بازی DOOM: The Dark Ages با نسخههای قبلی تفاوت زیادی دارد
نقشههایی بزرگتر و دشمنان بیشتر شده، ولی سرعت مبارزات کم شده
چند شب پیش و در شوکیس ایکس باکس از بازی جدیدی دووم با نام DOOM: The Dark Ages رونمایی شد که تفاوتی اساسی با نسخههای پیشین این سری دارد.
هوگو مارتین، رئیس اجرایی خلاق بازی DOOM: The Dark Ages، وعده دشمنان بیشتر، نقشههای بزرگتر و مبارزات کندتری نسبت به دیگر نسخههای این سری را داده است که باعث تمایز این عنوان میشود. مارتین در مصاحبه با GamesRadar اعلام کرده که این بازی به عنوان یک نسخه مستقیم برای بازی اول DOOM طراحی شده است، نه پ یک دنباله برای DOOM Eternal. او بیان کرد که تمرکز روی بازگشت به ریشههای سری DOOM بوده و از این رو بیشترین اختلاف را با نسخههای قبلی ایجاد شده است.
مارتین توضیح داد که اگرچه DOOM Eternal تمرکز بیشتری بر روی بعد عمودی داشت، DOOM: The Dark Ages به جای آن روی نقشههای بزرگتر و دشمنان بیشتر تمرکز خواهد داشت. او تفاوت بازی کردن این دو بازی را مانند تغییر از یک جنگنده F22 به یک تانک Abrams توصیف کرد. در این بازی، بازیکنان احساس قدرت و سنگینی بیشتری خواهند کرد و به عنوان یک تانک، با انواع مختلفی از دشمنان روبرو خواهند شد.
یکی از نکات کلیدی در مبارزه با دشمنان و شیاطین در DOOM: The Dark Ages، تاکید بیشتری بر روی جلوگیری از پروژکتایلهای و گلولههای آنها است. این بازی به بازیکنان فرصت میدهد تا بهترین استراتژی برای جلوگیری از ضربات دشمنان را انتخاب کنند و همزمان تلاش کنند تا فاصلهی لازم بین خود و دشمن را کاهش دهند.
همچنین، از آنجا که در بازی DOOM: The Dark Ages نقشههای بزرگتری جریان دارد، بازیکنان میتوانند با تعداد بیشتری از دشمنان برای مبارزه و روبه رو میشوند. این به معنای افزایش احساس هیجان و انرژی در مبارزات خواهد بود که توسط تواناییهای مختلف و گجتهای جدید تشدید میشود.
DOOM: The Dark Ages در سال ۲۰۲۵ برای PC، PS5، و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.