ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Disney Pixel RPG
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Disney Pixel RPG – به دنیای دیزنی خوش آمدید

اگر طرفدار بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Disney Pixel RPG همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۵ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Disney Pixel RPG همراه ویجیاتو باشید.

مرز بین دنیای سینما و صنعت بازی‌های ویدئویی روز به روز در حال باریک‌تر شدن است. امروزه بازی‌های بسیاری با الهام از عناویون بزرگ سینمایی و کارتونی ساخته می‌شوند و از طرفی فیلمسازها با استفاده از بازی‌هایی که حضور دارند، فیلم‌های اقتباسی شاهکاری ساخته‌اند که سریال فال‌اوت و لست آو آس جزو برترین‌ آن‌ها هستند. خوشبختانه روی موبایل نیز بازی‌های بسیاری با اقتباس از دنیای فیلم‌ها و انیمیشن‌های دوست داشتنی ساخته شده‌اند و تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی‌های ویدئویی را به تصویر کشیده‌اند. از همین‌رو اگر شما نیز طرفدار دنیای سینما و انیمیشن‌ها هستید و خودتان را موبایل گیمر می‌دانید، با بررسی بازی Disney Pixel RPG همراه ویجیاتو باشید.

استودیوی GungHo Online Entertainment یک استودیوی ژاپنی است که عمدتا بازی‌هایش را برای بازار ژاپن عرضه می‌کند. آن‌ها کار خودشان را در سال ۱۹۹۸ شروع کردند و تاکنون بازی‌های آنلاین و آفلاین مختلفی را برای کنسول‌های نینتندو و سونی عرضه کرده‌اند. این استودیو خالق یکی از بهترین بازی‌های پازل محور موبایلی نیز محسوب می‌شود و سابقه ساخت بازی Puzzles and Dragons را نیز در کارنامه‌اش دارد. حال آن‌ها در پاییز سال ۲۰۲۴، جدیدترین آی‌پی خودشان را با همکاری دیزنی ساخته‌اند. یک بازی اکشن – نقش آفرینی که در ۷ اکتبر سال ۲۰۲۴ برای موبایل تحت عنوان Disney Pixel RPG منتشر شد.

مطلب پیشنهادی
سفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه
معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید

بازی موبایلی Disney Pixel RPG همانطور که از نامش پیداست، یک تجربه نقش آفرینی توام با المان‌های اکشن – ماجراجویی است. این بازی با نظارت مستقیم دیزنی ساخته شده و از کاراکترهای لایسنس شده این کمپانی استفاده کرده. Disney Pixel RPG تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و در زمان نگارش این مقاله، صرفا به صورت ارلی اکسس منتشر شده است. اما با این‌حال روی کاغذ بقدری پتانسیل دارد که بتوان به آینده این بازی دوست داشتنی امیدوار بود.

طبیعتا از بازی که بر اساس دنیای دیزنی و کاراکترهای آن ساخته شده، انتظاری جز داستانی دیزنی محور نمی‌توان داشت! خوشبختانه در دنیای بازی موبایلی Disney Pixel PRG می‌توانیم دیزنی‌لند خودمان را بسازیم. آن را شخصی‌سازی کنیم و کاراکترهای مختلف را به خدمت بگیریم. در واقع داستان این بازی موبایلی حول محور شماست و از شما قهرمان می‌سازد. قهرمانی که باید با استفاده از کاراکترهای دنیای دیزنی، با سایر بازیکنان رقابت کند و آن‌ها را شکست دهد.

از طرفی نیز گیم‌پلی رقابتی این بازی موبایلی باعث شده تا Disney Pixel RPG نسبت به سایر رقبایی که دارد، یک سر و گردن بهتر باشد. در واقع ما با یک بازی آنلاین – رقابتی رو به رو هستیم که المان‌های PVP و مسابقات آنلاین در آن حرف اول و آخر را می‌زنند. همانطور که گفته شد، هدف شما در دنیای این بازی ساخت قلمرو خودتان است. قلمرویی که برای حفاظت از آن باید از کاراکترهای دنیای دیزنی استفاده کنید و این موضوعی دوست داشتنی در نوبه خودش است.

مطلب پیشنهادی
انتشار بزرگ‌ترین بازی استراتژیک پی‌سی برای موبایل
معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زده

برای اجرای بازی موبایلی Disney Pixel RPG شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

شما می‌توانید کاراکترهایی که پیدا کرده‌اید را ارتقا دهید، آن‌ها شخصی‌سازی کنید و به هر یک از آن‌ها ماموریتی داده تا در زمان آفلاین بودن‌تان برای شما منابع جمع کنند. درست مانند هر بازی آنلاین دیگری، تعامل شما با سایر بازیکنان در دنیای Disney Pixel RPG مهم است. شما باید از کمک آن‌ها برای پیش‌روی در دنیای این بازی استفاده کنید و حتی این امکان نیز فراهم شده تا بتوانید عضوی از کلن سایر بازیکنان باشید و این المان‌ها از این بازی یکی از بهترین تجربه‌های آنلاین را ساخته.

در نهایت باید توجه داشته باشید که بازی موبایلی دوست داشتنی Disney Pixel RPG از استودیوی ژاپنی GungHo Online Entertainment یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است. شما برای دانلود و تجربه این بازی موبایلی باید به اینترنت متصل باشید. همچنین از آن‌جایی که این بازی به صورت ارلی اکسس منتشر شده، باید خودتان را برای باگ‌های کوچک آماده کنید که احتمالا در آپدیت‌های آتی این بازی کاملا برطرف خواهند شد.

مطلب پیشنهادی
شاهکاری از سازندگان بازی Plague Inc
بازی موبایلی Rebel Inc؛ چقدر در کشورداری مهارت دارید؟

از آن‌جایی که ما با یک بازی کارتونی رو به رو هستیم، طبیعتا انتظار می‌رفت که دنیای این بازی گرافیکی فانتزی داشته باشد. خبر خوب این است که این موضوع به حقیقت پیوسته و GungHo Online Entertainment برای طراحی گرافیک این بازی از المان‌های پیکسل آرتی کمک گرفته. خوشبختانه عملکرد این بازی در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز قابل تقدیر است. بنابراین همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه این بازی هیجان‌انگیز باشد.

بازی Disney Pixel RPG یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل است. این بازی با همکاری دیزنی و استودیوی ژاپنی GungHo Online Entertainment ساخته شده و به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کاراکترهای دوست داشتنی دنیای دیزنی را برعهده بگیرید.

Disney Pixel RPG
Disney Pixel RPG
ناشر بازی: GungHo Online Entertainment
دسته بندی: نقش آفرینی
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۱۷۰ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی