تریلر ۸ دقیقهای از گیمپلی ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]
EA و استودیو Motive ده روز پیش اولین تریلر ریمیک Dead Space را منتشر کرده بودند که نمایی کلی از نسخه بازسازی شده عنوان ترسناک میداد و اکنون یک ویدئو ۸ دقیقهای از گیمپلی گستردهی ...
EA و استودیو Motive ده روز پیش اولین تریلر ریمیک Dead Space را منتشر کرده بودند که نمایی کلی از نسخه بازسازی شده عنوان ترسناک میداد و اکنون یک ویدئو ۸ دقیقهای از گیمپلی گستردهی آن منتشر کردهاند.
این ویدئو آغاز فصل سوم بازی را پوشش میدهد. کسانی که نسخه اصلی را به یاد دارند، در این فصل قهرمان داستان، آیزاک کلارک به سمت اتاق کنترل USG Ishimura در بخش مهندسی میرود تا موتور سفینه را دوباره راهاندازی کند.
تهیهکننده ارشد، فیلیپ دوچارم در حین ویدئو توضیحاتی ارائه کرد که بهروزرسانیهای بصری ایجاد شده در ریمیک Dead Space را برجسته کرد. پیشرفتهایی در بخشهای دیگر نیز اعمال شده، به عنوان مثال، دهانهی Hangar اکنون بسیار بزرگتر شده و بازیکنان میتوانند آزادانه با پرواز در آن منطقه را کشف کنند.
دوچارم همچنین در مورد عدم وجود زمان بارگذاری و قطعیهای دوربین در Dead Space صحبت کرد که ایشیمورا اکنون یک سفینه بههم پیوسته است و به بازیکنان اجازه میدهد تا بین فصلها به دلخواه خود به مناطق قدیمیتر سفر کنند.
در همین حال، جزئیات جدیدی نیز در مورد تغییرات و پیشرفتهایی که بازیکنان در بخش روایت و گیمپلی Dead Space خواهند دید، به لطف پستی در وبلاگ پلی استیشن منتشر شده است.
تایید شده که در ریمیک برخی تغییرات روایی ایجاد شده، از صداپیشگی آیزاک کلارک گرفته تا اطلاعات داستانی که از قسمت دوم و سوم وارد بازی شدهاند. بازیکنان همچنین میتوانند انتظار تغییرات کوچکتر و نسبتاً جزئیتری در نحوه اجرای برخی از صحنهها داشته باشند.
به عنوان مثال، در فصل دوم بازی اصلی، آیزاک شاهد تبدیل شدن کاپیتان مُرده به نکرومورف از پشت یک دیوار شیشهای است، اما در بازسازی، این موضوع را از نزدیک و شخصی تجربه میکند و سکانس را متشنجتر میکند. در همین حال، زمانی که آیزاک برای اولین بار Plasma Cutter را به دست میآورد، به جای اینکه فقط سلاح را از روی میز کار بردارد، از مهارتهای مهندسی خود برای ساختن سلاح از قسمتهای مختلف استفاده میکند.
تغییرات نسبتا کوچکتری نیز در گیمپلی اعمال شده است. یکی از موارد جدید شامل مدارشکنهایی است که بازیکنان در نقاط خاصی از بازی با آنها روبهرو میشوند، جایی که آیزاک باید مسیر برق سفینه را تغییر دهد و از بازیکنان خواسته میشود که مثلاً بین خاموش کردن چراغها یا غیرفعال کردن اکسیژن یکی را انتخاب کنند که به نوبه خود بر نحوه بازی شما بعد از آن بخش تاثیر میگذارد.
در همین حال، ریمیک Dead Space تاکید بسیار بیشتری بر اکتشاف خواهد داشت که تا حدی با اتاقهای قفلشده جدید با لوت اضافی انجام میشود. تعدادی از این اتاقها در پشت سطوح مجوز امنیتی ارتقا یافته قفل هستند و بازیکنان را تشویق میکند تا پس از دریافت مجوز، در مراحل بعدی بازی به مناطق قدیمیتر بازگردند. در این مقاله آمده است که یک کوئست جانبی جدید با تمرکز بر نیکول نیز داخل یکی از همین اتاقهاست.
در نهایت، تایید شده که Dead Space دارای مسیرهای ارتقاء یافته برای سلاحها خواهد بود. بازیکنان آیتمهای ارتقاء جدیدی را برای اتصال به سلاحهای مختلف پیدا میکنند که مسیرهای ارتقای اضافی را باز میکنند و مکانیکهای پیشرفت بهتری را ایجاد میکنند.
بازسازی Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد. قیمت آن برای کنسولها ۷۰ دلار و برای پیسی ۶۰ دلار خواهد بود.
بهترین فیلم های زامبی که مو به تنتان سیخ میکند
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعا دد اسپیس چیش قدیمی و فرسوده شده بود که ریمیک شده .
از نظر بصری قشنگتر شده ولی از نظر فنی همونه
جواب همین سوال از لست آو آس پارت یک معلوم شد ؟
پولللللل