ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

بتسدا شاید در آینده هم بازی‌های چندنفره بیشتری بسازد

Fallout 76 در حال حاضر در وضعیتی پایدار قرار دارد. با برطرف شدن بسیاری از مشکلات فنی و انتشار آپدیت Wastelanders، که بازی را تا حد بسیار زیادی به نسخه‌های داستان محور سری نزدیک کرد، ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۸

Fallout 76 در حال حاضر در وضعیتی پایدار قرار دارد. با برطرف شدن بسیاری از مشکلات فنی و انتشار آپدیت Wastelanders، که بازی را تا حد بسیار زیادی به نسخه‌های داستان محور سری نزدیک کرد، بازی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تعداد نسبتا خوبی از بازیکنان را هم مشغول خود می‌بیند.

اما هیچ جوره نمی‌توان فراموش کرد که بازی شاید بدترین عرضه کل نسل هشتم را داشت و به یک آبروریزی خجالت‌آور برای بتسدا تبدیل شد، آن هم درست چند روز بعد از عرضه بازی‌ای همچون Red Dead Redemption 2. اما بتسدا از آن روزهای تاریک درس گرفته و حالا که Fallout 76 در وضعیت بدی به سر نمی‌برد، بدش هم نمی‌آید در آینده دوباره این مسیر را امتحان کند.

تاد هاوارد، رئیس و کارگردان در Bethesda Game Studios، در مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz به مشکلات مختلف Fallout 76 اشاره کرد و گفت که علی‌رغم آن‌ها، هم سازندگان و هم بازیکنان پای بازی ماندند.

در نهایت، علی‌رغم مشکلات و انتقادات بسیار به جایی که دریافت کردیم، تعداد زیادی از مردم مشغول بازی بودند. نه در مقیاس یک Fallout عادی، بلکه میلیون‌ها نفر که به ما گفتند یک چیز خوبی اینجا هست، پس حفظش کنیم. من بسیار به تیمی که ماه‌ها و ماه‌ها روی بازی کار کردند تا آن را بهتر کنند افتخار می‌کنم. به نظرم هیچ فرمول جادویی بدون دیسیپلین برای کار کردن وجود ندارد. بدون بازیکنانی که دلسوز بازی هستند و به ما باور دارند، فکر نمی‌کنم به جایی که هم اکنون هستیم می‌رسیدیم.

به گفته هاوارد، تجربه Fallout 76 برای بتسدا مثبت بود و با وجود این که تمرکز آن‌ها فعلا روی Starfield و سپس The Elder Scrolls VI است، آن‌ها بدشان نمی‌آید در آینده بازی‌های چندنفره مشابهی هم بسازند.

در کل، این یک تجربه واقعا مثبت برای ما بود. ما را به توسعه‌دهندگان بسیار بهتری تبدیل کرد، ارتباط ما با بازیکنانمان را قوی‌تر کرد. پس نمی‌توانم بگویم که [ساخت یک بازی چندنفره] فقط برای همین یک بار باقی می‌ماند.

Fallout 76 در ماه دسامبر آپدیتی به نام Steel Dawn دریافت خواهد کرد که با اضافه کردن گروه نمادین Brotherhood of Steel، کوئست‌ها و محتویات داستانی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی