۲۵٪ بازیکنان Starfield را در ابتدای کار رها کردهاند
استارفیلد (Starfield) اولین آیپی جدید بتسدا در ۲۵ سال گذشته محسوب میشود که با ۱۰۰۰ سیاره خود وسعت بسیار زیادی دارد. Starfield پر از شخصیتهای مکمل، ماموریتهای متنوع، نبردهای مختلف و آیتمهای بیشمار است که ...
استارفیلد (Starfield) اولین آیپی جدید بتسدا در ۲۵ سال گذشته محسوب میشود که با ۱۰۰۰ سیاره خود وسعت بسیار زیادی دارد.
Starfield پر از شخصیتهای مکمل، ماموریتهای متنوع، نبردهای مختلف و آیتمهای بیشمار است که میتوند در ابتدای کار برای بازیکنان گیج کننده باشد. اکنون یک آمار رسمی منتشر شده که نشان میدهد ۲۵٪ از افرادی که بازی Starfield را روی ایکس باکس تجربه کردهاند، موفق به لانچ سفینه خود به فضا نشده و هیچ ستارهای را مشاهده نکردهاند.
اولین اچیومنتی که در بازی Starfield میتوانید کسب کنید، ورود به فضا برای بار اول است. به نظر میرسد که همه بتوانند این اچیومنت را به دست آورند، اما تنها ۷۵٪ بازیکنان موفق به انجام این کار شدهاند. از این رو ۲۵٪ بازیکنان هنوز سوار سفینه the Frontier نشده و به فضای گسترده استارفیلد ورود نکردهاند.
شما استرافیلد را در سیاره Vectera در سیستم Narion آغاز میکنید که بتسدا از آن برای آموزش بازی استفاده کرده است. پس از ملاقات با شخصیت Barrett و یک سری درگیری، بازی از شما میخواهد که سوار سفینه the Frontier شوید و به مقر Constellation در شهر نیو آتلانتیس بروید.
اچیومنت «For All, Into The Starfield» به محض وجود ورود سفینه به فضا به شما داده خواهد شد. اکنون این سوال به وجود میآید که چرا خیلیها موفق به کسب این اچیومنت نشدهاند؟ از آنجایی که Starfield روی گیمپس به صورت رایگان در دسترس ۳۰ میلیون بازیکن قرار دارد، خیلیها که طرفداران این سبک بازی نیستند نیز احتمالا به سراغ آن رفتهاند.
برای تجربه استارفیلد در استیم شما باید بازی را با قیمت کامل خریداری کنید و به همین خاطر ۸۸٪ بازیکنان این اچیومنت را کسب کردهاند. گزارشاتی در زمینه باگ اچیومنتهای بازی نیز روی ایکس باکس وجود داشت که میتواند در این زمینه تاثیر گذار باشد.
چه بلایی سر بازی جدید خالق رزیدنت ایول 4 اومد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بدبختین دیگه
من آرزوم پلی دادنشه
چنین تجربه ای لذت بخش رو ول می کنین
بعد من نه سیستم دارم و نه کنسول
ماکرو☕
اوکی ولی مایکرو :))
فقط میخواستم فشار ناشی از ناتوانی در تجربش و خالی کنم😂😅
بازی بخواطر اینکه نقش افرنی هست خیلیه ا علاقه چندانی نداشتن و فقط بخواطر هایپ های ایجاد شده رفتن سراغش
من که خودم عاشق نقش افرنیم ولی خوب متاسفانه نمیتونم بازیش کنم
خیلی از گیمای اخیر به دارن به هر نحوی به سمت نقش افرینی میرن و توشون المان های نقش افرینی اضافه میشه.
و خب مثلا بالدرز گیت ۳ هم نقش افرینیه و اون بازی خیلی استقبال شد.
نه مشکل جای دیگست
ببین نقش افرینی اکثرا نمیتونن بازی کننن ولی استارفیلد چند ساله هایپ براش ایجاد شده و همه کنسول ها رو فروختن رفتن سراغش
استارفیلد هم اصلا مناسب اولین بازی نقش افرینی نیست مثلا بالدر گیت ۳ یا فالوت ۴ بهتره برای شروع نقش افرینی
یک سری نقش افرین بودن بازی بهانه کردن بازی داستان درگیر کننده نداره اگر داستان مهم نیست پس چرا داستان گذاشتی براش
مثل من
استوری خود بازی واقعا پتانسیل اون محیط فضایی رو نداشت
میگن ۲۰ ساعته اصل بازی من نزدیک ۴۰ ساعت پلی دادم و خیلی از فکشن های بازی و کوئست لاین ها خوشم اومد تا استوری اصلی بازی
به نظرم بازی برای من تموم شدست.
.That was a good adventure
منظورم اینه که اون محیط فضایی و اینها پتانسیل یه استوری خفن تر بود نه گشتن دنبال چارتا سنگ علمی تخیلی.
بازی های بتسدا شروع و پایان مشخصی دارن ولی اصل داستان رو ماجراجویی ها و اشتیاق شما برای اکتشاف مکان های جدید شکل میده.
به شخصه موقع تجربه یک بازی نقش آفرینی، کلا بیخیال داستان اصلی میشم و به خودم که میام غرق در کوئست های فرعی شدم؛ این فرایند تقریبا توی همه بازی های نقشآفرینی یکسانه. اگه فکر میکنی این روش جالب نیست شاید این سبک برای شما نیست.
اگه هنوز قصد تجربه یک بازی نقشآفرینی رو داری سراغ عناوین معروف دیگهای مثل ویچر ۳ یا حتی سراغ یک jrpg برو.
شاید استارفیلد بازی شما نبوده ولی اگه دوست داشتی یک شانس دوباره به بازی بده.
خب در نتیجه این میشه خیلیا کلا از داستان اصلی دلسرد میشن
و خب متاسفانه کوست های فرعی هم وقعا کوتاهن و خب تعدادشون زیاده ینی تو باید مثلا ۱۰۰ تا داستان رو به خاطر بسپاری این جهش از داستانی به داستانی دیگه باعث میشه که حس یکپارچکی از دست بره
چرا که همیشه و همیشه کوست فرعی در کنار مین میشن نقش ایفا میکنه.
البته فکر کنم ایشون خیلی حرفه تر از این حرفاس که ویچر 3 یا چنتا ار پی جی دیگه بازی نکرده باشه
واقعا چیز عادیه
خیلی از بازی ها هستن که تعداد کسایی که تمومشون می کنن حتی به 50% هم نرسه اگه یه سری به لیست اچیومنت های استیم سر بزنید متوجه می شید
تموم کردن بازی با گرفتن همه اچیومنتا خیلی فرق داره
نه خیلی از اچیومنت ها هستن که برای گرفتنشون باید بازی رو تموم کنید مثلا به لیست اچیومنت ها سایبرپانک توی استیم بزن می بینی اچیومنت هایی که به خط داستی اصلی مربوط می شه کمتر از ۱۰ درصد مردم آزادشون کردن
نمیدونم چرا با خوندن کامنتت یاد Gta san افتادم🗿
اون ۲۵ درصد احتمالا هیچ علاقه ای به این سبک نداشتن و فقط بخاطر هایپ بازی رفتن سراغش
This is so bad
یکی از خوبیهاش گیم پس میتونه همین نکته باشه ولی از طرفی بدی هم می تونه حساب بشه چون کارنامه گیمیت میشه از بازی های تموم نکرده !