ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

با پروژه RPG سازندگان بازی ایرانی Children of Morta آشنا شوید

استودیو Dead Mage Inc که از سازندگان ایرانی تشکیل شده، چند سال پیش بازی Children of Morta را به بازار منتشر کرده بود و حالا روی Tale of Ronin کار می‌کند. علاوه‌بر بازی Children of ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۳

استودیو Dead Mage Inc که از سازندگان ایرانی تشکیل شده، چند سال پیش بازی Children of Morta را به بازار منتشر کرده بود و حالا روی Tale of Ronin کار می‌کند.

علاوه‌بر بازی Children of Morta نام عناوینی مثل Shadow Blade، گرشاسپ و Epic of Kings در کارنامه این استودیو دیده می‌شود. آن‌ها ساخت بازی Tale of Ronin را از شش سال پیش آغاز کرده و به نظر می‌رسد که با جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو طرف باشیم که برای پی‌سی و کنسول‌ها به بازار منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی
دراما در مدرسه
بررسی بازی Persona 3: Reload

Tale of Ronin یک بازی داستان محور نقش‌آفرینی است که سیستم مبارزاتی نوبتی دارد. در این بازی شما نقش نه یک بلکه چندین رونین در قرن ۱۷ ژاپن را برعهده دارید و طراحی آن به گونه‌ای صورت گرفته که انتخاب‌های بسیار زیادی خواهید داشت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

مرگ شخصیت‌ها در بازی همیشگی هست و از این رو شما می‌توانید یک رونین دیگر را برای ادامه داستان انتخاب کنید. استودیو Dead Mage Inc برای ساخت این Tale of Ronin از فیلم‌های کلاسیک ژاپنی الهام گرفته و این عنوان یک استایل هنری کاملا ژاپنی هم دارد. استودیو سعی داشته زندگی یک رونین را به خوبی شبیه‌سازی کنید و شرافت یکی از جنبه‌های مهم بازی خواهد بود. 

Tale of Ronin در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد، ولی برای پی‌سی و کنسول‌ها توسعه داده می‌شود. 


آیس برگ: این بازی از روی واقعیت تاریک ژاپن ساخته شده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mehdidante
    mehdidante | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

    اگه گیم پلی بازی اینه که نمی خوره بهش 6 سال در حال توسعه بوده باشه. از نظر گرافیکی و گیم پلی بنظرم یه پسرفت برای استودیو حساب می شه. این تریلر هیچ حس جذابیتی در آدم ایجاد نمی کنه متاسفانه.

  • یونس
    یونس | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    خوشحالم داره پیشرفت می‌کنه صنعت بازی سازی ولی واقعا احمقانس از اسامی خارجی تو بازی چیلدرن آف مورتاس استقاده کرده و اسم های اصیل ایرانی و ول کرده و الان هم اسطوره های زیبای ایرانی و ول کرده
    حتما باید یه خارجی بیاد از اسطوره هامون یه بازی بدون زیرنویس فارسی با تغییر های زیاد تو بازی و بیرون از کشور ایران ( کشوری که توش بازی جریان داره) بسازه ؟
    واقعا متاسفم

    • Alireza
      Alireza | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

      هیچ جای تأسف نداره
      انقدر از فرهنگ خودمون بازی آشغال دادیم بیرون کسی سمتش نمیره باید قدرتشونو تو این بازی نشون بدن بعد برن سمت فرهنگ ایرانی

      • یونس
        یونس | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

        این گروه بازی هاشون وافعا عالین و همین باعث تاسف میشه که یکی توانایی ساخت یه بازی عالی و داره در مورد ایران نمیسازه

  • Alireza
    Alireza | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    یه ذره تمش به شدو فایت دو شباهت داره

  • Alireza
    Alireza | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    واقعا آدم فاز یه سریاتونو نمیفهمه الان یوبیسافت دو تا بازی سر شناس از فرهنگ ایرانه حالا بیان از ژاپن بازی داستان بسازن چه بدیی داره
    حالا ایرانی میکردن می‌گفتن ای بابا ایرانی اسلامی شد
    واقعا پیشرفت بازی ایرانی انقدر باورش سخته؟

    • Alireza
      Alireza | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      من تند تایپ میکنم جمله بندی ناقص میشه ولی دیگه قابل فهم هستش😐😂

    • Wind
      Wind | ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

      بازی گرشاسپ رو نمیدونم یادته یا نه، ولی همینا ساختنش و من هم دوتا نسخه ازش رو خریدم، هر چند که سیستم بودن دیسک توی دستگاه رو دوست نداشتم ولی خب بازم خیلی دوست داشتم بازی رو.
      بازی ایرانی با بازی اسلامی فرق داره.

