نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Rocket Arena از الکترونیک آرتز
EA در جریان کنفرانس خود موسوم به EA Play Live 2020 با نمایش تریلری از بازی Rocket Arena رونمایی کرد . این بازی اولین ساختهی استودیوی Final Strike Games است و به عنوان بازی اول ...
EA در جریان کنفرانس خود موسوم به EA Play Live 2020 با نمایش تریلری از بازی Rocket Arena رونمایی کرد . این بازی اولین ساختهی استودیوی Final Strike Games است و به عنوان بازی اول خود یک تجربهی جذاب ، سریع و نفسگیر و صدالبته پرانفجار را برای گیمرها رقم میزند!
Rocket Arena یک بازی شوتر سومشخص گروهیست که شاید در اولین مواجه با آن و دیدن سبک گرافیک کارتونی بازی یاد Fortnite بیفتید اما مکانیزم گیمپلی بازی که مبتنی بر انتخاب قهرمانان (hero) و رویارویی سه در مقابل سه است و شاید بتوان آن را بیش از هر بازی دیگری با سری Smash Bros مقایسه کرد.
استودیوی Final Strike مارا در میان دنیایی قرار میدهد که در آن راکت همه چیز است! با راکت ها می توانید در میان نقشه بازی حرکت کنید، دشمنان خود را منفجر کنید و یا آنها را از میدان مسابقه بیرون کنید. با ورود به بازی در در دو تیم سه نفره از قهرمانانی قرار میگیرید که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند و باید بسته به سبک بازیتان یکی از 10 شخصیتای که زمان عرضه بازی در دسترس است را انتخاب کنید و وارد دنیای رقابت شوید.
همانطور که اشاره شد، در زمان عرضه بازی 10شخصیت، 10 نقشه و 5 حالت بازی در دسترس است. علاوه بر قدرت های خاصی که هر شخصیت در اختیار دارد، آیتم های مختلفی هم در میان نقشه بازی پراکنده شده که با در اختیار گرفتن آنها قابلیت های بیشتری نیز به شما اضافه می شود.
همچنین هر قهرمان از همان ابتدا راکت مخصوص خود را دارد که به نوعی کلاس مبارزاتی بازی را تعیین میکند. برای مثال، راکت Boone از همان ابتدا عملکردی شبیه اسنایپر دارد و با شلیک های مستقیم برای مبارزه از فاصله دور مناسب است (که در فواصل نزدیک میتوانید آن را به شاتگان هم تغییر دهید) اما شخصیت دیگری مانند Blastbeard از راکت هایی با سرعت پایین و قابلیت انفجار بالا استفاده می کند که بی شباهت به grenade launcher در دیگر بازیها نیست.
شاید در اولین مواجه با بازی این تصور را داشته باشید که Rocket Arena یک بازی منحصر به فرد است که شبیه هیچ کدام از بازی های هم سبک خود نیست اما بازی از مکانیزم هایی استفاده می کند که نمی تواند شباهت آنها را با دیگر بازی ها انکار کرد.
بازی از ویژگی با عنوان " Blast Meters" استفاده می کند که با استفاده از آن لازم نیست برای از بین بردن دشمنان حتما نوار سلامتی شان را به پایان برسانید بلکه می توانید با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از حلقه میدان مبارزه بیرون بیاندازید که بی شباهت به بازی Super Smash Brothers نیست.
Rocket Arena قرار است در تاریخ 14 جولای (24 تیر) برای ایکس باکس وان، پیسی و پلی استیشن 4 عرضه شود و اولین بازی EA است که در زمان عرضه به طور کامل از قابلیت کراسپلی پشتیبانی می کند. بازی با قیمت 39 دلار عرضه خواهد شد و اولین فصل آن دو هفته پس از انتشار در دسترس خواهد بود. شاید عجیب ترین نکته برای گیمرها این باشد که بازی از هیچ پرداخت درون برنامهای و لوتباکسی استفاده نمی کند و تمام شخصیت ها و فصل های آینده بازی به رایگان در اختیار خریداران قرار میگیرد.
در پایان می توانید شاهد تریلر منتشر شده بازی باشید:
بیشتر بخوانید:
- بازی بعدی سازنده A Way Out در رویداد EA Play معرفی میشود
- سرویس EA Access به استیم خواهد آمد + لیست تخفیفهای ویژه EA
- تریلر گیمپلی بازی Star Wars: Squadrons منتشر شد + تاریخ انتشار بازی
ویجی لاگ: ظاهر پلی استیشن ۵ و بازیهای جدید انحصاری
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.