بخش خلق شخصیت Starfield از مهندسی ژنتیک الگوبرداری کرده
دو شب پیش مایکروسافت طی رویداد ایکس باکس و بتسدا به صورت رسمی از گیمپلی بازی استارفیلد (Starfield) رونمایی کرد و بازخوردهای اکثر طرفداران بسیار خوب بوده است. یکی از ویژگیهای مهم بازیهای نقشآفرینی، قابلیت ...
دو شب پیش مایکروسافت طی رویداد ایکس باکس و بتسدا به صورت رسمی از گیمپلی بازی استارفیلد (Starfield) رونمایی کرد و بازخوردهای اکثر طرفداران بسیار خوب بوده است.
یکی از ویژگیهای مهم بازیهای نقشآفرینی، قابلیت شخصیسازی آنها است. بتسدا و توسعه دهندگان استارفیلد تصمیم گرفتهاند که منوی طراحی شخصیت اصلی بازی را بر اساس زیستشناسی مولکولی و مهندسی ژنتیک طراحی کنند. در واقع اسلایدرهای منوی شخصیسازی Starfield از تکنیکی به نام الکتروفورز ژل الگوبرداری شده است.
زیستشناسان مولکولی از این روش برای جداسازی مولکولهای پیچیده و بزرگ با اندازههای مختلفی مانند DNA و پروتئینها استفاده میکنند. این نکته ریز مورد توجه طرفداران نیز قرار گرفته و در ردیت سروصدای زیادی به پا کرده است. از طرف دیگر برای تغییر قیافه شخصیت خود باید به تسهیلات ژنتیکی در نقشه بازی مراجعه کنید.
بتسدا برای ساخت استارفیلد موتور بازیسازی خود را ارتقا داده و برای اولین بار به سراغ Creation Engine 2 رفته است. Starfield حدود ۱۵۰ هزار دیالوگ دارد که یعنی با محتوای داستانی کامل و بزرگی طرف هستیم. از طرف دیگر تایید شده که شخصیت اصلی بازی صدا ندارد و در دیالوگها صحبت نمیکند.
جهان این بازی نیز بسیار بزرگ است و ادعا میشود که ۱۰۰۰ سیاره در بازی Starfield برای کاوش وجود دارد که هر یک از آنها بسیار بزرگتر از نقشه Skyrim است. تاریخ عرضه استارفیلد هنوز مشخص نشده، اما شایعات به عرضه آن در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس اشاره دارند.
هرچیزی که باید درمورد مراسم مایکروسافت / بتسدا بدونید
تماشا در کانال یوتیوب ویجیاتو پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم شخصی سازی های سایبرپانکی جایی توش نداشته باشه ک بشه ابعاد رو تنظیم کرد??
چیه دوس دارین تنظیم کنین ابعادو؟??
جالب به نظر میاد ( همونطور که قبلا هم گفتم بازی از نظر جزئیات فوق العاده به نظر میاد .) فقط مشکلات فنی هایپم رو خیلی آورد پایین .
روز به روز به واقعیت نزدیک تر ?
من زیاد اهل هایپ شدن نیستم اما جالبه توی سایتای ایرانی بعضی از دوستان دارن از 15 دقیقه نمایش کل بازیشو تحلیل میکنن حال بتسدا اومده روی همچین چیز به ظاهر ساده ای کار کرده اونوقت نمیتونه سورپرایزای بزرگتری داشته باشه؟ این بازی موفق میشه قطع به یقین اما صحبت در مورد گوتی و از اینجور حرفا اشتباهه یعنی خیلی زوده این مدل حرف زدن.... پیشنها میکنم احساسی در مورد بازیا نظر ندین چه طرفداران بازی چه چه منتقدانش
خیلی چیزا حتی با این گیم پلی 15 دقیقه ای هم مشخص میشه . مگر اینکه بتسدا صدای مردم رو بشنوه و تغییراتی ایجاد کنه تا بازی تغییر کنه وگرنه زیاد گیم پلی تغییر چندانی نمیکنه .
مشخص میشه ولی نه تا حدی که از همین 15 دقیقه به همه کلیات بازی پی ببریم چیزی که من توی بعضی کامنتای دوستان دیدم... بعضیا تنها دلیل موفقیت بازیو از الان داستانش اعلام کردن ! یعنی توی هیچ موردی دیگه ای این بازی نمیتونه خوب ظاهر بشه....؟! اگر تاثیر مشکلات فنی در گیمپلی مد نظره درسته توی این چند ماه فرصت خوبیه درستش کنن اما طبعا اصل گیمپلی تغییر چندانی نمیکنه بازی تقریبا آماده س. ضمن اینکه ما چقدر از سیستم نقش آفرینی بازی ، از نبردهای فضایی ، از سیستم شخصی سازی کاراکتر فضا پیما و پایگاه و... از تنوع نژادها و سیاره ها میدونیم؟ اینا ملاک های مهم هستن که در آینده بیشتر متوجه میشیم
حیف تو بدترین زمان ممکن داره گیم میاد
واقعا اگه دانشگام تموم شده بود میتونستم باهاش زندگی کنم ، خیلی از گیما بتسدا اینجوریه
دانشگات تموم بشه هم تایم سربازی و کاره..
بسیار جالب شد
پتانسیل شاهکار شدن توی این بازی زیاده
این بازی همه چیزش شاهکاره (البته جز گرافیکش که اونم دلیلشو گفتم)