ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Ghost of Tsushima
اخبار و مقالات

سازندگان Ghost of Tsushima از موافقت سونی با ساخت این بازی اطمینان نداشتند

دو ماه از عرضه بازی Ghost of Tsushima گذشته است و در این مدت این عنوان با استقبال بسیاری خوبی در سراسر جهان روبه رو شده. با این وجود توسعه دهندگان بازی از همان ابتدا ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

دو ماه از عرضه بازی Ghost of Tsushima گذشته است و در این مدت این عنوان با استقبال بسیاری خوبی در سراسر جهان روبه رو شده. با این وجود توسعه دهندگان بازی از همان ابتدا به موفقیت بازی اطمینان نداشتند.

اعضای استودیو Sucker Punch قبل از اینکه بخواهند ایده بازی را با تیم مدیریتی در میان بگذارند، حسابی نگران رد شدن آن بودند.

یکی از مشکلات این بود که Sucker Punch استودیویی در ایالت واشنگتن در آمریکا و سونی یک شرکت ژاپنی است. Ghost of Tsushima عنوانی است که ریشه در تاریخ و فرهنگ ژاپن دارد و این موضوع باعث نگرانی استودیو بود.

یکی از تاسیس کنندگان استودیو، برایان فلمینگ (Brian Fleming)، امروز در پنل پکس آنلاین در این مورد توضیح داده است. آن‌ها ابتدا به سراغ شوهی یوشیدا رفتند که به مدت 10 سال رئیس استودیوهای جهانی سونی بود. آن‌ها می‌دانستند که اگر یوشیدا راضی نشود، ساخت بازی غیرممکن خواهد بود. هدف آن‌ها این بود که واکنش یوشیدا نسبت به این‌که چنین عنوانی توسط یک استودیو غربی ساخته می‌شود را ببینند.

بازی Ghost of Tsushima

فلمینگ ادامه داد که یوشیدا استودیو را به ساخت بازی تشویق کرد و نصحیت بسیار حکیمانه برای آن‌ها داشت. شوهی یوشیدا به آن‌ها گفت که استودیو نمی‌تواند کسی را گول بزند که بازی توسط یک استودیو غربی ساخته نشده است. در عوض برای اینکه این ایده به خوبی عملی شود، آن‌ها نیاز دارند که خود را با منابع‌ای درست در داخل و خارج از سونی احاطه کنند. یوشیدا به فلمینگ گفت:

هدف شما نباید این باشد وانمود به بودن چیزی کنید که نیستید. بهترین نسخه از خودتان باشید. این سفر را آغاز کنید و می‌توانید موفق باشد.

تمرکز استودیو این نبود که Ghost of Tsushima به صورت کاملا درست تاریخ ژاپن را نشان دهد. آن‌ها با همکاری شریک ژاپنی خود محتوایی ساختند که با رعایت احترام در بازی قرار داده شد. از این رو بازی Ghost of Tsushima توانست فروش بسیاری خوبی در ژاپن داشته باشد و توسعه دهندگان ژاپنی به تحسین آن پرداختند.

بیشتر بخوانید:


ویجی لاگ: ۵ نکته مهم در مورد PES 2021

تماشا از یوتیوب ویجیاتو با کیفیت بالا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aref3831
    Aref3831 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

    حیف که هنوز نتونستم تجربش کنم

مطالب پیشنهادی