ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

فروش ۴.۲۳ میلیون نسخه از Battlefield 2042 در هفته اول

تام هندرسون ادعا می‌کند که بازی بتلفیلد 2042 در هفته اول خود بیش از ۴.۲۳ میلیون نسخه فروخته است که از این نظر دومین بازی برتر این فرانچایز محسوب می‌شود. عرضه بتلفیلد 2042 بدون شک ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۰

تام هندرسون ادعا می‌کند که بازی بتلفیلد 2042 در هفته اول خود بیش از ۴.۲۳ میلیون نسخه فروخته است که از این نظر دومین بازی برتر این فرانچایز محسوب می‌شود.

عرضه بتلفیلد 2042 بدون شک ناامید کننده بوده است و هرچند دایس، توسعه‌دهنده بازی قول داده است تا مشکلات بازی را برطرف کند و در حال حاضر مسیر بهبودی خود را طی می‌کند، بازیکنان چندان رضایتی از آن ندارند. علاوه بر اینکه کاربران در وب‌سایت متاکریتیک با ثبت امتیاز ۲.۲ حسابی از خجالت بازی درآمده‌اند، در استیم نیز بازی وضعیت چندان خوبی ندارد و Battlefield 2042 هم اکنون رتبه نوزدهم لیست ۱۰۰ بازی افتضاح استیم را کسب کرده است.

بازی Battlefield 2042

با این وجود به نظر می‌رسد شوتر چند نفره الکترونیک آرتز از نظر میزان فروش آمار خوبی را به ثبت رسانده است. به گفته تام هندرسون، روزنامه‌نگار و افشاگر شناخته شده بازی‌های شوتر و طبق آماری که توسط منابع داخلی الکترونیک آرتز گزارش شده است، ۴.۲۳ میلیون نسخه از بازی Battlefield 2042 در هفته اول انتشار آن در سراسر جهان فروخته شده است.

البته با توجه به اینکه این آمار به صورت رسمی توسط الکترونیک آرتز ارائه نشده است، همچنان نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد اما اخبار ارائه شده از تام هندرسون تقریبا اعتبار خود را حفظ می‌کنند. اگر این میزان فروش درست باشد، بتلفیلد 2042 در بین بازی‌های این سری پس از Battlefield 3 بیشتری میزان فروش را در هفته اول عرضه خود تجربه کرده است. سومین نسخه از این سری در هفته اول انتشار خود موفق به فروش ۴.۶۸ میلیون نسخه شده بود.

هفته گذشته، دایس همچنین اعلام کرد که تعداد بازیکنان Battlefield 2042 تقریبا دو برابر بیشتر از Battlefield 5 در زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ بوده است.

روز گذشته الکترونیک آرتز اعلام کرد که در حال ایجاد تغییرات عمده‌ای در ساختار بخش توسعه خود و استودیو دایس است تا مشکلات آن را برطرف کند و همچنین قصد دارد «جهان پیوسته بتلفید» را ایجاد کند. 


ماینکرفت #۵۳ – ویجی‌لند رو پس گرفتیم!!

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • aaaa
    aaaa | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

    ونگارد بهتر از این بود

  • reza-a-m-p-r
    reza-a-m-p-r | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

    در هفته اول
    اما در دامه ...

  • iman-generous
    iman-generous | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

    فروش این بازی مربوط به تبلیغات وحشتناک و زیادی بود که براش انجام شد، همچنین موفقیت بتلفیلد 5 نیز، همه را بسیار امیدوار کرده بود

  • bestgamer021
    bestgamer021 | ۱۲ آذر ۱۴۰۰

    به نظرم اگر این باگ نداشت این بازی از همه ی شوتر های آنلاین تا به الان بهتر می شد
    هیییی حیف

  • IAmAmir714
    IAmAmir714 | ۱۲ آذر ۱۴۰۰

    وضعیت من
    اون میم که جری داره میخنده??

    • 36ttt
      36ttt | ۱۲ آذر ۱۴۰۰

      ?

  • 36ttt
    36ttt | ۱۲ آذر ۱۴۰۰

    چون فقط هایپ ملت رو برد بالا فقط هایپ تو خالی

    • TLmen
      TLmen | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

      دقیقا مثل سایبر

      • reza-a-m-p-r
        reza-a-m-p-r | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

        هایپی که سایبر پانک ایجاد کرد خیلی متفاوت بود . چون قرار بود یه بازی ای باشه که یه سرری چیزا رو تو صنعت گیم جابهجا کنه ! وخیلی بهتر از چیزایی باشه کهه تا اوون زمان دیدیم هایپ اوون خیلی بیشتر و متفاوت تر بود تا بتلفیلد

        • TLmen
          TLmen | ۱۳ آذر ۱۴۰۰

          آره اینم بود

مطالب پیشنهادی