طراح اصلی داستان بازی Halo Infinite استودیو 343 Industries را ترک کرد
کمتر از یک ماه پس انتشار بازی Halo Infinite «آرون لینده» طراح اصلی داستان بازی استودیو 343 Industries را ترک کرد تا در سال جدید فرصتهای دیگری را دنبال کند. لینده به عنوان یک طراح ...
کمتر از یک ماه پس انتشار بازی Halo Infinite «آرون لینده» طراح اصلی داستان بازی استودیو 343 Industries را ترک کرد تا در سال جدید فرصتهای دیگری را دنبال کند.
لینده به عنوان یک طراح روایت، در نوشتن تمام داستان Halo Infinite دست داشته و کار او فقط به کاتسینها محدود نمیشود بلکه در طراحی ماموریتهای داستان اصلی نیز نقش داشته است. با این وجود اکنون بازی Halo Infinite منتشر شده و تقریبا یک ماه از زمان عرضه آن میگذرد، لینده در توییتر خود توضیح داد که قصد دارد در سال ۲۰۲۲ فرصتهای جدیدی را دنبال کند.
او در توییت خود نوشت:
خبر تلخی برای اطلاعرسانی: من 343 Industries را ترک میکنم تا در سال ۲۰۲۲ به دنبال فرصتهای جدید باشیم. این یک تصمیم فوقالعاده دشوار برای من بود. Halo Infinite تا آخر عمر یکی از افتخارآمیزترین دستاوردهای حرفهای من خواهد بود. بسیار سپاسگزارم که بخش از آن بودم.
او در ادامه توییت خود از سایر همکارانش که در ساخت این بازی حضور داشتند تشکر کرد.
لینده به عنوان طراح اصلی داستان بازی، سرپرست تیم کوچکی از نویسنده بود که «تمام محتوای روایی جهان باز» را در بازی مدیریت میکردند. کار آنها شامل بیش از ۱۵ هزار گفتگو، بیش از ۱۰۰ گزارش صوتی و گفتگوی محیطی بوده.
اول پیش از Halo، نویسنده اصلی بازی Battleborn از استودیو Gearbox بوده و سپس به بانجی منتقل شد تا به عنوان نویسنده ارشد روی بازی Destiny 2 کار کند و در سال ۲۰۱۹ به 343 پیوست تا روی Halo Infinite کار کند.
ویجیاتو سینما: نکات پنهان و بررسی تحلیلی انیمیشن Encanto
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم بتونن یه جایگزین مناسب پیدا کنن.
هرجا هستن سلامت و موفق باشن
انشالله که در نبود ایشون، کیفیت سری هیلو پایین نیاد!
ضعیف ترین بخش هیلو های 343 داستانشونه
من که از این خبر خوشحال شدم برای هر ۲ طرف هم ۳۴۳ الان میتونه یه نویسنده که با سبک halo و نحوه روایت سری آشناست رو بیاره و هم aaron linde میتونه بره رو یه پروژه که با سبک نویسندگیش مناسب تره کار کنه
چه بد خیلی حیف شد