوع اینه که یه عده که از گیم هیچی حالیشون نیست و فقط رفتن کار با چندتا موتور بازی سازیُ یاد گرفتن شدن بازی ساز درحالی که طرف از گیم متنفره و اینطور نیست که گیم ها با علاقه و وسواس درست بشه قبلنا اینجوری نبود
            هیمناهم دارن با وایفو سازی توی بازی یعنی درست کردن کاراکترهای بی نقص از هر لحاظ از یک بازی چرت کلی پول در میارن مثله اورواچ که به خاطر تریسر محبوب شده و با همین کاراکتر هم تبلیغش کردن
            اصلا هیچ هنری توی بازی های جدید دیده نمیشه
            حتی نسخه آخر جی تی ای یعنی 5 رو هم خوشم نیومد و همه جا ازش بد گفتم و با این همه توسعه بازم بد میگ
            من به شخصه خیلی از بازی های ایندی رو به بازی های aaa ترجیح میدم

          • محمد
            محمد | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

            تا وقتی که بیشتر فروش روی آثار آنلاین و بتل رویاله نیازی به خلاقیت دیده نمیشه تا وقتی این موج سینوسی علاقه پایین بیاد
            چهره مد نظر تو برای کاراکتر های جدید چیه؟!
            فاینال فانتزی دوست داری با دماغای باریک و بدون نقص و چروک؟!
            طراحی سه بعدی نکردی که درک کنی طراحی یه کاراکتر چه قدر سخته بعد بیای ببینی بازیت نهایت 5 ملیون نسخه میفروشه و بهترین بازی سال نمیشه چون میگن ریمکه و فروش آثار آنلاین بالاتره
            وقتی ارزش به کار میدیم که دیگران هم ارزش بدن این همه همت و دقت به خرج بدن که چی بشه

          • Game Year
            Game Year | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

            سلام

            من اصلا فاینال فانتازی بازی نمی کنم یک نسخه عروسکی پیکسلیشو روی ps1 بازی کردم
            و یک نسخه عروسکی هم که خبری از کاتسین های واقعی نبود روی کامپیوتر و دیگه فاینال فانتازی بازی نکردم بیشتر همونی که روی ps1 بودو بازی کردم بخاطر اینکه سیستمش برام تازگی داشت بازی مورد علاقمم توی ps1 هاروست مون بک تو ناتور بود و چند مورد دیگه
            مثلا از مگامن فقط x5 خوشم اومد آینُ کلا میگم



            (وقتی ارزش به کار میدیم که دیگران هم ارزش بدن این همه همت و دقت به خرج بدن که چی بشه)
            اینم هست
            بنظرم کسی که توان مالی زیادی نداره حق داره بازیُ کرکی بازی کنه ولی اونی که وضع مالیش خوبه و در حد متوسط هست بنظرم شرم آوره که بازیُ نخره
            یک بازی 60 دلاری باید به واحد پول هر کشور به همون اندازه ای که توی کشور خودش قیمت گذاری با توجه به درآمد هاشون باید قیمت گذاری بشه
            مثلا توی ایران 60 دلاری = 60 هزار تومان نه 770 هزار تومان

            طراحی کاراکتر هم دیدم چقدر سخته ولی اگر طرف حرفه ای باشه اونقدراهم وقت گیر نیست
            مثال به 2 نفر میدیم کاراکتر بسازن
            یکی تو 1 هفته آخر یک چیز چرت تحویلت میده
            یکی دیگه تو 10 ساعت یک چیز عالی تحویلت میده

          • علی علی
            علی علی | ۲۸ آذر ۱۳۹۸

            خب حرف حق میزنه اخرین نسخه انیمیشنی که برای اویل ساختن با بازی ربکا ریدن تو قیافه کریس قیافش با نسخه 6 که بازی کرده زمین تا اسمون فرقشه اینجا هم حداقل باید چهره ای بیدا میکردن شبیه نسخه 5 و نسخه فرعی رویلیشین --

      • Game Year
        Game Year | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

        توی جی تی ای سن اندرس کاراکترارو با الهام گرفتن ساختن اما با تغییرات زیادی که روشون انجام دادن کاراکترهایی مستقل درست کردن یعنی نمونه خارجیشون نیست و عالی کار کردن
        همین سی جی یا بیگ اسموک و کلا همشون
        واقعا فکردی نمیشه نسخه واقعی و یا بقول تو کاریزماتیکشونو برای جی تی ای های بعدی ساخت آیا بنظر تو ایناهم فاینال فانتازی هستن
        همین cj رو نسخه با گرافیک بالاشو ساختن می تونی بری ببینی کاملا مثله نسخه اصلی و عالی در اومده
        شما چیزی از گیم حالیت و احتمال مدت زیادی توی دنیای گیم نبود این چیزا واست اهمیتی نداره
        اینا کم کاری یا تنبلی هست فقط هدفشون شده پول در اوردن اصلا شک دارم دیگه توی شرکت های بازی سازی اینا گیمرهای واقعی باشن که روی ساخت بازی ها کار می کنن منظور کسایی که خودشون مدت طولانی گیمر بودن و از روی علاقه رفتن بازی ساز شدن