  • jiqjwhs8enqjo
    jiqjwhs8enqjo | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    آرتش و ایده اش واقعاااااا زیباست👌
    دم این تیم گرم ، واقعا بهترین استودیوی بازی سازی ایران هست انقدر که ایده هاشون تو زمان خودشون ناب هستن
    هایپم به شدت بالاست و ارتش هم دیگه نگم
    و واقعا هم نمیدونم چرا هر گیم ایرانی ساخته میشه باشد راب تاریخ ایران باشه و بازی ساز نتونه ایده ها و دنیای خودش رو پیاده بکنه یا حتی تم فرهنگ های دیگه؟

    • Alireza
      Alireza | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      دقیقا الان سانتا مونیکا اومده گاد آو وار از اساطیر نورس و یونان درست کرده به جای خود
      توی سه گانه اصلی اصلا پیروی خاصی از داستان جز اون بدنه اصلی اساطیر نداشت کسی ایرادی نگرفت
      و متاسفانه بازیایی که از شاهنامه یا نبرد ایران با داعش ساخته شد اصلا بازیایی خوبی نبود
      باید توسعه دهنده ها این دسته بازیا رو بذارن برای وقتی که حرفی برای گفتن داشته باشیم

  • Os Reza2008 x
    Os Reza2008 x | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    استودیوی با استعدادی هستن
    Children of morta رو که پلی دادم یکی از بهترین بازی هایی بود که تجربه کردم

  • roozb
    roozb | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    خب آره اگه تم ایرانی داشت بهتر بود ولی بازم دمشون گرم

  • hamidrezahr91699
    hamidrezahr91699 | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    بازی ژاپنی آخه؟ این همه اسطوره و داستان ادب بزرگ ایران هست بعد ژاپنی دارن میسازن؟

    • roozb
      roozb | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      چند تا گرشاسب ساختن حالا یبارم اینو بسازن

    • Os Reza2008 x
      Os Reza2008 x | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      سید نگا کن
      اینا گرشاسب رو ساختن
      بعد هم ما باید ازشون حمایت کنیم به جای اینکه ایراد بگیریم
      بازیشون رو تجربه کنی و لذت ببری از استعداد ایرانی ها

  • Ninja_X
    Ninja_X | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    چرا استودیو که مال کشورمان است باید بازی با فرهنگ بیگانه بسازه ؟

    • YOUNES8405
      YOUNES8405 | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      این استودیو به عنوان یه استودیوی ملی و وابسته به فرهنگ ایرانی فعالیت نمیکنه
      فقط اعضاش ایرانین
      بازی های قبلیش هم ارتباط چندانی با ایران نداشتن
      فرهنگ ژاپن هم به دلیل پتانسیل هایی که داره اونقدر در کل دنیا رواج پیدا کرده که میشه گفت دیگه بیگانه محسوب نمیشه

      • parsa122323
        parsa122323 | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

        البته درست میگی ، جومونگ و جمشید سامورایی ( سامورایی در برلین ) اینو ثابت کرده ...

    • the Mamad
      the Mamad | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      کلی بازی هست که از فرهنگ کشورهای های دیگه ساخته شده، از کلی استودیو از کلی کشور مختلف، یعنی بنظرت به همه اونا همین رو میگن؟

    • roozb
      roozb | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      چرا فرانسوی ها باید پرنس آف پرشیا بسازن ؟

    • nader kuchike
      nader kuchike | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

      چرا ژاپنی ها باید بازی کشتار دسته جمعی خدایان یونان و ... بسازن؟

      • roozb
        roozb | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

        سانتا مونیکا ژاپنی نیست

        • nader kuchike
          nader kuchike | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

          ولی سونی ژاپنیه
          سانتا مونیکا هم مطمئنا یونانی یا رومی نیست

          • gogoli
            gogoli | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

            سانتامونیکا امریکاییه و صرفا چون ایده اش به ذهنشون رسیده اومدن گاد آف وار ساختن
            سونی که نیومده مجبورشون کنه همچین بازی ای بسازن!

          • nader kuchike
            nader kuchike | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

            من برای این گفتم سونی چون سانتا یکی از زیر مجموعه هاشه حالا اگرم اشتباهی بوده به بزرگیتون ببخشید

مطالب پیشنهادی