فیل اسپنسر به دنبال گسترش بازیهای عامهپسند گیم پس است
ایکس باکس گیم پس هم اکنون به یکی از کلیدیترین استراتژیهای آینده مایکروسافت تبدیل شده است. با این که گیم پس اولین سرویس اشتراکی بازی نیست (الکترونیک آرتز از چند سال قبلش سرویس خودش را ...
ایکس باکس گیم پس هم اکنون به یکی از کلیدیترین استراتژیهای آینده مایکروسافت تبدیل شده است. با این که گیم پس اولین سرویس اشتراکی بازی نیست (الکترونیک آرتز از چند سال قبلش سرویس خودش را راهاندازی کرده بود)، اما در حال حاضر بزرگترین میان تمام گزینههای بازار است. بازیهای زیادی به گیم پس آمدند و رفتند و این روند قرار است ادامه داشته باشد. با خرید بتسدا هم تعداد بسیار بیشتری از بازی تا سال به این سرویس خواهند پیوست، اما رئیس ایکس باکس تایید کرد که میخواهد روی یک جنبه مهم دیگر هم تمرکز کند.
فیل اسپنسر در گفت و گویی با GameReactor درباره گیم پس و آیندهاش صحبت کرد. هنگامی که از او درباره خرید کمپانیهای بیشتر توسط بتسدا پرسیده شد، اسپنسر جواب دقیق بله یا نهای نداد و بیشتر اشاره کرد که گیم پس قرار است گسترش پیدا کند. او گفت: «خب، با رشدی که ما میبینیم، انتظار دارم که دائما در حال آوردن سازندگان بیشتر به میدان باشیم.» چیزی که شاید جالبتر باشد این است که اسپنسر گفت که به نظرش، گیم پس هم اکنون در یک چیز کلیدی کمبود دارد و امیدوار است به زودی آن را گسترش دهد: بازیهای کژوال و عامهپسند، همچون ماینکرفت.
اگر به چیزهایی که مردم و مشترکان گیم پس روی ایکس باکس بازی میکنند نگه کنیم، به نظرم چیزی که در بازیهایمان کم داریم محتوای کژوال و عامه پسند است. بازیهای با درجه E (مناسب همگان) جزو نقاط قوت ما نیست. مسلما ما ماینکرفت و چند فرنچایز دیگر داریم. اما به نظرم برای گسترش تیمهای خلاقمان، بسیار مهم است که به این نکته توجه کنیم.
ایکس باکس گیم پس هم اکنون از طریق ایکس باکس وان، پیسی، و کلاود استریمینگ روی اندروید در دسترس است. این سرویس از زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس/اس در تاریخ ۲۰ نوامبر روی آنها نیز فعال خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یعنی قرار شاهد انحصاری های شبیه ماینکرفت باشیم ؟
نه گیم هایی که مناسب همه باشه از لحاظ رده بندی سنی و سلیقه