مدیرعامل Take Two: گوگل استیدیا بیش از حد به تکنولوژی وابسته شد و شکست خورد
استراوس زلنیک، مدیرعامل Take Two، اعتقاد دارد اگرچه سیستم گوگل استیدیا یک بازار گسترده را ایجاد کرد اما بیش از حد به تکنولوژی وابسته بود و همین باعث شد از جاهطلبیاش کاسته شود. به نقل ...
استراوس زلنیک، مدیرعامل Take Two، اعتقاد دارد اگرچه سیستم گوگل استیدیا یک بازار گسترده را ایجاد کرد اما بیش از حد به تکنولوژی وابسته بود و همین باعث شد از جاهطلبیاش کاسته شود.
به نقل از Game Spot، استراوس زلنیک به عنوان مدیرعامل هلدینگی که دو استودیوی محبوب دنیای گیم یعنی Rockstar Games و 2K Games را مدیریت میکند، درباره استیدیا گفت:
راهاندازی و توسعه گوگل استیدیا بسیار کند بود. من فکر میکنم کاربران از آنچه این سیستم ارائه داده رضایت داشته باشند و از آن ناامید شدهاند.
زلنیک تصور میکند سیستم بازی گوگل توانایی تبدیلشدن به یک «تغییردهنده بازی» را ندارد:
ما در ابتدای فعالیت استیدیا با سه عنوان از این سیستم حمایت کردیم اما تصور نمیکنم باوری که پشت کوگل استیدیا وجود دارد خیلی هم درست باشد. این که شما تصور کنید افراد بسیار زیادی وجود دارند که علاقهمند هستند تا بازیهای تعاملی را انجام دهند اما نیازی به خرید کنسولهای بازی ندارند، به نظر من ایده جالبی نیست.
بیشتر بخوانید:
- اگر سرورهای استیدیا غیرفعال شوند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟
- آیا گوگل استیدیا باعث داغ کردن دستگاه شما میشود؟
- اگر گوگل استیدیا موفق شود چه به سر پیسی گیمینگ میآید؟
بنا بر اعلام گوگل در ۶ ماه آینده بیشتر از ۱۲۰ بازی جدید برای سرویس آنلاین بازی این غول فناوری منتشر میشوند. قرار است ۱۰ عنوان انحصاری دیگر هم برای این سیستم عرضه شود.
تماشا کنید: برنامه ویدیویی ویجیاتو – هر چه باید در مورد گوگل استیدیا بدانید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.