        • محمد
          محمد | ۲۳ آذر ۱۳۹۸

          Gta آنلاین هم داره با کلی متشرک و حامی مالی بزرگ تر
          RE و DMC بودجه کمتری دارن
          منو تو که قراره کرکی بازی کنیم فکر نکنم حق اظهار نظر داشته باشیم
          به هرحال دیدم چه نظرات مضخرف تخصصی میدیم درحالی که تو واقعیت هیچی نیستیم

    • Ali
      Ali | ۳۰ آذر ۱۳۹۸

      نمی دانم ولی شرکت کپکام روی اویل3 تمرکز نکرده کپکام بازی اویل 3 تو کمتر از یک سال داره منتشر میکنه یعنی روی چهره پردازی تمرکز نداشته میخوام بگم که شرکت کپکام روی رزیدنت اویل8 تمرکز داره و میخواهد اویل8 به یکی از بزرگ ترین و ترسناک ترین بازی بشه بخاطر همینه که توجهی به اویل3 نداره اویل8 بازی آخر کپکام و یک شروع تازه برای رزیدنت اویل است بنابراین کپکام چون اویل3 گرافیک پایینی داشت خواست که دوباره اویل3 بسازه ولی به هر حال کپکام تمام تمرکزش روی رزیدنت اویل8 است

  • Mohsen
    Mohsen | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    از روزی که نسخه دوم باز سازی شد انتظار لحظه ای رو می‌کشیدم که نسخه سوم بازسازی بشه و با بازی کردنش بتونم یک تونل به گذشته بزنم و ازش لذت ببرم. اما چهره جدید نمسیس مثل آب سردی بود که روی من ریختن!
    واقعا جا خوردم. اگر در نسخه اصلی چهره نمسیس همین باشه که لو رفته، باید قید بازی رو بزنم.

  • Sina
    Sina | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    چهره جیل ولنتاین چهره ای کاملا متفاوت با نسخه های دیگره ... انگار اصلا یک شخص دیگست...جیل ولنتاین دقیقا باید همون چهره که در نسخه اویل ۵داره رو داشته باشه

    • Mohsen. Mm
      Mohsen. Mm | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

      اتفاقا چهره جیل تو اویل ۵ یه چیز متفاوت بود و این باز سازی به خود جیل تو رزدنت اویل ۳ شباهت بیشتری داره

  • محمد
    محمد | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    امیدوارم طراحان متوجه این جو ایجاد شده بر علیه چهره نمسیس بشوند و کاری بکنند.

  • Nima
    Nima | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    کار سختی در روایت نمسیس وجود داره و فقط چهره او بخشی کوچک از مارای بزرگ نمسیس است.
    بزرگترین علتی که نمسیس را در نسخه قدیمی وحشتناک میکرد سنت شکنی های این کاراکتر ترسناک در ماهیت های سه گانه ابتدایی اویل بود.
    تا پیش از نمسیس در اویل 1 و 2 وقتی از اتاقی به اتاق دیگری وارد میشدی, تمام زامبی ها و ترس های اتاق قبلی همانجا میماندند و اتاق جدید ماهیت وقایع خودش را داشت یا کمتر پیش می آمد کسی تعقیبت کند و این خودت بودی که انتخاب میکردی در دل اتفاق ها وارد بشوی و... ولی نمسیس تمام این ساختارها را بیرحمانه و بدون هیچ اختاری شکست و اتاق به اتاق دنبالت میامد , هرجایی را که اشتباه میرفتی همانجا سرو کله اش پیدا میشد و در فضایی تنگ با هیبت ترسناک و بزرگش گیرت میانداخت, میمرد و دوباره زنده میشد و دوباره و دوباره مثل یک کابوس تکرار میشد.
    کلا جایی برای فرار نبود مگر آنکه میدانستی دقیقا کجا باید بروی تا مراحل را هرچه سریعتر طی کنی او از این حس شکار بودن خلاص بشوی.
    مشکل اینجاست که همین ماهیت ها را در مستر ایکس ریمیک دیدیم و حالا نمسیس چطور میتواند متفاوت تر و سنت شکن مثل قبل باشد تا همان وحشت را بیافریند.

    • Jalil
      Jalil | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

      ایول حاجی حرف دل منو زدی ... امیدوارم اینم یه راه حلی براش پیدا کنن تا دوباره از ترس بمیریم ?

      • Mahdi
        Mahdi | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

        خب به نظرم مستر ایکس یک ضعف داشت اونم کند بودنش بود، نمسیس اگر به نسخه اصلیش وفادار باشه، با داشتن یک بازوکا و سرعت زیادش، اجازه نفس کشیدن به کاراکتر نمیده

مطالب پیشنهادی