ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Among Us
اخبار و مقالات

Among Us در ابتدا یک بازی کاملا متفاوت و پر استرس بود

Among Us امروزه یکی از پرطرفداران‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود اما بد نیست بدانید این عنوان در مراحل اولیه تولید شمایل کاملا متفاوتی داشته است. به نقل از کامیک بوک، فارست ویلارد یکی از سازندگان ...

محمدجواد مبین‌زاده
نوشته شده توسط محمدجواد مبین‌زاده | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۰

Among Us امروزه یکی از پرطرفداران‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود اما بد نیست بدانید این عنوان در مراحل اولیه تولید شمایل کاملا متفاوتی داشته است.

به نقل از کامیک بوک، فارست ویلارد یکی از سازندگان بازی گفته «امانگ آس» در اصل از فیلم The Thing اثر جان کارپنتر و همچنین یک عنوان مافیا شکل که مارکوس برومندر (یکی دیگر از سازندگان) در کودکی بازی می‌کرده، الهام گرفته شده بود.



در نتیجه، Among Us نه تنها منابع الهام غیرمنتظره‌ای دارد بلکه در مراحل اولیه تولید نیز یک بازی کاملا متمایز نسبت به آنچه اکنون می‌بینیم بوده است. طبق صحبت‌های ویلارد در اوایل فرآیند توسعه آن‌ها قصد داشتند کشتی یا سفینه را همیشه در حالت خرابی نگه دارند، به طوری که اگر بازیکنان زود دست به کار نمی‌شدند همگی می‌مردند. در این میان ایمپاسترها هم روند این مشکلات را تسریع می‌کردند.

با این حال، تیم سازنده به خوبی متوجه شده چنین ساختار بیش از حد استرس‌زا است و اجازه اکتشاف و تفکر را به بازیکنان نمی‌دهد؛ نتیجتا همه این موارد به علاوه سبک Taskها کلا تغییر کرد.

امانگ آس در واقع ایده مارکوس بر اساس فیلم سینمایی The Thing و یک بازی مافیایی بود که او در کودکی بازی می‌کرد. در بازی اصلی شما می‌بایست کارت یک نقش را برمی‌داشتید و بی‌هدف در خانه می‌چرخیدید. در این میان مافیا به شکل مخفی بقیه را می‌کشت. هسته اصلی ساختن و گزارش اجساد مرده هنوز هم جزو امانگ آس است و از همین بازی الهام گرفته.

Among Us

او ادامه داد:

گرچه محیط یک خانه و چرخیدن بی‌هدف در آن واقع خسته‌کننده و مضحک بود. پس ما سعی کردیم چیزهای هیجان‌انگیزتری وارد بازی کنیم و این شد که سفینه و Taskها روی کار آمدند. نحوه انجام این تسک‌ها طی فرآیند ساخت بارها تغییر کرد. در مراحل اولیه ما سفینه را طوری طراحی کردیم که همیشه در حالت بحران قرار داشت و اعضای خدمه تمام مدت سعی داشتند آن را به نحوی زنده نگه دارند. در این میان ایمپاسترها خیلی از تسک‌ها را اشتباه انجام می‌دادند تا بقیه به مشکل بخورند. ما متوجه شدیم این مورد بیش از حد استراس‌زا است و آنگاه دیگر زمانی برای مکالمه و بررسی قتل‌ها نمی‌ماند.

در حال حاضر این بازی روی سیستم عامل‌های اندروید، iOS و پلتفرم‌های پی ‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. همچنین Among Us در سال آینده از طریق سرویس گیم ‌پس به ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز خواهد آمد. نقشه جدیدی نیز برای این بازی در اوایل سل ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.


۲۱ راه احمقانه برای مردن در Among US! 

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی