هیدکی کامیا از مایکروسافت به خاطر کنسل شدن بازی Scalebound عذرخواهی میکند
بدون شک خیلی از شماها بازی Scalebound را به یاد دارید که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) و استودیو پلاتینیوم گیمز به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان میساختند. ساخت این بازی پس از مدتی کنسل ...
بدون شک خیلی از شماها بازی Scalebound را به یاد دارید که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) و استودیو پلاتینیوم گیمز به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان میساختند.
ساخت این بازی پس از مدتی کنسل شد و اکنون هیدکی کامیا، مدیر استودیو پلاتینیوم گیمز و کارگردان Scalebound، از مایکروسافت به این خاطر عذرخواهی کرده است. کامیا به تازگی با کانال یوتیوب Cutscenes مصاحبهای داشته و از چالشهای ساخت Scalebound به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان صحبت کرد. او باور دارد که یکی از مشکلات آنها نداشتن تجربه کافی بود.
ما در محیطی در حال کار بودیم که به آن عادت نداشتیم. ما از آنریل انجین استفاده میکردیم و از چگونگی توسعه ویژگیهای یک بازی آنلاین آگاه نبودیم. باید چالشهای بسیار بزرگی را پشت سر قرار میدادیم. ما تجربه کافی نداشتیم و نتوانستیم از آن دیوار عبور کنیم و در نهایت آن اتفاق رخ داد.
من از بازیکنانی که مشتاقانه منتظر بازی بودند و علاوهبر آن از مایکروسافت که به ما به عنوان یک شریک تجاری اعتماد کرده بود، عذرخواهی میکنم. من می خواهم هم به عنوان خالق بازی و هم به عنوان عضوی از Platinum Games عذرخواهی کنم.
Scalebound یک بازی مورد انتظار برای طرفداران مایکروسافت بود که به صورت رسمی در E3 2014 از آن رونمایی شد. در E3 2016 تریلری از بازی به نمایش درآمد که با استقبال نسبتا خوبی نیز روبه رو شده بود. در سال 2016 چند نفر از اعضای ارشد تیم به خاطر فشار بسیار زیاد مجبور شده بودند یک ماه مرخصی بروند. در نبود این اعضا توسعه بازی به کندی پیش رفته بود و استودیو از برنامه عقب بود. در نهایت مایکروسافت ساخت بازی را در سال ۲۰۱۷ کنسل کرد.
بنابر گزارش سایت Eurogamer، فیل اسپنسر سال پیش مصاحبهای درباره کنسل شدن بازی Scalebound داشت و گفت:
این یکی خیلی سخت بود، من برای پلاتینیوم، [کارگردان هیدکی] کامیا سان و تیم احترام زیادی قائلم و احساس بدی ندارم. ما با آنها صحبت میکنیم و هیچ خصومتی بین تیمها وجود ندارد. سعی کردیم کاری انجام بدیم که نشد. من متاسفم که کاری که میخواستیم انجام دهیم را آنقدر به عموم نشان دادیم. من از Scalebound و Fable Legends درسهای زیادی درباره این اندازه عمومی بودن درباره چیزی که یک برنامه واقعی و باورپذیر ندارد، یاد گرفتم. ما با Scalebound و تیم به نتیجه نرسیدیم. و من این را در مورد هر دو تیم میگویم.
استودیو پلاتینیوم گیمز سال گذشته بازی The Wonderful 101: Remastered را به بازار عرضه کرده و در حال حاضر هم روی بازیهای بایونتا 3، Sol Cresta و Babylon's Fall کار میکند.
بهترین سلاحهای پابجی نیو استیت و ۵ بازی فوتبالی برتر موبایل
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی یه کاری رو بلد نیستی(نمیتونی انجام بدی)چرا وعده الکی میدی
همین! بعد این همه سال فقط همین!
عذر می خواهی؟ خسته نباشی.
خب اون موقع تجربه کافی نداشتی ولی از 2016 تا الان نتونستی هیچ تجربه ای کسب کنی یا حد اقل یکی رو پیدا کنی که تجربه درست داشته باشه؟
من واقعا اون موقع که خبر ساخت رو شنیدم هیجانزده بودم چون ایده ش همون چیزی بود که من از بگی آرزوی تجربه رو داشتم
*از بچگی آرزوی تجربه ش رو داشتم*
اسپم:
از کیبورد گوشیم متنفرم