ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

خالق هیلو از پروژه کنسل شده با کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها صحبت می‌کند

مارکوس لیتو (Marcus Lehto)، یکی از خالقین سری هیلو است که اکنون درباره پروژه کنسل شده با پیتر جکسون (Peter Jackson)، کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، صحبت می‌کند. استودیو بانجی سال‌ها پیش برای بازی Halo: Chronicles ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

مارکوس لیتو (Marcus Lehto)، یکی از خالقین سری هیلو است که اکنون درباره پروژه کنسل شده با پیتر جکسون (Peter Jackson)، کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، صحبت می‌کند.

استودیو بانجی سال‌ها پیش برای بازی Halo: Chronicles با پیتر جکسون همکاری می‌کرد. این استودیو در خانه پیتر جکسون در نیوزلند با او ملاقات داشته، ولی البته مارکوس لیتو توضیح داد که در این ملاقات حاضر نبود.

جوزف استیتن (Harold Ryan) و هارولد رایان (Joseph Staten) برای ملاقات با این کارگردان به نیوزلند سفر کردند. بانجی و تیم جکسون به دنبال پروژه مناسبی برای همکاری بودند، اما توسعه آن پیشرفت چندانی نداشت.

ما برای ایده همکاری با پیتر جکسون بسیار هیجان زده شده بودیم. ما نسبت به او و کاری که با ارباب حلقه‌ها کرده بود احترام بسیار زیادی قائل بودیم. از این رو احساس می‌کردیم که این همکاری بدون مشکل خواهد بود. می‌توانست چیزی باشد که واقعاً تحت تأثیر آن قرار بگیریم. اما متاسفانه، این همکاری به نتیجه‌ای ختم نشد. ای کاش این پروژه نتیجه می‌داد، واقعاً دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

هیلو

بازی Halo Chronicles در سال ۲۰۰۶ و در رویداد X06 مایکروسافت معرفی شد. خود پیتر جکسون روی صحنه رفت و از این خبر داده که به مدت یک سال روی این پروژه کار کرده است. او Halo Chronicles را به این صورت توصیف کرد که نه یک بازی و نه یک فیلم است. همچنین کمپانی Wingnut Films تحت هدایت جکسون قصد ساخت فیلمی با اقتباس از هیلو را داشت که این پروژه نیز کنسل شد. در عوض پیتر جکسون با کمک نیل بلومکمپ (Neil Blomkamp) فیلم District 9 را ساختند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ و با بازی Quantum Break سعی کرد که اثری را توسعه دهد که نه فیلم است و نه بازی. اگر به یاد داشته باشید Quantum Break در آن زمان یک سریال لایو اکشن داشت و از دامینیک مانهن (Dominic Monaghan)، بازیگر ارباب حلقه‌ها، استفاده می‌کرد. مایکروسافت در آن زمان قصد داشت با استودیو ایکس باکس اینترتیمنت وارد صنعت فیلم و سینما شود.

بیشتر بخوانید:


لتس‌پلی ماینکرفت #۱۶ – چالش جنگ تن به تن رو کی می‌بره؟

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • asal
    asal | ۳ مرداد ۱۴۰۰

    اومدم یه کامنت بدم? چقد لوسم

مطالب پیشنهادی