ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

سازندگان Halo Infinite از گجت جدید گرپلینگ هوک می‌گویند

یکی از ابزارهای جدیدی که مستر چیف در Halo Infinite در اختیار دارد یک گرپلینگ هوک است. این گجت جدید چندین کاربرد مختلف دارد، از جمله رسیدن به مکان‌های دور از دسترس، یا گرفتن آیتم‌ها ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

یکی از ابزارهای جدیدی که مستر چیف در Halo Infinite در اختیار دارد یک گرپلینگ هوک است. این گجت جدید چندین کاربرد مختلف دارد، از جمله رسیدن به مکان‌های دور از دسترس، یا گرفتن آیتم‌ها از راه دور و پرت کردنشان به سمت دشمنان، یا حتی یک نوع حمله کردن.

طراح ارشد بازی در استودیوی 343، جری هوک، اخیرا بیشتر درباره این گرپلینگ هوک (که البته در بازی Grappleshot نامیده می‌شود) توضیح داد. او می‌گوید که قرار نیست مسترچیف با گرپلشات تبدیل به اسپایدرمن شود و این گجت هم در تاریخ (Lore) این فرنچایز بوده، یعنی 343 آن را تنها برای این بازی خلق نکرده است.

می‌خواهم مطمئن شوم که گیمرها این را متوجه می‌شوند - مسترچیف اسپایدرمن نیست. گرپلشات اصلا و ابدا قرار نیست چنین کاری انجام دهد.

اگر به تاریخ هیلو نگاه کنید، گرپلشات یک کاربرد خیلی خاص برای UNSC داشت. کمک کردن به سربازان و اسپارتان‌ها در مبارزات کشتی به کشتی.

طبق گفته‌های هوک هم در Halo Infinite، چیف توانسته آن را به گونه‌ای تنظیم کند که بتواند از دیوارها بالا برود و به دشمنان در روش‌های جدیدی حمله کند. چیف و اسپارتان‌ها آن را جوری شخصی‌سازی کرده‌اند که نه تنها داخل Ring، بلکه در محیط‌های زمینی هم قابل استفاده باشد.

هیلو اینفینیت ایکس باکس سری ایکس

یک پست جدید در بلاگ 343 هم بیشتر درباره گرپلشات توضیح می‌دهد:

گرپلشات علاوه بر امکانات جدیدی که برای جابجایی در محیط محیا می‌کند، راه‌های جدیدی هم برای مواجهه با دشمنان در دستانتان قرار می‌دهد. با گرپل کردن به یک دشمن او را از راه نزدیک بکشید، یک Fusion Coil به سمت خود بکشید و آن را به سمت دشمن پرتاب کنید، یا به یک نقطه مرتفع بروید و از بالا به دشمنان تیراندازی کنید. این ابزار جدید، در کنار سلاح‌های جدید، باعث ایجاد آزادی و انعطاف‌پذیری بیشتری برای بازیکنان می‌شود تا در روش دلخواه خود بازی کنند.

همچنین برای طرفدارانی که از بابت کاربرد این گجت در بخش چندنفره نگرانند، تایید شده که گرپلشات علی‌رغم حضور در این بخش، یک آیتم قابل برداشت خواهد بود و نه چیزی که همه به آن دسترسی داشته باشند. البته باز هم باید دید که در همان فرمت آیتم قابل برداشت بودن هم بازیکنان چگونه از آن استفاده خواهند کرد.

Halo Infinite در فصل تعطیلات امسال برای ایکس باکس وان، پی‌سی و به عنوان یک عنوان روز عرضه برای ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Avowed
    Avowed | ۶ مرداد ۱۳۹۹

    امیدوارم بازیه خوبی بشه

  • sam-fisher
    sam-fisher | ۶ مرداد ۱۳۹۹

    الان هر چی بگم میگن ترول اقا قبول گرافیک رو درست میکنن ولی خدایی این قلاب رو از doom entenal کش نرفتن شیطونا همین مونده مسترچیف عین تارزان تاب بخوره ;)

    • محمد mr7
      محمد mr7 | ۶ مرداد ۱۳۹۹

      تو فاصله کمتر از یک سال چجوری قلاب این بازی که یه المان اصلی تو گیمپلی هستش رو کش برن یه چیزی بگید بگنجه آخه
      Doom eternal 2020
      Halo infinite 2020
      ای خدا????

      • sam-fisher
        sam-fisher | ۶ مرداد ۱۳۹۹

        دوم اینترنال 2018 دوما تو تلیلر ها از سال 2017 قلاب سوپر شاتگان بود تازه هیلو رو هم از سال 2018 دارن میسازن قبلش داشتن انجیل میساختن واسه بازی

        • Phantasmagoria
          Phantasmagoria | ۶ مرداد ۱۳۹۹

          انجیل چیه حاجی بهش میگن انجین یا Engine یا موتور بازیسازی.

          • sam-fisher
            sam-fisher | ۶ مرداد ۱۳۹۹

            حالا من اشتباه نوشتم دکمه ویرایش نداره من چیکار کنم

        • محمد mr7
          محمد mr7 | ۶ مرداد ۱۳۹۹

          ناموسا دوم ایترنال امسال اومد

          • sam-fisher
            sam-fisher | ۶ مرداد ۱۳۹۹

            خودت چی فکر میکنی

          • Soroush
            Soroush | ۶ مرداد ۱۳۹۹

            برادر 2020 اومده اسمشو سرچ کن میبینی

    • sam-fisher
      sam-fisher | ۶ مرداد ۱۳۹۹

      من معذرت میخوام یکم زیاده روی کردم

      • ممد
        ممد | ۶ مرداد ۱۳۹۹

        آفرین به شعور و کمالات شما.....کاشکی همه انقدر مسئولیت پذیر بودن

        • sam-fisher
          sam-fisher | ۶ مرداد ۱۳۹۹

          نتیجه علمی چه من چه شما خودمون زو بکشیم بازی میاد خوب یا بد رو پلیر مشخص میکنه نه ما

    • nerdgeek1835
      nerdgeek1835 | ۶ مرداد ۱۳۹۹

      اتفاقا قبل از اون هم توی تایتانفال 2 همچین گجتی رو داشتیم که توی آنلاین خیلی کیف میداد،احتمالا اونا هم از یه بازی ایندی دیگه الگو گرفتن
      الگو گرفتن از دیگران چیز بدی نیست به شرطی که به سبک خودت بهترش کنی اونم نشد حداقل یه کاری کنی بالانس بازی حفظ بشه و به تجربه صدمه نزنه

مطالب پیشنهادی