تاد هاوارد: Starfield بهشت مادسازان خواهد بود
به نظر میرسد استودیوی بازیسازی بتسدا مصمم است تا Starfield را به بزرگترین بازی خود تا به امروز تبدیل کند. در حالی که بازی با عمق سیستمها و حجم زیاد محتوایش به این وعده عمل ...
به نظر میرسد استودیوی بازیسازی بتسدا مصمم است تا Starfield را به بزرگترین بازی خود تا به امروز تبدیل کند. در حالی که بازی با عمق سیستمها و حجم زیاد محتوایش به این وعده عمل خواهد کرد، بتسدا میخواهد از مادسازان وفادار خود حتی بهتر از بازیهای گذشته خود پشتیبانی کند.
تاد هاوارد در مصاحبه اخیر با Kinda Funny، نقشآفرینی فضایی را «بهشت مادسازان» خواند و تایید کرد که این بازی همچنان بخش قابل توجهی از خواستههای جامعه طرفداران استودیوی بتسدا را برآورده خواهد کرد.
هاوارد درباره بازی starfield گفت:
فکر میکنم استارفیلد به نوعی بهشت مادسازان خواهد بود. این بخشی از DNA ماست، بیش از 20 سال است که این کار را انجام میدهیم و جامعه خود را حول آن داریم. معمولا به طور کلاسیک سینگلپلیر بودهایم و مردم هنوز هم برای بازیهایمان ماد میسازند و آنها را بازی میکنند. بنابراین بسیاری از آن کارها را [دوباره] انجام خواهیم داد.
هاوارد ادامه داد که با Starfield، استودیوی بازیسازی بتسدا بار دیگر به دنبال فراتر رفتن در پشتیبانی خود از جامعه مادینگ خواهد رفت تا به جای اینکه صرفا ابزارهایی که بازیکنان میخواهند را ارائه دهد، تعامل بیشتری با آنها داشته باشد.
این موضوع همچنین میتواند حکم فرصتهای شغلی در خود شرکت بتسدا را داشته باشد. یکی از توسعهدهندگان ماد Fallout: London اخیرا توسط بتسدا استخدام شده بود.
اخیرا در یک توییت از اکانت پشتیبانی مشتریان بتسدا که اکنون پاک شده، بهطور رسمی تایید شد که تمام نسخههای فیزیکی Starfield شامل کدی برای پلتفرم انتخاب کاربران خواهند بود و دیسک فیزیکی وجود نخواهد داشت.
Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC منتشر میشود و انتظارات زیادی وجود دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
چرا ۳۰ فریم توی بازی های جدید اونقدرام بد نیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
"تاد هاوارد: Starfield بهشت مادسازان خواهد بود"
ماینکرفت: آیا من برای تو یک جک هستم؟
ماینکرفت خونه مادساز هاست
احتمالا تا حالا اسکایریم بازی نکردی چون بازی های بتسدا همیشه براش هزاران مود میسازن
سوال اصلی اینه که رو کنسول چه قدر می تونه مادپذیر باشه !
بله همونطور که انتظار میرفت
بازی های بتسدا باشن و براشون ماد نسازن که نمیشه بازی های بتسدا با مادها گره خوردن
به عنوان کسی که چندین هزار ساعت تایم پلی اسکایریم و فال اوت نیو وگاس داره
واقعا ماد یکی از فاکتورای مهم گیمای بتسدا محسوب میشه