جزئیات درخت مهارت و سفارشیسازی بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر شد
با وجود اینکه مدتهاست به طور رسمی خبر داریم بازی Dragon Age: Dreadwolf در دست ساخته بود، اما جزئیات فاش شده از آن بسیار ناچیز بوده است (حتی تا چند ماه پیش نام رسمی آن ...
با وجود اینکه مدتهاست به طور رسمی خبر داریم بازی Dragon Age: Dreadwolf در دست ساخته بود، اما جزئیات فاش شده از آن بسیار ناچیز بوده است (حتی تا چند ماه پیش نام رسمی آن را نمیدانستیم).
با این حال، استودیو BioWare اخیرا جزئیات مختصری را در مورد عنوان نقش آفرینی خود منتشر کرده و در یک پست وبلاگ جدید، سازندگان در مورد رویکرد بازی به مکانیکهای پیشرفت کاراکتر و شخصیسازی صحبت کردند.
اگرچه هیچ ویدئویی از گیمپلی نمایش داده نشده و جزئیات به خودی خود از ایدههای اولیه ساخت نشات میگیرند، بایوور چند عنصر کلیدی را برجسته کرده که تنوع بیلد در میان آنها مهم است.
درختهای مهارتی متعددی در Dragon Age: Dreadwolf وجود خواهند داشت که هر کدام به کلاسهای خاصی مربوط میشوند، اگرچه به شیوه CRPG، بازیکنان اجازه خواهند داشت مهارتهای هر درختی را باز کنند و ساخت بیلدهای مولتی-کلاس امکانپذیر است.
ویژگیهایی مانند صفحه آمار تفصیلی که دوستداران بازیهای RPG به آن علاقه دارند تا مکانهای زیبا برای کاوش و موارد دیگر طراحی بازی، موضوعاتی هستند که سازندگان اذعان کردند در آینده به آنها خواهند پرداخت.
اینکه چقدر طول میکشد تا BioWare برای به اشتراک گذاشتن جزئیات دقیقتر در مورد عنوان جدید آماده شود، هنوز مشخص نیست، اگرچه توسعهدهنده اخیرا تایید کرد که پروژه وارد فاز آلفا شده است.
لیک بزرگ اخیر همچنین نگاهی اجمالی به ویدئوهای اولیه توسعه داشت که نشان میداد بازی دارای یک سیستم مبارزهای اکشنگرا جدید است که از God of War 2018 الهام گرفته شده است.
بازی Dragon Age: Dreadwolf احتمالا تا اواخر سال میلادی جاری باید راهی بازار شود، اما احتمال تاخیر خوردن آن تا سال بعد نیز وجود دارد.
چرا بازیهای بزرگ از ایندیها شکست خوردند؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.