ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Battlefield
اخبار و مقالات

استودیو DICE یکی از سازندگان کمپین تک نفره آینده Battlefield خواهد بود

الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که استودیو DICE یکی از توسعه‌دهندگان کمپین تک نفره بعدی سری Battlefield خواهد بود. سپتامبر گذشته، EA رسما Ridgeline Games را معرفی کرد، یک استودیوی جدید بتلفیلد که توسط ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که استودیو DICE یکی از توسعه‌دهندگان کمپین تک نفره بعدی سری Battlefield خواهد بود.

سپتامبر گذشته، EA رسما Ridgeline Games را معرفی کرد، یک استودیوی جدید بتلفیلد که توسط یکی از خالقان سری هیلو، مارکوس لتو، هدایت می‌شود. این استودیوی مستقر در سیاتل در اواخر سال ۲۰۲۱ تأسیس شد و برای اولین پروژه خود که «یک کمپین روایی در جهان بتلفیلد» خواهد بود، کارمندان خود را تکمیل کرده است.

مطلب پیشنهادی
بازگشتی دوباره به مپ Verdansk
بهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل

اکنون استودیوی سوئدی DICE در حال ساخت تیم جدیدی است که از Ridgeline Games در این پروژه پشتیبانی خواهد کرد. دایس همچنین در حال حاضر روی یک تجربه چند نفره جدید برای سری Battlefield کار می‌کند، در حالی که استودیو Ripple Effect در حال ساخت یک پروژه کاملاً متفاوت بتلفیلد است.

ربکا کوتاز، معاون استودیو DICE، در این باره گفت:

تصمیم ما برای ایجاد تیم تک نفره در DICE یک رویکرد پیشگیرانه است که تیم‌های جهانی ما را با منابع مورد نیاز در همان ابتدا مجهز می‌کند تا به فکر تجربه بعدی Battlefield باشد.

قدرت‌ها و فرصت‌های زیادی در سه استودیوی جهانی خود داریم که هر تیم مجموعه‌ای از تجربیات گذشته خود را به سری اضافه خواهند کرد. اکنون می‌توانیم فرصت‌ها را گسترش دهیم و از استعدادهای جدیدی بهره ببریم که به Ridgeline کمک می‌کند فصل بعدی فرنچایز را خلق کنند.

Battlefield

در دسامبر ۲۰۲۱، الکترونیک آرتز از هدف خود برای ایجاد «جهان متصل بتلفیلد» در کنار تغییرات گسترده در ساختار فرنچایز خبر داد. به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، اسکار گابریلسون، مدیر کل سابق DICE به طور کلی EA را ترک کرد، در حالی که وینس زامپلا، بنیانگذار Respawn و Infinity Ward، نقش جدیدی را به عنوان ناظر کل فرنچایز Battlefield بر عهده گرفت.


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا می‌شود - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Death Lake
    Death Lake | ۵ اسفند ۱۴۰۱

    دقت کردین بیشتر بازی های شوتر اول شخص پشتشون یه کسی بوده که قبلا رو هیلو یا کالاف ها کار میکرده ؟

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۵ اسفند ۱۴۰۱

    دو عبارت EA و آدم شدن انگار داره سنخیت پیدا می کنه ?

مطالب پیشنهادی