بایوور از شکست بازی Anthem درس عبرت گرفت
تمرکز بر تجربههایی داستان محور و دوری از عناوین لایو سرویس
بازی Anthem یک شکست کامل برای بایوور محسوب میشود، اما به نظر میرسد که این استودیو از اشتباهات خود درس عبرت گرفت است.
بایوور با بازی Dragon Age: The Veilguard به ریشههای اصلی خود باز خواهد گشت و بر نقاط قوت خود متمرکز شود. جان اپلر، کارگردان خلاق این بازی، در مصاحبهای با مجله اج توضیح داد که تیم BioWare در ساخت بازیهایی با تمرکز بر روایت داستانی و نقشآفرینی مهارت دارد و این همان چیزی است که قصد دارند در دراگون ایج ۴ به اوج خود برسانند.
او بیان کرد که Anthem به دلیل تلاش برای ساخت یک بازی چندنفره آنلاین، خارج از تخصص اصلی BioWare قرار داشت و این مسئله مانع از ارائه بهترین عملکرد تیم شد. به همین دلیل، Dragon Age: The Veilguard تمرکز خود را به طور کامل بر تجربهای تکنفره و داستانمحور قرار داده است.
منتقدان و طرفداران پس از تجربه نسخههای اولیه این بازی، از کیفیت و جذابیت آن هیجانزده شدهاند و منتظر تجربه کامل آن هستند. BioWare در تلاش است تا با این بازی، نه تنها انتظارات را برآورده کند، بلکه فراتر از آن برود و تجربهای فراموشنشدنی برای بازیکنان فراهم آورد.
Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر میشود.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.