ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Homeworld 3
اخبار و مقالات

بازی Homeworld 3 دارای کات‌سین‌های کاملا سه‌بعدی خواهد بود

استودیو Blackbird Interactive جزئیات کاملی را در مورد برخی از جنبه‌های صوتی و تصویری بازی استراتژی مبتنی بر فضای آینده Homeworld 3 فاش کرده است. در پست استیم، استودیو در مورد صحنه‌های سه بعدی کاملا ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

استودیو Blackbird Interactive جزئیات کاملی را در مورد برخی از جنبه‌های صوتی و تصویری بازی استراتژی مبتنی بر فضای آینده Homeworld 3 فاش کرده است. در پست استیم، استودیو در مورد صحنه‌های سه بعدی کاملا متحرک در کمپین داستانی و همچنین نحوه عملکرد سیستم صوتی صحبت کرد.

در حالی که Homeworld اصلی و دنباله‌اش دارای کات‌سین‌هایی بودند که عمدتا شامل تصاویر ثابت همراه با روایت و صداپیشگی بود، کات‌سین‌های قسمت سوم در عوض صحنه‌هایی بر اساس شخصیت‌ها دارد که کاملا مدل‌سازی شده و متحرک خواهند شد. کات‌سین‌ها شخصیت‌های کلیدی داستان بازی را نشان می‌دهند و از قبل رندر شده‌اند.

از جنبه صوتی، Homeworld 3 با یک ایده اصلی طراحی شده: «وجهه انسانی دادن به ناوگان». برای کمک به این ایده، بازی دارای سیستم گفتاری خواهد بود که به گیم‌پلی لحظه به لحظه خود جان می‌بخشد. این موضوع شامل یک برداشت جدید از «پوست»های سنتی است که بازی‌های استراتژی real-time هنگام فرماندهی واحدها نشان می‌دهند.

هر سفینه در Homeworld 3 دو صدا خواهد داشت. یکی از آن‌ها پوست اصلی خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد بدانند سفینه در حال انجام چه کاری است. صدای دوم با توجه به اتمسفر و داستان وجود دارد و تنها در صورتی قابل شنیدن خواهد بود که بازیکن به سفینه مورد نظر زوم کند. پچ پچ بین سفینه‌ها صرف نظر از اینکه بازیکن می‌تواند آن‌ها را بشنود یا نه اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند به مکالمات تصادفی در سفینه‌ها برخورد کنند.

Homeworld

Homeworld 3 همچنین دارای سیستم رندر فیزیکی مبتنی بر موتور Unreal Engine 4 است که به استودیو اجازه می‌دهد تا به طور واقعی نحوه تعامل نور با مواد مختلف در فضا را شبیه‌سازی کند. این قابلیت به بازی اجازه می‌دهد تا نور پویا و بازتاب‌های سطحی بلادرنگ و همچنین سایه‌ها و روشنایی جهانی داشته باشد.

در جنبه‌های گیم‌پلی، عنوان استراتژی بلادرنگ دارای سحابی‌هایی است که به صورت پویا تولید می‌شوند و می‌توانند بر نحوه انجام یک نبرد تاثیر بگذارند. برای مثال، سفینه‌هایی که در یک سحابی پرواز می‌کنند، می‌توانند از توانایی ابر گازی برای پنهان کردن آن از حسگرهای دشمن استفاده کنند. بازی دارای گاز واقعی شبیه‌سازی شده برای کمک به تولید این سحابی‌ها خواهد بود.

Homeworld 3 در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن/اسفند امسال) برای پی‌سی منتشر می‌شود. 


داستان کامل بازی اسپایدرمن

دیزنی شاید سریال Echo را پیش از پخش کنسل کند - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی