تریلر جدیدی از Silent Hill: Ascension منتشر شد
همانطور که شایعات اشاره داشتند، کونامی تریلر جدید از سریال تعاملی سایلنت هیل به نام Silent Hill: Ascension منتشر کرده است. استودیو Genvid Entertainment با این تریلر از استایل هنری این تجربه تعاملی از سایلنت ...
همانطور که شایعات اشاره داشتند، کونامی تریلر جدید از سریال تعاملی سایلنت هیل به نام Silent Hill: Ascension منتشر کرده است.
استودیو Genvid Entertainment با این تریلر از استایل هنری این تجربه تعاملی از سایلنت هیل رونمایی کرده است. شما همچنین با تماشای تریلر میتوانید اطلاعات محدودی از داستان Silent Hill: Ascension به دست آورید. Silent Hill: Ascension یک بازی معمولی نیست و به همین خاطر به عنوان یک سریال تعاملی از آن یاد میشود.
Genvid Entertainment یک سیستم تعاملی هم زمان طراحی کرده که به میلیونها نفر اجازه میدهد تا در مورد بقای شخصیتها و سرنوشت آنها را تصمیمگیری کنند. Silent Hill: Ascension روی چندین شخصیت در سراسر جهان تمرکز دارد که با اتفاقات ترسناکی روبه رو میشود. شما میتوانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:
داستان این نسخه از سایلنت هیل کاوشی در مورد آسیب بین نسلی خواهد بود. این سریال در سال ۲۰۲۳ پخش میشود و هر روز داستان را با انتخابهای بینندگان پیش میبرد. جلوههای هنری و صوتی این بازی توسط استودیو Robot Games، تاسیس شده توسط جی جی آبرامز (J.J. Abrams)، ساخته میشود.
کونامی چند پروژه دیگر از این فرانچایز نیز در دست ساخت دارد که شامل Silent Hill Townfall (از استودیو نوکد)، Silent Hill F (یک دنباله با داستانی جدید) و ریمیک Silent Hill 2 میشود. همچنین باید اشاره کنیم که احتمالا به زودی از ریمیک سایلنت هیل ۲ و Silent Hill Townfall نیز تریلرهای جدیدی منتشر خواهد شد.
ویجیلاگ پلاس: اسپایدرمن 2 و نمایش جنجالی پلی استیشن
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سریال تعاملی :/ ؟! مثل آنتیل داون؟
اگه یک سریاله که قراره هر قسمتش با انتخاب بینندگان بره جلو (؟) بزن بریم بدترین گزینه های ممکن رو انتخاب کنیم و همه رو عذاب بدیم 🗿
سایلنت هیل و پایان خوش و خرم؟ چه حرفا.
"داستان این نسخه از سایلنت هیل کاوشی در مورد آسیب بین نسلی خواهد بود"
ولی مطمئنا بازی ، بین نسلی نیست 😂😂
برای هرکس جداگانه داستان میگه یا رای گیری میکنه ؟