ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

شرکت RIot Games از تغییر قوانین برای اسپانسری مسابقات LoL و Valorant خبر داد

ایجاد یک تغییر سیاست عمده

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۶ آذر ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

هفته گذشته شایعه‌ای پخش شد که Riot Games در حال آماده‌سازی برای ایجاد یک تغییر سیاست عمده است. گفته می‌شد که این شرکت غول بازی می‌خواهد برای اولین بار به تیم‌های ورزش‌های الکترونیک VALORANT و League اجازه دهد شرکت‌های شرط‌بندی را به عنوان حامیان مالی بپذیرند.

اکنون Riot Games به Insider Gaming تایید کرد که این موضوع درست است. سال ۲۰۲۵ تیم‌های ورزش الکترونیک League of Legends و تیم‌های VALORANT Champions Tour در آمریکا و EMEA مجاز خواهند بود چنین همکاری‌هایی را بررسی کنند.

شرکت Riot Games برای مدت طولانی با حامیان مالی شرط‌بندی در صحنه esports که از آن حمایت می‌کند، مخالف بوده است. همچنین با حامیان مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال مخالف بود. پس از بیانیه‌ای که توسط مدیر عملیاتی Riot Games Esports صادر شد، مشخص شده که اوضاع در حال تغییر است:

چند هفته پیش، ما به تیم‌های LoL Esports و VCT در آمریکا و EMEA گفتیم که از سال ۲۰۲۵ آن‌ها مجاز خواهند بود همکاری‌هایی با پلتفرم‌های شرط‌بندی تایید شده توسط Riot را بررسی کنند. این تصمیم به سادگی گرفته نشد بلکه نتیجه مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به حرکتی است که فرصت‌های درآمدی جدیدی برای تیم‌ها باز کند و در عین حال از یکپارچگی رقابتی و تجربه کلی طرفداران محافظت کند.

RIot Games

دو نکته مهم وجود دارد:

1. کانال‌های متعلق به Riot بدون شرط‌بندی باقی خواهند ماند. هیچ برند شرط‌بندی در پخش‌ها، شبکه‌های اجتماعی یا لباس‌های شرکت ظاهر نخواهد شد.

2. شرکت Riot همه شرکای شرط‌بندی بالقوه را برای مطابقت با استانداردها در زمینه یکپارچگی، شفافیت و تعامل با طرفداران بررسی خواهد کرد. همه شرط‌بندی‌های ورزشی که با تیم‌ها همکاری می‌کنند باید الزامات قانونی و مجوز محلی را رعایت کنند و با الزامات Riot در زمینه محتوا و تبلیغات برای این دسته مطابقت داشته باشند.

این اعلامیه به طور طبیعی از طرف طرفداران صحنه‌های رقابتی که به شدت با شرط‌بندی مخالف هستند، بازخورد منفی دریافت کرد. این یک راز بزرگ نیست که شرط‌بندی esports حدود ۵۰٪ از درآمد جهانی صنعت را تشکیل می‌دهد، اما به این معنا نیست که همه با این مفهوم موافق هستند.

مطلب پیشنهادی
رهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی