بازی Battlefield 2042 قرار بود گردبادهای آتشین و سونامی داشته باشد
تام هندرسون به تازگی ادعا کرده که سازندگان Battlefield 2042 به دلیل مشکلات پیش آمده در ساخت مجبور شدند چند مکانیک بزرگ آب و هوا را حذف کنند. Battlefield 2042 حتی با وجود استانداردهای پایین ...
تام هندرسون به تازگی ادعا کرده که سازندگان Battlefield 2042 به دلیل مشکلات پیش آمده در ساخت مجبور شدند چند مکانیک بزرگ آب و هوا را حذف کنند.
Battlefield 2042 حتی با وجود استانداردهای پایین در زمان عرضه، باز هم لانچ بسیار بدی را پشت سر گذاشت. اگرچه در زمینه فروش، شروع خوبی داشت اما استقبال منتقدان و مخاطبان به طرز نگرانکنندهای کمتر از حد انتظار بوده است. البته استودیو دایس به دنبال رفع برخی از بزرگترین مشکلات بازی است، اما گزارشهای اخیر موانع و مشکلات مختلفی که شوتر چندنفره در طول فرآیند ساخت با آن مواجه بوده را آشکار کرده که در نهایت منجر به حذف چندین ویژگی و ایده در طول تولید شده است.
تام هندرسون، روزنامهنگار و افشاگر معروف اخیرا با ارسال توییتی اظهار داشت که طبق نمایشی از Battlefield 2042 در تابستان سال گذشته، این بازی در ابتدا قرار بوده انواع و اقسام مکانیکهای محیطی و وضعیت آب و هوایی بزرگ از جمله زلزله، سونامی، فورانهای آتشفشانی و گردبادهای آتشین داشته باشد.
در نهایت، به دلیل کمبود زمان و محدودیتهای توسعه، استودیو دایس مجبور شد تمام آنها را حذف کند و تنها بر روی گردبادهای موجود در بازی تمرکز کند. تخریب شدید و مکانیکهای بزرگ آب و هوایی در Battlefield 2042 همواره موضوع مورد بحث بازیکنان بوده و چنین خبری برای آنها قطعا ناامیدکننده است.
در همین حال، هندرسون همچنین ادعا میکند که با توجه به آشفتگیهای پس از عرضه Battlefield 2042 و اینکه استودیو دایس در وهله اول بر رفع بسیاری از مشکلات زمان لانچ بازی تمرکز دارد، برنامههای پس از عرضه برای بازی «کاملا از بین رفتهاند». البته هنوز این استودیو یا شرکت EA نظری درباره این ادعا ارائه نکردهاند و صحت آن همچنان مشخص نیست.
در حالی که آینده بتلفیلد ۲۰۴۲ در حال حاضر کمی مبهم به نظر میرسد (اگرچه بهنظر میرسد فصل اول بازی قرار است از اسفند/ فروردین شروع شود)، EA برنامههای بزرگی برای آینده این سری دارد. چندی پیش اعلام شد الکترونیک آرتز قصد دارد مدل توسعه چند استودیویی را برای سری بتلفیلد پیاده کند.
روز گذشته نیز خبر رسید که تا مارس ۲۰۲۲ محتوای جدیدی برای بازی منتشر نخواهد شد. این خبر توسط Temporyal، افشاگر معروف بازیهای بتلفیلد عنوان شده است.
ویجیلاگ پلاس: مرور اتفاقات گیم آواردز و رایگان شدن پابجی
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کونامی ?
کلا کالاف و بتل فیلد مهم نیست بازی خوب یا بد باشه فروشش رو داره
مثالش همین فیفا کاور عوض میکنه همه میخرنن
تا وقتی که اینجور باشه و شاهکار های سال کمتر بازیایی که نمره پایین گرفتن فروش داشته باشن سازنده ها دیگه دلیلی نمیبینن بازی با کیفیت بسازن
گل گفتی ?
حقیقت تلخ بازی سازی............ دیگه به درد نمیخوره این بازیا
اینم از بتلفیلد
گردباد آتیشن؟؟؟
باگامی
بونامی
اون از V که شوروی رو اضافه نکرد. اینم از این
اخه جنگ جهانی بدون شوروی!!!!!
بدون mosin nagant و ppsh 41
واقعا که این بازی فاجعه است
ترکیب باگ و سونامی LoL ??
من موندم
آخر قراره با بلا های طبیعی درگیر بشیم یا با بلا های باگی؟؟؟
آره اگه بتا رو بازی کرده باشین. گرد باد های نسخه بتا. حتی تیکه های برخی از ساختمون ها و کانتینر ها رو از زمین بلند میکردن. دیگه چه برسه به تانک و انسان. ولی وقتی که بازی اصلی اومد. گردباد ها به طرز بسیار زیادی نرف شده بودن. طوریکه یه سرباز رو هم به زور بلند میکردن. ولی میگن یکمی با آپدیت های اخیر قدرت گردباد بیشتر شده. ولی باز هم هنوز به پای اون چیزی که تصور میکردن که سهله. حتی به پای بتا هم نرسیده. آره بازی حداقل 6 ماه زودتر عرضه شد. میتونست خیلی از باگ ها رو نداشته باشه. و صد البته خیلی از این حذفیات هم توش باشن. البته یه جا دیگه از همین هندرسون شنیده بودم که تخریب پذیری ای که در ابتدا در ذهن سازنده ها بوده. اینقدر بزرگ بوده که در صورت اعمال. خیلی به کنسول ها حتی به کنسول های نسل نهمی فشار میومده. و خب تایمی هم برای بهینه کردنش نداشتن. پس کلا قیدش رو زدن. ولی البته گفته هم میشه که مپ جدیدی که قراره بیاد. قراره 64 نفره باشه. ولی در نقطه مقابل. یه مقیاس نسبتا وسیعی از تخریب پذیری داشته باشه
اصلا گردباد تو تریلر از مال واقعیت هم خفن تر بود ?
کلا همه تریلر ها از دنیای واقعی بهترن
قرار بود داشته باشه
ولی نداره
مهم اینه داشته باشه
تانک فضایی نداشته باشه
سونامی بعدا...
دیگه اگه میومدن میشد سلطان باگ و گلیچ و لگ
مگه الان نیست؟
مگه نمیگه قرار بود؟