تاد هاوارد: Starfield عمدا طوری ساخته شده تا مدتها آن را بازی کنید
پس از مدتها انتظار، بازی Starfield ماه گذشته عرضه شد و مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. با این حال، با وجود بیش از ۱۰۰۰ سیاره، قابلیت گسترده سفینهسازی و چندین و چند فعالیت ...
پس از مدتها انتظار، بازی Starfield ماه گذشته عرضه شد و مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. با این حال، با وجود بیش از ۱۰۰۰ سیاره، قابلیت گسترده سفینهسازی و چندین و چند فعالیت داستانی، سفر نقشآفرینی فضایی تازه شروع شده است.
در پادکست اخیر Game Maker's Notebook با حضور تد پرایس، مدیر عامل Insomniac Games، تاد هاوارد در مورد دوراندیشی بتسدا برای Starfield صحبت کرد.
درست مانند ژوئن ۲۰۲۱ که برای اولین بار بازی را معرفی کردند، او تکرار کرد استارفیلد عمدا طوری ساخته شده تا بازیکنان برای مدت طولانی، آن را تجربه کنند.
یکی از چیزهایی که از بازیهای قبلیمان، از Skyrim و Fallout یاد گرفتیم، این است که مردم میخواهند آنها را برای یک مدت طولانی، بازی کنند. بنابراین میتوانم بگویم استارفیلد به طور عمدی اینطور ساخته شده، یک بازی که مردم تا مدتها آن را تجربه میکنند. با خود گفتیم چگونه آن را به گونهای بسازیم که طبیعی به نظر برسد. اگر مردم بازی را انجام داده باشند و کوئست اصلی را به پایان رسانده باشند، متوجه میشوند.
تاد هاوارد در ادامه گفت:
اما این موضوع هم وجود دارد که خب، استارفیلد در سه ماه آینده چگونه به نظر میرسد؟ در شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال چگونه به نظر میرسد؟ ما یاد گرفتیم که این اتفاق خواهد افتاد، پس بیایید برای آن آماده باشیم، از آن نهایت استفاده را ببریم و آن را قبول کنیم. این همان کاری است که به همراه انجمن مادسازی خود انجام میدهیم.
در حالی که هماکنون مادهای زیادی برای Starfield منتشر شده، پشتیبانی کامل از مادها در سال آینده ارائه میشود. در همین حال، بتسدا بر روی سایر ویژگیهای درخواستی مانند پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، DLSS، نوار FoV و منویی برای کالیبره کردن HDR کار میکند.
بسته الحاقی نیز در راه است و اولین اکسپنشن، Shattered Space در نسخه پرمیوم بازی گنجانده شده است. Starfield برای Xbox Series X/S و PC منتشر شده و از طریق سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار دارد. تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بازیکن آن را تجربه کردهاند.
داستان بازی ترسناک بندی و ماشین جوهر
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه لکه رنگ ریخته رو فرش،تاد هاوارد هم هی داره دست میکشه روش و به جای پاک کردن داره پخشش میکنه!
لکه ای که دیده نمیشه اگه پخشش نکنن
"از بازیهای Skyrim و Fallout یاد گرفتند"
بازی های خودشونه ، دیگه یاد گرفتن نداره ، تجربهس !
تجربه چیه خو همون یاد گرفتنه دیگه به چیا گیر میدید
متوجه شدید چی شد؟
میگه این همه گستردگی بازی و هزار سیاره حتی خالی برای آینده ست برای جامعه مادساز این رو از بازیای قبلی خودمون یاد گرفتیم که مردم بازی میکنن تا مدتها این چیزای اضافه رو.
میدونیم واقعا میدونیم خیلی خوب میدونیم