استودیو Supermassive حدود ۹۰ کارمند خود را اخراج میکند
طبق گزارشها قرار است Supermassive Games، توسعهدهنده Until Dawn و The Quarry، حدود ۹۰ نفر یا نزدیک به یک سوم کارکنان خود را اخراج کند. به گفته بلومبرگ، استودیوی بریتانیایی به حدود ۱۵۰ کارمند اطلاع ...
طبق گزارشها قرار است Supermassive Games، توسعهدهنده Until Dawn و The Quarry، حدود ۹۰ نفر یا نزدیک به یک سوم کارکنان خود را اخراج کند.
به گفته بلومبرگ، استودیوی بریتانیایی به حدود ۱۵۰ کارمند اطلاع داده که در معرض خطر تعدیل کار هستند. این استودیو که متعلق به Avalanche Studios Group است، از بیش از ۳۰۰ پرسنل تشکیل شده است.
Supermassive در بیانیهای که در کانالهای رسانههای اجتماعی خود منتشر کرد، تایید کرد که وارد دورهای از رایزنی - طبق قوانین بریتانیا - شده که منجر به از دست دادن شغل کارمندان میشود.
از هیچکس پوشیده نیست که صنعت بازی در حال حاضر با چالشهای مهمی مواجه شده و متاسفانه ما نیز از این موضوع در امان نیستیم.
بعد از تامل بسیار و با تاسف عمیق، در حال سازماندهی مجدد Supermassive Games هستیم. در نتیجه وارد دورهای از رایزنی میشویم که پیشبینی میکنیم منجر به از دست دادن تعدادی از همکارانمان شود.
با وجود تلاشهای بسیار برای جلوگیری از این نتیجه، تصمیمی نیست که به سادگی گرفته شده باشد. همه ما از اینکه این فرآیند چقدر برای همه کارمندان ناراحتکننده و دشوار خواهد بود، آگاه هستیم و از نزدیک با تمام افراد همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم این فرآیند تا حد امکان محترمانه و دلسوزانه انجام شود.
در اوایل این ماه، اعلام شد که بنیانگذاران Supermassive، پیت و جو ساموئلز، از سمت خود در این شرکت کنارهگیری کردهاند.
در طول سال گذشته، اخراج کارکنان به یک اتفاق مکرر در صنعت بازی تبدیل شده است. از دست دادن مشاغل در سال ۲۰۲۳ گسترده بود و تخمین زده شد که حدود ۹۰۰۰ نفر در سال گذشته از کار بیکار شدند و به نظر نمیرسد که سرعت آن کاهش یابد.
بر اساس آمار وبسایت فرهان نور، Game Industry Layoffs که از ابتدای سال گذشته در حال پیگیری تعدیل مشاغل تایید شده در صنعت بازیها بوده، تعداد کل تخمینی اخراجها در سال ۲۰۲۴ تاکنون به ۶۱۰۰ نفر رسیده است.
بررسی بازی اسکال اند بونز
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اخراج بازی ساز ها در این چند وقت اخیر به یک امر عادی تبدیل شده و وقتی موشکافانه به قضیه نگاه کنیم میبینیم که هرچند اخراج بازیساز ها عملی ناراحت کننده ولی به مراتب بهتر از تعطیل شدن یک استدیو سازنده