مستند هیدئو کوجیما رسما معرفی شد [تماشا کنید]
پلی استیشن و Kojima Productions با انتشار یک تریلر، از ساخت مستند کوجیما با نام Hideo Kojima: Connected Worlds خبر دادند. در این برنامه که افرادی مانند «جرج میلر»، کارگردان فیلمهایی چون Mad Max: Fury ...
پلی استیشن و Kojima Productions با انتشار یک تریلر، از ساخت مستند کوجیما با نام Hideo Kojima: Connected Worlds خبر دادند.
در این برنامه که افرادی مانند «جرج میلر»، کارگردان فیلمهایی چون Mad Max: Fury Road و «گیرمو دل تورو»، کارگردان The Shape of Water حضور دارند، بینندگان میتوانند به ذهن خلاق طراح و سازنده ژاپنی مشهور بازیهای ویدیویی سفر کنند.
براساس این تریلر رسمی که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید، مستند کوجیما به زودی منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد.
در توضیحات همراه تریلر آمده است:
در این مستند بصری جذاب، نگاهی به فرآیند خلاقانه هیدئو کوجیما هنگام راهاندازی استودیو مستقل خود خواهیم داشت.
کوجیما کار خود را از سال ۱۹۸۷ در کونامی آغاز کرد و Metal Gear (1987) را برای MSX2 ساخت که از آن بهعنوان پایه و اساس ژانر مخفیکاری در بین بازیهای ویدیویی یاد میشود. او بیش از ۳۰ سال در کونامی مشغول به کار بود و چندین بازی تحسینشده از فرنچایز Metal Gear Solid و همچنین عناوین دیگری از جمله Zone of the Enders و Snatcher را تولید کرد.
در سال ۲۰۰۵، کوجیما استودیو شخصی خود با نام Kojima Productions را تاسیس کرد که در آن زمان تحت کنترل کونامی بود. با این حال، پس از جدایی او از کونامی در سال ۲۰۱۵، کوجیما پروداکشنز به یک استودیو مستقل با حمایت سونی تبدیل شد.
اولین بازی این استودیو Death Stranding بود که سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اکنون آنها در حال کار روی Death Stranding 2 و یک پروژه ابری مرموز برای ایکس باکس هستند که میتواند همان بازی ترسناک Overdose باشد.
چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چقدر خوب - ای کاش زودتر منتشر بشه - دمش گرم و درود بر هیدئو کوجیما که لحظات خوب و خوش و تفکر برانگیز و احساسی و خلاقانه ای را برایمان رقم زده است. از تعویض محل دسته یک و دسته 2 در باس فایت سایکو مانتیس در متال گیر یک گرفته تا نجات خودش در متال گیر 5 و رقص و شادی کوایت و اسنیک زیر باران در متا گیر 5. (از رویارویی باس و بیگ باس در انتهای متال گیر 3 تا داستان زیبای متال گیر پیس واکر)
از گرافیک متال گیر 4 تا شخصیت پردازی کاراکترها در متال گیر 3.
و ننگ بر کونامی که قدرش رو ندونست و همه رو از تجربه متال گیرهای اصیل محروم کرد.
به امید تجربه آثار جدید ایشان
بی صبرانه منتظر ببینم ، خیلی دوست دارم ببینم نگاه بهترین کارگردان ویدیو گیم به دنیا چیه 😍
با شما کاملا موافقم
اوج خلاقیت کوجیما مگه دورانی که تو کونامی کار می کرد نبود ؟
درسته که بازی های خوبی رو توی دوران کونامی داد ، ولی هنوز کلی بازیه دیگه هست و قراره بیاد که بتونیم باهاش اوج خلاقیت کوجیما رو بفهمیم
این آدم چی داره که این همه ازش تعریف میکنن
شبیه ساز راه رفتنش که خوب نبود
از meal gear solid ش هم خوشم نیومد
اها
ولمون کنید توروخدا،هرکی میرسه میگه شبیه ساز راه رفتن،متال گیر بد بود/:
بهترین باس فایتای تاریخ ویدیو گیم برا همین بازیه،یا اصلا بازی نکیردی نظر میدی،یا از اونایی هستی که فکر میکنی بازی فقط بکش بکشه
من که meatal gear 5 رو پلی دادم اصلا خوشم نیومد داداش
به نظرم بازیش نباید جهان باز میشد
فقط اون یدونه رو بازی کردی کل زندگی حرفه ای طرفو میکوبی/:
آدم هایی که نگاهی سطحی به همه چیز دارن و کلیشه ای فکر میکنن ، قرار نیست از اسطوره ها چیزی بفهمن 😎