ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل یونیتی (Unity)
اخبار و مقالات

مدیرعامل یونیتی برای صحبت‌های پیشین خود عذرخواهی کرد

جان ریکیتیلو (John Riccitiello)، مدیرعامل سابق الکترونیک آرتز و مدیرعامل حال حاضر یونیتی (Unity)، چند روز پیش عده‌ای از بازی‌سازها را احمق خطاب کرد، اما اکنون مجبور به عذرخواهی از آن‌ها شده است.  مدیرعامل یونیتی ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

جان ریکیتیلو (John Riccitiello)، مدیرعامل سابق الکترونیک آرتز و مدیرعامل حال حاضر یونیتی (Unity)، چند روز پیش عده‌ای از بازی‌سازها را احمق خطاب کرد، اما اکنون مجبور به عذرخواهی از آن‌ها شده است. 

مدیرعامل یونیتی بازی‌سازانی که از ابتدای کار استراتژی‌ کسب درآمد خود را مشخص نمی‌کنند را زیباترین، خالص‌ترین، باهوش‌ترین و بزرگ‌ترین احمق‌های جهان خطاب کرد. جان ریکیتیلو اکنون با انتشار پستی در توییتر از این افراد معذرت خواهی کرده و توضیحات بیشتری برای شفاف‌سازی ارائه داده است. 

مطلب پیشنهادی
یک بازی کاملا متفاوت در سبک بقا!

من می خواهم در مورد آنچه در مصاحبه گفتم و در مورد توئیت بعدی خود صحبت کنم. من با یک عذرخواهی شروع می‌کنم. کلمه انتخابی من مناسب نبود. متاسفم. من به انتقادها گوش می‌کنم و بهتر عمل خواهم کرد.

اول - من برای توسعه دهندگان بازی احترام زیادی قائلم. کاری که انجام می‌دهند شگفت انگیز است. خلاقیت آن‌ها برای یک بازی AAA، بازی موبایل یا یک بازی مستقل که برای میلیون‌ها نفر طراحی شده، باورنکردنی است. 

مدیرعامل یونیتی (Unity)

دوم - من دیده‌ام که اکثر توسعه دهندگان بازی به شدت سخت کار می‌کنند و می‌خواهند مردم بازی آن‌ها را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. برای توسعه دهندگانی که من از نزدیک با آن‌ها کار کرده‌ام، اغلب این نگرانی وجود دارد که آیا بازیکنان بازی را دوست خواهند داشت و از کار آن‌ها قدردانی می‌کنند؟ 

سوم - گاهی اوقات تنها چیزی که یک توسعه‌دهنده می‌خواهد این است که تعداد انگشت شماری از دوستانش از بازی لذت ببرند. هنر برای هنر و هنر برای دوستان. دیگران می‌خواهند بازیکن بازی یا آیتم‌های آن‌ها را بخرد تا بتوانند امرار معاش کنند. این انگیزه‌ها نجیب هستند.

مدیرعامل یونیتی (Unity)

چهارم - چیزی که من می‌خواستم بگویم و به وضوح در گفتن آن شکست خوردم، این است که راه‌های بهتری برای توسعه‌دهندگان وجود دارد که بتوانند نظر بازیکنان درباره عناوین خود را زودتر بدانند. تا از بازخورد آن‌ها درس بگیرند و اگر بخواهند، بازی را بر اساس این بازخوردها تغییر دهد.

اگر در انتخاب کلماتم باهوش‌تر بودم این را می‌گفتم... ما در تلاش هستیم تا ابزاری را به توسعه‌دهندگان ارائه دهیم تا بتوانند بهتر بفهمند بازیکنان به چه چیزی فکری می‌کنند.


چرا بازی‌های موبایلی انقدر درآمد دارن؟

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • 3D Club
    3D Club | ۲۷ تیر ۱۴۰۱

    حرف بدی هم نزد بد بخت گفت آقا شما که میای این همه زحمت میکشی یه بازی میسازی ، بعد دیگه واسش تبلیغ نمیکنی . فقط ایشون کلمه احمق رو نباید به کار میبرد ولی معنی کلی حرف هاش درست بود

  • sina2007
    sina2007 | ۲۷ تیر ۱۴۰۱

    چه عجب لا اقل میاد بگه اشتباه کردم.
    بعضییا حرفایی میزنن که هیچوقت بعدش یه عذرخواهی نمیکنن، فقط اگه ببینن داره دردسر میشه میگن اشتباهی شده یکی عمدا بجای ما این حرفو زده، یا چبدونم ما اینو تویییت نکردیم و از این حرفا . . .

  • emperorpalpatin
    emperorpalpatin | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    ea طوری

  • GHOST_RIDER
    GHOST_RIDER | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    خوب چراحرفی رومیزنیدکه اخرش از زدنش پشیمون بشید؟؟ایناهم حالشون خوش نیس

  • gogoli
    gogoli | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    ترجمه: شکر خوردم،نامو سا شکر خوردم

مطالب پیشنهادی