بازی Avowed در ابتدا برای تجربه در حالت کوآپ ساخته شده بود
اگرچه تاکنون توجه زیادی به بازی Avowed نشده، اما ساخته جدید استودیو Obsidian Entertainment، یکی از انحصاریهای مهم ایکس باکس در آینده است. از نظر سیستم مبارزه، استودیو آبسیدین قصد داشته همان وسعت و عمق ...
اگرچه تاکنون توجه زیادی به بازی Avowed نشده، اما ساخته جدید استودیو Obsidian Entertainment، یکی از انحصاریهای مهم ایکس باکس در آینده است.
از نظر سیستم مبارزه، استودیو آبسیدین قصد داشته همان وسعت و عمق Pillars of Eternity را بار دیگر پیاده کند، جایی که بازیکنان میتوانند روی هر سبک گیمپلی که برایشان جذابیت دارد، وقت بگذارند، اما به صورت اول شخص با احساسی غریزی و پویا.
به عنوان یک فرستاده به امپراتوری Aedyr، بازیکنان برای بررسی یک طاعون مرموز به Living Lands میروند. طاعون مذکور این منطقه را بلعیده و بخشی از ماموریت شما، متوقف کردن آن است.
در حالی که در Avowed تمرکز بر همراهان و عناصر سیستمی بدون محدودیت کلاسی است، تغییرات متعددی در طول پروسه ساخت رخ داده است. توسعهدهنده در ابتدا قصد داشته آن را «اسکایریم» خود بکند اما سپس بر داستانهای محدودتر تمرکز کردند.
به تازگی در بخش پایانی مستند بیستمین سالگرد تاسیس استودیو آبسیدین مشخص شد که این پروژه در ابتدا بر حالت کوآپ (co-op) شکل گرفته بود. مدیر عامل، Feargus Urquhart، گفت که او برای چند نفره بودن Avowed تلاش میکرد و «برای مدت طولانی به آن ادامه داد.»
او از زمانی صحبت میکند که استودیو هنوز مستقل بود و احساس میکرد که این سبک برای ناشران جالبتر خواهد بود. با این حال، به دلیل تمرکز بیش از حد روی کوآپ، تیم سازنده برنامه ساخت، نحوه نوشتن مکالمات و موارد دیگر را تغییر داد، بدون آنکه بخواهند بر چیزی که تبحر دارند، تمرکز کنند.
اورکوهارت متوجه شد که این «تصمیم اشتباه» بوده و به همین خاطر Avowed به یک نقش آفرینی تکنفره تبدیل شد. این بازی در سال ۲۰۲۴ برای Xbox Series X/S و PC منتشر میشود و از نظر اندازه با The Outer Worlds و Star Wars: Knights of the Old Republic 2 قابل قیاس است.
چی میشد اگه مسعود فراستی منتقد بازی بود؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.