کارگردان سابق Battlefield «هیچ چیز مثبتی برای گفتن درباره EA ندارد»
مارکوس لیتو، یکی از خالقان دنیای Halo و رییس استودیو Ridgeline Games، چندی پیش از الکترونیک آرتز جدا شد و حالا در اظهار نظرهای جدیدش ناشر بزرگ Battlefield و همچنین تعدیل نیروهای گسترده در صنعت ...
مارکوس لیتو، یکی از خالقان دنیای Halo و رییس استودیو Ridgeline Games، چندی پیش از الکترونیک آرتز جدا شد و حالا در اظهار نظرهای جدیدش ناشر بزرگ Battlefield و همچنین تعدیل نیروهای گسترده در صنعت بازیهای ویدیویی را به باد انتقاد گرفته است.
لیتو جایی در اواخر فوریه EA را «به دلایل شخصی» ترک نمود و در حال حاضر کمی از فضای بازیسازی فاصله گرفته تا آینده خود را بهتر ترسیم کند. این کارگردان پس از اینکه متوجه شد الکترونیک آرتز استودیو Ridgeline Games را تعطیل و بسیاری از کارمندان آن را اخراج کرد، بسیار متاثر شد. او اعتقاد دارد افراد بااستعداد و باتجربه زیادی در استودیو فعالیت میکردند و میتوانستند ارزش بسیاری برای فرنچایز بتلفیلد خلق نمایند.
وی روز گذشته طی یک پست کوتاه در توییتر (X) نوشت:
اخیرا اینجا حرف خاصی نزدهام، چراکه هیچ چیز مثبتی برای گفتن درباره الکترونیک آرتز، استعفای خودم، یا اینکه چندین نفر - از جمله تیم خودم - بهخاطر تعدیل گسترده نیروها در صنعت آسیب دیدهاند ندارم.
استودیو Ridgeline پیش از استعفای لیتو مشغول توسعه بخش داستانی و تکنفره بازی Battlefield بود. حال این پروژه با تعطیلی ریجلاین به Criterion Games (استودیو مطرح سازنده نید فور اسپید) سپرده شده است.
البته که باید اشاره داشت تعطیلی Ridgeline تنها بخشی از سیاستهای تازه EA بود، چراکه مجموعا ۶۷۰ نفر (حدود پنج درصد از کل کارکنان) از شرکت اخراج شدند. الکترونیک آرتز مارس سال گذشته هم حدود ۶ درصد از نیروهای خود را تعدیل کرده بود.
از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیهساز سوییچ | ویجیلاگ پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من بازی ساز نیستم اما به عنوان یه گیمر میدونم که EA دیگه EA جنرالز و سیمز و بازی های خلاقانه نیست...
EAبرای من تموم شد ، با هر معرفی بازی جدیدش یه شوکی بهم میده ولی تا وقتی که دنبال پوله برای من که تموم شدس...
حرف حق نه تحلیل داره نه تفسیر !