نسخه بعدی Battlefield احتمالا واقعیترین تخریبپذیری صنعت گیم را خواهد داشت
یکی از ناامیدکنندهترین جنبههای بازی Battlefield 2042، کمبود شدید تخریبپذیری محیطی بود. اما به نظر میرسد بتلفیلد بعدی بهدنبال جبران این کمبود است. استودیو Ripple Effect، یکی از تیمهایی که در حال کار روی بتلفیلد ...
یکی از ناامیدکنندهترین جنبههای بازی Battlefield 2042، کمبود شدید تخریبپذیری محیطی بود. اما به نظر میرسد بتلفیلد بعدی بهدنبال جبران این کمبود است.
استودیو Ripple Effect، یکی از تیمهایی که در حال کار روی بتلفیلد بعدی است، یک آگهی شغلی لیست کرده که در آن به دنبال استخدام یک مدیر جلوههای ویژه است. آنها در توضیحات این آگهی نوشتهاند که به دنبال یک طراح سهبعدی ارشد میگردند که بتواند «واقعیترین و هیجانانگیزترین افکتهای تخریبپذیری در کل صنعت» را بسازد. همچنین اشاره شده که یکی از بخشهای کلیدی این نقش «ساخت جلوههای ویژه بهینه و فوقواقعگرایانه» است.
سری Battlefield همواره با تخریبپذیری محیطی خود شناخته میشد، از Bad Company 2 گرفته که اغلب ساختمانهایش قابل تخریب بودند تا بتلفیلد 4 که با سیستم Levolution خود، بخشهای بزرگی از مپ را با تخریبهای عظیم تغییر میداد. اما Battlefield 2042 به شدت در این زمینه کمکاری کرد و بهنظر میرسید DICE دیگر علاقه چندانی به استفاده از این مکانیک نداشته باشد.
اما در ماههای اخیر شاهد درخشش بازی The Finals بودیم؛ اثری از سازندگان سابق بتلفیلد که یکی از بزرگترین برگهای برنده آن سیستم تخریب بینظیرش است. شاید موفقیت این بازی توجه دایس را به خود جلب کرده و آنها اکنون با خود عهد بستهاند تا نشان دهند در دنیای تخریب محیطی رئیس کیست.
پس از لانچ ناموفق Battlefield V و بهخصوص Battlefield 2042، استودیوهای سازنده بتلفیلد باید در پروژه بعدی خود قدرتمند ظاهر شوند. اگر واقعا شاهد بازگشت شکوهمند تخریبپذیری باشیم، میتوانیم بیشتر به این بازی امیدوار باشیم.
چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اره
باز با تانک به چمن ها گیر میکنه 🗿🗿