کارگردان سابق Uncharted استودیو جدیدی تشکیل داد
بروس استرلی، از سازندگان کهنهکار استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) که نقشی کلیدی در ساخت بازیهایی مثل سری آنچارتد و لست آو آس داشت، بازگشت خود به عرصه بازیسازی را با تشکیل استودیوی جدیدی تحت ...
بروس استرلی، از سازندگان کهنهکار استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) که نقشی کلیدی در ساخت بازیهایی مثل سری آنچارتد و لست آو آس داشت، بازگشت خود به عرصه بازیسازی را با تشکیل استودیوی جدیدی تحت عنوان Wildflower Interactive اعلام کرد.
استرلی ۱۸ سال در ناتی داگ کار کرده بود، جایی که او به عنوان کارگردان بازی The Last of Us و قسمتهای دوم و چهارم آنچارتد به استودیو خدمت کرد و پنج سال پیش از عرصه ساخت بازیها کنار رفت.
او در ویدئویی که در آن از سرمایهگذاری جدید خود خبر داد، اعلام کرد:
در سال ۲۰۱۷ صنعت [بازی] را ترک کردم و مطمئن نبودم که دیگر دوست دارم بازی بسازم یا خیر. اما هر چه بیشتر دور ماندم، بیشتر به این رسانه و چیزهایی که هنوز انجام نشده و کارهایی که دوست دارم انجام دهم فکر میکردم. این ایده مدام در سرم بود.
بنابراین من تعدادی از دوستان را جمع کردم و شروع به نمونهسازی کردیم. آن ایده کم کم بهتر از قبل شد. دوباره همهچیز هیجانانگیز شد و من متوجه شدم که باید این بازی را بسازم.
او ادامه داد:
اما اگر قرار باشد این بازی را بسازم، باید یک تیم خوب جمع کنم و اگر من یک تیم بسازم، باید یک شرکت هم بسازم. اگر قرار باشد این کار را انجام دهیم، پس باید آن را به روش درست انجام دهیم.
باید فراگیر، عادلانه و مشارکتی باشد. با حضور افرادی خوش قلب که میخواهند هم از نظر حرفهای و هم از نظر شخصی، رشد کنند.
طبق وبسایت Wildflower، این استودیو در حال ساخت «بازیهای کوچک و خلاقانه با سبک منحصربهفرد» است که به بررسی چیزهایی که در رسانه بازی ممکن است میپردازد. این تیم در حال حاضر یک محیط کاری کاملا از راه دور دارند و برای تعدادی از موقعیتهای شغلی از جمله مدیر COO/استودیو، نیرو استخدام میکنند.
تیم موجود در این استودیو پیش از این روی بازیهایی همچون Call of Duty، The Pathless، Abzu، Astroneer ،Kena: Bridge of Spirits و Uncharted کار کرده بودند. استرلی در انتها گفت:
یک شریک فوقالعاده داریم که از کاری که انجام میدهیم حمایت میکند و به ما کمک میکند تا به بیشترین میزان مخاطب دسترسی پیدا کنیم. من از چیزی که اینجا میسازیم بسیار هیجانزدهام. در حال ساخت چیزی هستیم که قبلا هرگز بازی نکرده بودم.
در اخبار مرتبط خواندیم که ویدیو و تصاویر جدیدی از بازسازی نسخه اول عنوان تحسین شده The Last of Us لو رفت.
چرا بازیها به اندازهی قبل جذاب نیستند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعا ی سوال دارم چرا هر شرکتی که جدیدن ساخته میشه ی سری اسم های عجیب غریبی میزارن :|
فکر کنم هر اسم روتینی رو که نمی تونن بزارن ، اسم ها یا به طور دقیق تر نشان های تجاری معروف معمولا صاحب داره و باعث نقض قانون کپی رایت میشه . مثلا کمپانی Take two به خاطر شباهت اسمش به بازی It Takes Two وارد دعوای حقوقی با استودیوی سازنده ی این بازی شد !
۲فردای دیگه اصلا استودیوی ازی سازی نمیمونه.
همه سانزگان سعودی ایندی خودشونو میسازن... البه عالی هست این اتفاق خلاقیت بیشتر میشه
خیلی هم عالی ? ولی باید به دنبال یه ناشر خوب هم باشن تا از نظر مالی و تبلیغات به مشکل نخورن