استودیو BioWare پنجاه کارمند خود را اخراج خواهد کرد
استودیوی BioWare، سازنده عناوینی همچون Dragon Age و Mass Effect، به تازگی اعلام کرد که قصد دارد نزدیک به ۵۰ کارمند خود را اخراج کند. گری مککی، مدیر کل BioWare در پست جدید وبلاگ استودیو ...
استودیوی BioWare، سازنده عناوینی همچون Dragon Age و Mass Effect، به تازگی اعلام کرد که قصد دارد نزدیک به ۵۰ کارمند خود را اخراج کند.
گری مککی، مدیر کل BioWare در پست جدید وبلاگ استودیو گفت که سازماندهی مجدد تیمهای ساخت آن ضروری است زیرا استودیوی متعلق به الکترونیک آرتز در رویکرد خود برای توسعه بازیها، تجدید نظر خواهد کرد.
مککی نوشت:
برای اینکه نیازهای پروژههای آتی خود را برآورده کنیم، خودمان را در بالاترین استانداردهای کیفیت نگه داریم و اطمینان حاصل کنیم که BioWare میتواند در صنعتی که به سرعت در حال پیشرفت است، به رشد خود ادامه دهد، باید به سمت یک استودیو چابکتر و متمرکزتر برویم.
این به توسعه دهندگان ما اجازه میدهد تا خلاقیت بیشتری داشته باشند و قبل از افزایش سرعت روند توسعه، دید روشنی از آنچه که میسازیم در ذهن خود ایجاد کنند.
مککی ادعا کرد که این استودیو هر کاری که میتواند انجام میدهد تا مطمئن شود که این فرآیند با همدلی، احترام و ارتباط شفاف انجام شود و تصمیم گرفتهاند تا حدی برای فراهم کردن حداکثر فرصتهای داخلی برای همکاران تحت تاثیر، اقدام کنند. زیرا این تغییرات همزمان با در دسترس قرار گرفتن تعداد زیادی شغل در سایر استودیوهای EA صورت میگیرد.
او افزود:
پس از بررسیهای زیاد و برنامهریزی دقیق، چشماندازی بلندمدت ایجاد کردهایم که سلامت استودیو را حفظ میکند و ما را قادر میسازد بهترین کاری را که انجام میدهیم انجام دهیم: ایجاد تجربههای استثنایی تکنفره مبتنی بر داستان و پر از دنیاهای گسترده و شخصیتهای غنی.
این چشم انداز نیازهای فعلی استودیو را برطرف میکند - یعنی تضمین میکند Dragon Age: Dreadwolf یک بازی برجسته باشد و در آینده Mass Effect بعدی نیز موفق ظاهر شود.
در ماه ژوئن، مککی تایید کرده بود که BioWare تعدادی از کارکنان خود را به عنوان بخشی از انتقال Star Wars: The Old Republic به یک استودیوی توسعه جدید، از کار بیکار خواهد کرد.
اکتبر گذشته، او گفته بود که Dragon Age: Dreadwolf به وضعیت آلفا رسیده و از صحنههای آغازین اولین ماموریت تا پایان قابل بازی کردن است. او در ادامه توضیح داد که تیم روی سرعت بازی، روابط مختلفی که بازیکنان با دیگر شخصیتها خواهند داشت و همچنین «انسجام روایی» تمرکز دارند.
ویجیلاگ پلاس: کالاف دیوتی جدید و انتشار زودتر اساسینز کرید
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حالا نمیخواست انقدر توضیح بدن. کارمند ها رو اخراج میکنن و تمام، دیگه بعد از اخراج هیچ کاری به کارشون ندارن 🫤😔
اخراج 50 کارمند برای تضمین کیفیت ساخت بازی ؟!؟!؟!؟
مثلا می خواد بگه تعداد زیاد بوده و کارمندها تو دست و پای هم بوده اند و بلند بلند با تلفن حرف می زدند و حواس یکدیگر رو پرت می کردند و ....؟!؟!؟
بیخیال، خالی نبند.
به احتمال قوی برای کاهش هزینه ها بوده
حتما از هر ۳ نفر ۲ نفرشون کار می کرده ، نفر سوم تُخمه میشکسته 😂
:) والا به خدا